Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش واژن
سلام خانم دکتر ۲۵ سالمه و مجردم یه مدته لبه های داخلی واژنم خارش داره،هیچ ترشح یا بوی بدی ندارم فقط خارش،لبه های داخلی واژنم و کلیتوریس خارش داره،خیلی زیاد نیس ولی میخاره و وقتی میخارونم یا دستم بهش میخوره خارشش شدیدتر میشه هرروز لباس زیرم رو عوض میکنم،بهداشت رو رعایت میکنم میشه راهنمایی کنیم علت این خارش چیه و چجوری میتونم درمانش کنم ممنون
- رحم دیدلفیس .ضروریه توروخدا جواب بدید
با سلام من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم خواستم بپرسم حقیقت داره که میگن رحم دیدلفیس کوچکتر ازرحم نرمال وطبیعی هست ؟ علتش چیه و مشکلاتی ایجاد نمیکنه این کوچک بودن ؟،
- دوفامد و یبوست
سلام من علائمی از ibs دارم و یک ساله تحت نظر پزشک پیدرولاکس و گاهی لاکسی ژل مصرف میکنم و دیگه تقریبا یبوست نمیشدم. بخاطر پلی کیستیک و بی نظمی قاعدگی سه ماهه دوفامد مصرف میکنم. چند هفته است که دوباره دچار یبوست میشم ممکنه بخاطر دوفامد باشه؟ یکی صبح و یکی عصر مصرف میکنم. وزنم هم همینطوری داره کم میشه.
- سلام خانم دکتر من ۳ماهه زایمان کردم سزارین هنوز ترشحات زرد رنگ بعضی موقع با خون همراه هست میشه دلیلیش رو بگید
- کلیتوریس
سلام دختری ۱۹ ساله هستم کلیتوریس من کمی بیشتر از تصاویری ک در گوگل دیدم بیرون است قسمت چپ ان یکم پف دارتر و شکل کلیتوریس را مشان میدهد فرو رفته است تا قسمت راست کمی هم چروک است .میخواستم ببینم مربوط ب خود ارضایی با مالش میشود ک اینطور شده یا طبیعیه ؟؟؟ اگه خود ارضایی ترک شه شکلش درست میشه ؟؟؟ اصلا خود ارضایی باعث افتادگی و شل شدن ناحیه کلیتوریس میشه ؟؟ توروخدا بگینننننن
- عقب انداختن پریودی
سلام من دخترم و۲۰ سالمه و پریودی دقیق داشتم ۲۷ الی ۲۸ روزه اینبار ۳۷ روزه که پریود نشدم باید چیکار کنم؟ آزمایش هورمون و تیروئید هم دادم و مشکلی نداشتم
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام من مجردم و برای نامنظمی پریودی از روز سوم پریودی قرص سیبل مصرف کردم الان پریودشدم ولی دوتاقرص سفید باقیمونده.باید ادامه بدم و این دوقرص باقیمونده روبخورم یا نخورم الان که پریودم؟
- خونریزی و لک بینی در ایام غیر پریودی
سلام. ۴۲ ساله ام. چند وقته که در روزهای غیر از پریودی لک بینی و بعضی وقتا هم خونریزی دارم.دکتر برام قرص دروسبلین تجویز کرده....من قبلا از قرص های ضد بارداری استفاده می کردم.حالا سوالم اینه اگه این قرص ها ی دروسبلین رو بخورم دیگه لازم نیست فرص های ضد بارداری رو بخورم؟؟ متشکرم
- بزرگ شدن سینه
سلام وقتتون بخیر من ۲۰ ساله هستم ولی رشد سینه نداشتم میخواستم بدونم راهی وجود داره برای رشد سینه
- تنبلی تخمدان و زایمان زودرس
سلام خانوم دکتر ایا تنبلی تخمدان باعث زایمان زودرس می شود ؟
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنم این ماه بخاطر عفونت قرص ایتراژین ۱۰۰ هم باهاش خوردم، و سه روز مانده بود سیپروترون تموم بشه لکه بینی پیدا کردم و لکه بینی ادامه پیدا کرده و یک هفته از آخرین قرص گذشته پریود نشدم،دلیل چیه؟ ممکنه بخاطر مصرف همزمان این دو باشه؟
- عفونتبتکتریای
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش
- لکه بینی بعد از هیسترکتومی
۴۹ سالمه یک ونیم سال قبل عمل شدم رحم و تخمدان هام برداشته شده . الان یه چند روز هست لکه بینی دارم خیلی نگران هستم . علت این لکه بینی چی میتونه باسه؟
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- جواب آزمایش
سلام من انتقال جنین داشتم جواب آزمایش اولم مثبت بود گفتن دوباره باید آزمایش و تکرار کنم آیا ممکن هست جواب منفی باشه
- فیبرم
سلام من چهل سالمه بچه ندارم دو فیبرم 7میلیمتر و۱۳میلیمتر دارم آیا باید عمل کنم یا نه لطفا راهنماییم کنید؟
- زنان
سلام.آندومتر اکوژن است یعنی چه
- سلام من کرونا گرفتم باید چه غذا های بخورم وچه میوه ها و چی نخرم چی بخرم برام خوبه ممنون میشم رهنمایی کنید
- zahra9139816851
سلام من ۵روز پیش امپول لوپرومر زدم الان خونیزیم از قبل خیلی بیشتر شده چکار باید بکنم واین خونریزی تا چند روز ادامه داره
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!


