Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خروج تکه گوشت از واژن بدون درد مجرد هستم هر ماه روز 4ام پریودی تکه گوشت میاد
سلام من 20 سالمه و از کلاس چهارم پریود شدم یک یا دوسالی میشه هر وقت پریود میشم روز 4 ام تکه گوشتی ازم خارج میشه خیلی نگرانم یعنی الان برای پرده بکارتم مشکلی پیش نمیاد یا این نشونه نداشتن پرده بکارت هست؟
- تست پاپ اسمیر
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر نتیجه تست پاپ اسمیر من که یک هفته پیش شما برای من نوشیتید انجام دادم میخواستم ببینم نتیجه اش چی هست? adequacy of the specimen: .satisfactory for evaluation presence of transformation zone/endocervical component. General categorization: negative for intraepithelial lesion or malignacy. Descriptive interpretations: Non-neoplastic.
- پرده بکارت
عذر میخوام من واقعا گیج شدم یعنی این خراشه چیه بهشون گفتم یعنی گواهی میدن گفتن بله بعضی خراشا خودشون خود به خود ترمیم میشن ولی من هرجا خوندم گفتن هیچ خراشی خود به خود ترمیم نمیشه میشه لطفا اینم جواب بدید
- مصرف قرص دوفاستون
باسلام من روز ۱۵قاعدگی لکه بینی دارم میتونم قرص دوفاستون رو برای قطع لکه بینی استفاده کنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر سوال من اینه که دختر من وقتی ۱۶ سالش بود خودش رو معاینه میکنه ینی واژن اش رو یا از همون جایی که خون پریود خارج میشه بازش کرده و دخترم میگه حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن واژن اش درد وگرفتگی داشته حدود ۵ بار اون قسمت واژن اش رو باز کرده و آخرش پرده رو دیده بعد یک روز دخترم پریود شد پریودش یک هفته جلو افتاد بعد از اون موقع خیلی استرس گرفت اومد که به من گفت بعداز پایان پریودش خواستم خودم ببینم که به خودش حین معاینه آسیبی نزده ولی اصلا واژن اش باز نمیشد خیلی منقبض شده خانم دکتر عزیز دیگه از استرس دارم میمیرم آیا به نظر شما درد حین باز کردن واژن و بعد از باز کردن طبیعیه آیا طبیعیه که در اثر معاینه پریودش جلو افتاده یا پرده آسیب دیده ؟؟ علت گرفتگی بعد از پایان پریود چیه به خاطر معاینه شده ؟؟ خانم دکتر عزیز پرده دخترم سالمه یا نه ؟؟ قربون شما وسواس گرفتم دارم دیوونه میشم خدا خیرت بده به این چند تا سوال من پاسخ بدی بیزحمت
- عقب افتادگی قائدگی
سلام خانم دکتر
دوره قاعدگی من 28 روزه است. الان 4 روزه عقب افتاده و عفونت شدید دارم دلیلش چی می تونه باشه؟ - پرده بکارت
من رابطه مقعدی داشتم ولی یه ضربه به واژن خورد و خون ریزی داشتم احتمال پاره شدن بکارت هست ؟؟ولی اصلا از جلو رابطه نداشتیم
- تنظیم قاعدگی
دختر ۱۸ ساله مجرد برای تنظیم قاعدگی قرص ال دی میخورم تا چند وقت باید خورد؟عوارض دارد یا نه؟
- تکان یا ب عبارتی ضربه زدن زیر شکم
تکانی محکم در اطراف ناف زیر دل مث داخل شکم زیر دل یه چیزی محکم ضربه بزنه
- پریود
با سلام، من ۳۸ سال دارم و مجرد هستم، تقریبا از ابتدا در پریودی هایم دچار مشکل بودم و حتی سابقه پریودی دو بار در ماه را داشتم ، تقریبا از اسفندماه سال گذشته دچار خونریزی های شدید شدم، پزشک قرص مفنامیک تجویز کردند که به دلیل داشتن ضربان قلب بالا و تشدید آن همزمان با استفاده از قرص کنار گذاشتم و شروع به مصرف قرص ایبوپروفن کردم، سونوگرافی هم البته دادم که هیچ مشکلی نشان نداده بود، تا اینکه دو ماه پیش خونریزی هایم در عین حال که شدید بود قطع هم نمی شد قرص ال دی خوردم و دوروز بعد خونریزی قطع شد با اتمام یک دوره مصرف قرص دوباره سیکل جدیدم شروع شد، دوباره با خونریزی زیاد، اما متاسفانه این بار با درد های شدید در دو طرف شکمم، یک بار چند ساعت درد داشتم که در نهایت یک توده خون بزرگ از بدنم دفع شد، خوب همزمان دوباره قرص ال دی هم مصرف کردم، با شروع سیکل جدبد این بار دوباره همان دردها به سراغم اومد، به صورت اورژانسی سونو دادم، این بار هیچ چیز دیده نشد، به پزشک مراجعه کردم. دکتر به من گفت با توجه به این که شما سابقه ضربان قلب بالا دارید نباید ال دی مصرف کنید و من به ناچار خوردن قرص را رها کردم در حالی که نزدیک به ده روز بود قرص استفاده می کردم و پریودم به مرحله لک بیتی رسیده بود، دو روز بعد دوباره افتادم به خونریزی، متاسفانه خونریزی بسیار شدید همراه با همان دردهای که نسبت به قبل تشدید هم شده، می خواستم از خدمتتون سوال کنم مشکل من چیه؟؟؟
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من 18سالمه میخوام سایز سینه هام افزایشی باشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- جواب تکه برداری وپاتولوزی فیبرومهای رحم
Disord proliferative phase endometrium Chronic endocervicitis Chronic cervicitis
- پریود شدن
سلام خانم دکتر کربلا میخام برم وامپول زدم پریود بشم ۳ روز پیش وهنوز نشدم ایا میتونم قرص جسیران ۴۰ بخورم
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- قرص جلوگیری تاریخ گذشته
سلام. وقت به خیر. نزدیکی بدون محافظت داشتم وشرایط باردار شدن ندارم و بالافاصله دو تا قرص اووسیز با هم خوردم، بعد متوجه شدم سه سال از تاریخ مصرفش میگذرد با توجه به اینکه فقط ۸ ساعت از نزدیکی گذشته دو مرتبه باید قرص استفادهکنم؟
- درد بعداز نزدیکی
ما بعد 5 سال از تزدواج هنگام نزدکی هنوز در وجود داره با وجود اینکه ترشحات واژن خوبه . چیکار کنم
- جواب سونوگرافی
کیست مولتی کولار در تخمدان راست با سایز 53*34mm مشاهده شد . اکوی میومتر مختصری کورس است . ضخامت اندومتر 6mm است . میخواستم ببینم این نوع کیست ممکن است بدخیم باشد .
- آیا جزافرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم یا خیر؟
سلام آیا برای واژن کوتاه در بیماران راکی تانسکی ،درمانی وجود دارد تا واژن ،به طول عادی برسد؟
- درباره پریود نشدن
سلام خانم دکتر من نزدیک دوماه هست پریود نشدم نمیدونم چرا ۴۰سالمه مجردم هستم کمک کنید چیکار کنم منتظر پاسخ شما هستیم
- لاغری
سلام خانم دکتر خسته نباشید با رژیم غذایی که علاوه بر کاهش وزن با ورزش کم باعث میشود سینه ها هم آب شوند؟


