Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقت بخیر من چندین سال پیش ده سال پیش تقریبا متوجه شدم که یک مقدار رحمم بزرگ شده یعنی دکتر زنان به من گفتن و گفتن چون سنت کم هست کپسول ترنسید ۲۵۰ رو گفتن تو دوران پریود که سه روزش زیاد هست روزی ۳ تا بخورم الان میخام بدونم که با وجوداین همه سال یه دکتر داخلی گفتن که با دکتر زنان مشورت کنم چون هیچ دارویی رو نباید تا آخر عمر خورد
- تحریک بدون ارگاسم
عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما
بنده میخواستم بدونم اگر دختری در زمان مجردی گاهی اوقات (دفعات اندک)تحریک بشه و ترشح هم داشته باشه(تمامی علائمی که فرد را برای رسیدن به ارگاسم آماده میکنه) ولی به درجه ارگاسم نرسه و فقط در حد تحریک باقی بمونه آیا امکان ناباروری و یا کیست تخمدان و رحم در آینده برای او وجود داره؟ - ورم دست بخاطر تزریق آمپول واریو پپتیل،
دخترم بخاطر توقف پریود این آمپول را تزریق میکنه هر 28روز ،الان پنج ماهه که تزریق کرده،دیروز هم تزریق داشته،ولی محل تزریق و م کرده وقرمز شده ،درد هم داره،نگرانش هستم لطفاً راهنماییم بفرمایید،،،کمپرس یخ گذاشتم روی ورم دستش...
- زائده گوشتی
سلام خانوم دکتر.من دختری هستم۲۳ساله،حدودچهار سالی میشه که داخل واژنم یه زائده که چین خورده و آویزانم هست ایجادشده اغلب به رنگ گوشت و بعضی وقتا هم سیاه میشه اصلا درد و خارش نداره ،اندازشم یک سانتی میشه خودم مطمئنم که زگیل تناسلی نیست چون زمینه انتقالش رو نداشتم.خجالت میکشم به پزشک مراجعه کنم.ممنون میشم اگه در این مورد منو راهنمایی کنین و بگین راه درمانش چیه؟؟
- سلام در مورد امپول واریوپپتیل ۳/۷۵
من ۵۱ سال سنم هست والان حدود ۳ ماه هست که به طور مداوم پریود هستیم چند روز در ماه خونریزی معمولی وبعد چند روز خونریزی شدت میگیره که همراه لخته هست والان ۳ روز هست که امپول واریو پپتیل را زدم وخونریزی هنوز قطع نشده میخواستم ببینم چند تا از این امپول را باید بزنم تا یائسه بشم
- حجم سینه و باسن
سلام روز خوش چه قرصی رو برای افزایش سایز سینه پیشنهاد میکنید لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
- سلام . من قرص. کلومیفن 100 خوردم از وقت پریودم 38 روز گذشته و هیچ علامتی هم ندارم به جز خستگی من باردارم
- پرده بکارت
سلام ببخشید آیا به پرده ای که خراش داره گواهی سلامت میدههند .اطفا اگر امکانش هست یک توضیح کامل بدهید منون از سایت تون با تشکر از خانم دکتر
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید.مادر من فیبروم رحم داره.هر دکتری میره یه قرصی بهش میده.چهار روز پیش عادت ماهانه اش تموم شد دوباره بعد چهار روز شد.دکتر اولش بهش دوفامد ۱۰ داده.بعد دکتر دومش بهش گفته قرص نداره اگر هم عمل کنه خطرناکه.خودش تا ۵۰ سالگی خوب میشه.مادر من ۴۷سالشه.یه دکتر دیگه رفته گفته باید عمل بشه وگرنه تا سه سال دیگه همین جوریه دوتا قرص هم داده.مفنامیک اسید و ترانگزامیک.جواب بدید ممنون میشم.
- سونوگرافی بارداری هفته۲۳
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من هفته ۲۳بارداری هستم حدود ۱ماه پیش سونوآنومالی رفتم ک دکترگفت خوبه همه چی، اما چندروز پیش دوباره برام سونو برای ۲۳هفته جهت بررسی وضعیت رشد جنین نوشتن نگفتن به چه دلیلی، نگران شدم بنظرتون عادیه ایتقدسونورفتن؟
- خال مقعد
سلام خانمی هستم که تازگی ها متوجه چند خال مشکی کوچک دور مقعدم شدم .ولی نه خارش داره و نه چیزی .امکان دسترسی حضوری به دکتر هم ندارم راهنماییم کنید
- کمبود وزن
سلام خانوم دکتر من 24سالمه.وزنم 46کیلو.طبق نظر دکتر تغذیه وزن نرمالم باید 58باشه.با این کمبود وزن میتونم باردار بشم؟
- سوال من پایین است یا سنوگرافی نسج نرم برای من مناسب است؟ من زخم واژن در حد پارگی و عفونت این زخم و عفونت به دلیل وارد شدن جسم غیر بهداشتی هم دارم
- ماستیت
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سونوی پستان انجام دادم بعضی رگاش توش شیرجمع شده بچم ۴ماهه ست شیرمیدم اگ قرص بخورم ک شیرم خشک بشه اون رگاش ک توش شیرجمع شده هم خشک میشه ک دردام کم بشه؟
- قرص روزی چندتا بخورم برای بزرگی سینه
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده ۶ ماه پریود نامنظم دارم یعنی دوره پریودم طولانی مدت شده نسبت به قبلم و دکتر قرص روکین به مدت دوماه بهم داده بودم برای بی نظمی و تو سونو مشخص نبود که تنبلی دارم و ازمایشا هم خوب بود که این ماه تا روز ۱۳ ام سیکلم لکه بینی داشتم که سونو دادم مشخص شد تنبلی تخمدان دارم و ازمایشاتمم خوبه و دکتر به مدت سه ماه قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کردن که این ماه هم با اینکه امروز روز ۱۱ سیکلمم باز لکه بینی دارم نسبت به ماه قبلم کمتره ولی خب دارم لکه بینی رو در حالت عادی مشخص نیست رو دستمال مشخص میشه که لکه بینی هست این لکه بینی یعنی بخاطر تنبلی تخمدان هست ؟ باز به دکترم مراجعه کنم و قرص رو عوض کنن یا با قرص سیپروترون خوب میشه به مرور ؟ ماه اولی هم هست که قرص سیپروترون رو شروع کردم ممنون میشم بنده رو راهنمایی کنید
- کیست اکوفری ۲۵میلی متر
سلام کیست اکوفری ۲۵میلی متری دارم چسبیده به لبه تخمدان چپ.گاهی درد لگن دارم در پاها و زیر شکم سستی محسوسی حس میکنم.خطرناکه خانم دکتر؟؟
- پریود
سلام خانم دکتر ۲۰ساله و مجرد هستم درباره پریودم یه سوال ازتون داشتم ...پریود من روز اول طبیعیه بعد روز دوم تاوسطا همونجوریه بعدش همش قطع میشه، میاد یه جورایی مثل لکه بینیه قطو وصل میشه چرا اینجوریه یعنی خطرناکه؟چیکارکنم درست بشه ..ماه پیش سونوگرافی رحم وتخمدان انجام دادم هیچ کیست یا مشکل دیگه ای نداشتم ممنون میشم راهنمایی کنید
- عقب انداختن پریودی
سلام من قرص ال دی مصرف میکنم و ۲۸ این ماه عروسیمه الان متوجه شدم که ۲۶م دوره قرصم تموم میشه و موقع مجلسم پریودم، میشه یک جوری عقب بندازمش یا الان پریود بشم که تا اون مقع تموم بشه؟
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟


