Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام ، من ۲۰ روزه لک بینی و خونریزی بصورت نوسانی دارم ، ینی وقتی استراحت میکنم لک بینیه ، فعالیت های بدنی باعث خونریزی میشه ، دکتر بهم پروژسترون و اگناگول داده ، سوالم اینه چون من خونریزیم نوسان داره ینی گاهی لک بینیه گاهی خونریزی ،مشکلی نداره ک این دارو هارو مصرف کنم؟
- قرص جلوگیری
سلام من ی ماه خونریزی داشتم دستگاهم داشتم اول سونو رفتم ک تنبلی تخمدان گرفتم ی هفته سیپروترون کامپاند خوردم بند نیومد ی هفته قرص مارولین ازآخر دستگاهمو برداشتم با قرص اچ دی بند اومد بسته کاملو خوردم دوشب قطع کردم پریود شدم حالا میخام باقرص جلوگیری کنم بنظرتون چ قرصی بخورم
- پریودنامنظم
سلام دکتردخترم تو۱۶سالگیه سال پیش پریودش نامنظم بودبردمش دکتردارودادخوب شدولی الان بازدوماهه که پریودنشده دلیلش چیه؟میشه داروبهم معرفی کنیدمرسی ممنون میشم
- مهمم
سلام من دو ماه و ۱۰ روز هست زایمان سزارین کردم و ۴۰ روز بعد زایمان خونریزی داشتم حدود ده روز اولش زیاد بعدش خیلی کم و الان یکماه از اخرین روز خونریزی بعد زایمانم گزشته خیلی میترسم چرا پریود نمیشم قبل زایمان تا ۲۷ روز پریود میشدم لطفا بگید طبیعی هس یا ن تا کی پریود میشم پس بنظرتون نیاز هس دکتر مراجعه کنم؟؟
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
اگر دخولی انجام نشود مایع منی روی پام بود وپاکش کردم و احساس میکنم با اینکا باردار میشوم بلافاصله ادرار کردم و نیم ساعت اول قرص اورژانسی خورده باشم چیزی نمیشه
- بارداری
با سلام خانم دکتر دخترخاله من در سن چهل سالگی در سال پنجم ازدواجش هشت ماه پیش پریود نشدند فکر کردن یائسه شدن هیچ گونه علایم بارداری رو نداشتند تا اینکه یک ماه پیش شکمشون کمی بزرگ شد و رفت دکتر پزشک سونوگرافی نوشتند و در عین ناباروری نشان داد ایشون باردارند حالا دخترخاله ام خیلی نگران جنین درون شکمش هست اولا شکمش زیاد بزرگ نیست. دوما هیچ گونه علایم بارداری رو نداشتند فقط گاها احساس سرگیجه و سردرد میکرد یا ترش کردن غذا که براش جدی به نظر نمی آمد اصلا فکر بارداری رو نمیکرد فکر میکرد قسمتش نبوده مادر بشه اما ایشون ماه هشتم بارداری هستند حالا بشدت نگران جنینشون هستند دلهره و اضطراب اینکه شاید جنینش مشکل داشته باشه روزهای بارداری رو براش غیر قابل تحمل کرده خانم دکترعزیز راه حلی برای اینکه دخترخاله ام بتونه متوجه بشه جنینش سالمه یا نه وجود داره وزن جنینشون یک و هشتصد ماه هشتم بارداری هست
- علاقه
سلام دکتر ناز ومهربان با اینکه شما خیلی جدی هستید من شمار دوست دارم
- درمورد واژن
اگر دختر مجرد باکره در ورودی واژن یه تیکه گوشت صورتی بیاد بیرون خطرناک است
- ادنکس هایک کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ìLovیک کانون اکوژن به ابعاد ۲۵×۲۷دیده شد ایا خطرناک هسن
من خیلی استرس دارم ایا کانون اکوژن به ابعاد ۱۴×۱۵ سمت راست و دیگری سمت چپ ۲۵×۲۷هست
- سلام خانم دکتر وقت بخیر دوسه شب دارم کرم واژینال استفاده میکنم شب سوم خیلی پایین شکمم درد میکنه چکارکنم؟ادامه بدم یا نه
- رویت شدن فوکوسهای اکوژن
سلام. در سونوگرافی این متن نوشته شده .. فوکوسهای اکوژن اطراف آندومتر در محل body رحم(benign finding) رویت شد، میخوام بدونم چی هست
- سقط مکرر
من ۷ بارسقط مکررداشتم حتی سرکلاژ هم کرده بودم واستراحت مطلق میکردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم نمیدونم چیکارکنم لطفاراهنماییم کنیدممنونم
- بارداری
سلام من ۲۱ سالمه ۳۰ شهریور ماه پریودم تمام شد و بعد از ده روز دو روز لکه دیدم و بعد از آن به بعد پریود نشدم و ۲۳ آبان ماه رفتم پیش دکتر سونوگرافی نشان داد کیست و اکوفری چپ به اندازه ۵۲ میلی دیده شود و قرص اچ دی داد و من خیلی درد دارم وهنوز قرص هام تمام نشده حالا چه کار کنم
- فیبروم
سلام یک فیبروم ساب موکوزال _ساب سروزال به ابعاد ۴۳*۶۶ میلیمتر در جدار قدامی میانی رحم مشاهده شده و ابعاد رحمم بزرگتر از حد نرمال ۵۲* ۱۰۰ میلیمتر دارای اکی هتروژن و میو ماتوز و ضخامت اندومتر ۴میلیمتر است، خطرناک است، ؟؟ نیاز به عمل داره ممنون میشم راهنمایی بفرمایید، ،
- قاعدگی
من در تاریخ پریودی مدروکسی مصرف کردم برای عقب انداختن قاعدگیم آیا امکان داره با مصرفش بازهم پریود بشم چون دیر اقدام به خوردن مدروکسی کردم
- پریود بعد آمپول لوپرومر
سلام خسته نباشی من فیبرم دارم دکترم برام آمپول لوپرومر تجویز کردن دوتا ۷/۵و دوتا ۳/۷۵که آخرین آمپول رو ۲۳فروردین زدم میخواستم ببینم بعد از ۲۸ روز از زدن آمپود پریود میشم ممنون میشم جواب بدین
- عفونت زنانه
باسلام خانمی چهل ویک ساله هستم چن ماهی دچار سوزش واژن کمر درد ودرد زیر دل همراه باخونریزی بین دوره پرویدی هستم.
- پریود
سلام خانم دکتر
من ۲۰ تیرماه سقط جنین ۶ هفته ای داشتم که خونریزی تا یک هفته بعد از سقط ادامه داشت.بعد از آن دکترم برام آسپرین ۸۱ تجویز کردند که روزی یدونه مصرف میکنم .الان ۱۵ روز میشه که شروع به مصرف کردم.البته کمی بقایا هنوز داشتم
از ۱۱ مرداد لکه بینی به رنگ قهوهای داشتم و از روز ۱۶ مرداد خونریزی به رنگ قرمز روشن دارم.ایا این پریود است و اینکه قبلا رنگ خون پریودم تیره بود الان روشنه میخواستم دلیلشو بدونم ایا بخاطر مصرف اسپرینه یا چیز دیگه ایه؟؟؟؟


