Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- با سلام و عرض ادب
- ت انسید
سلام ببخشید خوردن ت انسید وتزریق دیف لین باهم مشکل. ارد
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی
- پرده بکارت
با سلام من ترس از دخول دارم. به متخصص زنان مراجعه کردم و معاینه کردن و ژل دادن. الان همسرم میگه انگار دوتا سوراخ در محل واژن هست. با مطالبی که خوندم فکر میکنم که پرده هایمنم از نوع تیغه ای باشه. در مطالب نوشته که پارگی این نوع درد شدیدی داره و گاهی باید به پزشک مراجعه کرد. الان ترس من از نزدیکی بیشتر شده. دکتر متخصص زنان چنین مطلبی رو به من نگفت. لطفا راهنمایی کنید. سپاسگزارم
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- تاثیر توده هایپو اکو در شیر دهی
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم ک یک ماهه زایمان کردم سینه سمت چپم خیلی درد میکنه و تیر میکشه هم نیپلش هم از داخل کل سینم قبل بارداریم ک چکاب انجام دادم سونو پستان هم انجام دادم ک گفته بود سینه سمت چپم در ساعت ده توده هیپواکوب اندازه ۶ میل وجود داره داخلش خواستم ببینم این دردمیتونه بخاطر اون توده باشه البته اون موقع دکتر گفت مهم نیست
- جنسی
سلام وقت بخیر ببخشید خواستم بپرسم اگ دو نفر باهم ارتباط برقرار بکنن ،بعد از رابطشون اگ طرف مقابل قرص بخوره اتفاقی میوفته
- س خسته نباشید
من سه ماه پریودنشدم بعدازسه ماه شدم شدیدرفتم دکترقرص مفنامیک بامگزامیک اسددا براقطع وقطه شدوبعدقرص مدروکسی دادده روزبخورم دوروزمانده بودتمام بشه لکه دیدم وبعدپریودشدیدالانم قطع نمیشه بااین مفنامیک ومگزاقرص مدروکسی بخورم قطع میشه ممنون
- نوبت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید میخواستم نوبت بگیرم بیام پیشتون
- نیش زنبور در بارداری روی شکم
سلام ۸ ماهه باردارمالان زنبور زردشکممرو نیش زد مشگلیبرایجنین ایجاد نمیشه؟
- سوال
سلام وقت بخیر علت درد روی ران پا بخصوص در زمان پریودی یا نزدیک به موقه ی پریودی چیست؟
- درد تخمدان ها
سلام. من هنگامی که خواب بودم دچار درد شدیدی در ناهیه تخمدان ها و اطراف ناف شدم و دردش حالت تیر کشیدن یا گرفتگی عضله داشت به سختی میتونستم راه برم و یت حتی نمیتونستم عطسه کنم ...حالت تهوع زیادی هم داشتم اما حتی اگه میخواستم استفراغ کنم تخمدان ها درد میگرفت...مادرم کمی گلاب بهم دادن و وقتی نشستم جایی بعد مدت کوتاهی بهتر شدم...من دچار pco هستم ...درحال حاضر شرایط دسترسی به پزشکم رو ندارم کیشه کمی راهنمایی کنید که این مسئله بخاطر چه چیزی میتونه باشه؟
- مایع آزاد در کلدوساک؟؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر خسته نباشید بنده متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم و رور ۱۷ سیکلم که سونو انجام دادم نوشته شده مختصر مایع آزاد در کلدوساک دیده شده خیلی نگران چیز خطرناکیه یعنی چی مختصر مایع ازاد در کلدوساک دیده شد؟ ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من ۳۰سالمه و برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با مصرف قرص ال دی از قرصهای فولیک اسید و آسپرین هم مصرف کنم آیا تداخلی با هم نداره تاثیر قرص ال دی از بین نمیره.و اینکه برای بارداری ازهر زمان که خواستم میتونم قرص ال دی رو قطع کنم و اقدام به بارداری کنم یا باید یه زمانی از مصرف قرص ال دی بگذره.ممنون از زحماتتون.
- سلام خانمی ۲۴ ساله هستم یه پسر دارم
سلام وقت بخیر من هفته قبل دوعدد قرص اورژانسی۵/ ۱ خوردم قصد بارداری ندارم بعد یه هفته پرید شدید همراه با لخته دارم این دارو هارو مصرف میکنم دزوسپیتیو- مفنامیک اسید-ترنسید- شربت فربولین
- هایمن
من تو یه روز سه بار خودارضایی کردم اما کاملا بدون دخول و فقط با فشار پاها بهم بود و به ارگاسم رسیدم طوری که لوبیا از هم باز و بسته شد و مایع سفیدی روی لباسم ریخت به نظر شما پردم پاره شده؟ یعنی با خودارضایی بدون دخول هممیشه پاره بشه؟ و اینکه چند روز بعد پریود شدم ۱۱روز طول کشیده پریودیم ممکنه پرده پاره شده باشه و خونریزی به خاطر اون ادامه پیدا کرده باشه؟
- مهممم.
سلام من چهار ماه پیش رفتم دکتر و گفتن زگیل تناسلی دارم سنم کمه و خب الان حس میکنم لبه های داخلی واژن یکم برآمدگی داره آیا اینا طبیعیه یا همون زگیل تناسلیه؟ و اینکه من حداقل تا یک ماه آینده درگیر کنکور هستم و یک ماه بعد میخوام به دکتر مجدد مراجعه کنم آیا توی این یک ماه مشکلم حاد تر میشه و احتمال داره باعث خطر و نازایی برام بشه؟(ممنون میشم به سوالاتم کامل پاسخ بدهید )
- هیدرویاهماتوسالپنکس
سلام توی سونوم ساختارتوبولارباسایز 13 در27میلی دراندنکسراست مدیال به تخمدان راست دکترنوشته تشخیص افتراقی هیدرویاهماتوسالپنکس مطرح است سونوی کنترل توصیه شود یعنی چی یعنی اگه عفونت لوله ی رحمی دارم باقرص برطفرف میشه؟!!! خیلیاشنیدم میگن عفونت مزمنی وبا داروبرطرف نمیشه باید دربیاری خیلی نگرانمم من فقط یه بچه دارم قصدبارداری دارم و30 سالمه
- سقط جنین
سلام بچمو ۴۷ روزه سقط کردم تا۴۰ روز لک و خونرویزی داشتم الان باز علائم پریودی دارم خسته شدم از خونریزی ضرر نداره قرص ال دی بخورم چون سقط داشتم ضرر نداره؟؟
- کیست سینه
سلام در مورد کیست سینه ک اول گفتن فیبروکیستیک بعد یکسال گفتن همونا هستن حدید هم دارید ک توده که نیاز ب بررسی داره چکار کنم ایا خطرناکه و اینکه تبلی تخمدان هم داشتم والان قرص پروژسترون هم میخدرم ایا خطری برا این کیست سینه نداره


