Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ریه
سلام ریه جنین درهفته چندرسیده
- تشخیص بارداری
سلام.بیست روزازپریودیم گذشته ازمایش خون دادم منفیه..اقدام به بارداری کردم نهم تیرماه...الان چکارکنم سونوگرافی بدم براتشخیص بارداریم
- قرص اورژانسی تاریخ گذشته
سلام من تقریبا سه ماه قبل قرص اورژانسی مصرف کردم، دقیقا به موقع پریود شدم الانم پریود شدم دقیق فقط الان فهمیدم که قرصی ک تنسی اورژانسی بوده خوردم تاریخ انقضاش ۲۰۲۲/۰۲هست و ده ماهیه ازش میگذره میخام بدونم اثر داره یا نه خیلی نگرانم🥲🥲بیبی چک گذاشتم بعد اینکه پریودشم مارک روژان سه تا زدم هاله داشت بعدش وندفو زدم هاله نداشت میشه راهنمایی کنید استرس دارمم پریودیمم منظم بوده الانم ک روز تخمک گذاریمه اواسط سیکلم یک دردخفیف شبیه ب پریود دارم ولی پریود نیستم اخه زیر شکمم هست بعضی اوقاتم جای تخمدانام قبلا این دردو نداشتم تا این ماه!!
- ترس
سلام خسته نباشید من هفته پیش پاک شدم و بعد با همسرم معاشقه کامل داشتم بدون دخول بعد لک خون دیدم موقع شستن خودم و چون دخترم خیلی ترسیدم و سریع دوتا قرص اچ دی خوردم و دوتزده ساعت بعدش همدوتا دیگه امروز صب دوباره من خون دفع کردم از حالت اول پریودی کمتر ولی ی مقدار از لک هم بیشتر خیلی میترسم ینی دلیلش چیه؟ ممکنه به پرده اسیب رسیده باشه؟؟
- بچه مول بعداز سقط وبالا بودن بنا بدن
سلام من مول داشتم هفت ماه پیش الان هنوز بتا بدنم بالا هست حدود 200تا 300دکتر گفت بیا دارو بدم میشه راهنمایی بکنید
- سونوگرافی
سلام سونو انومالی ۱۸هفته انجام دادم گفت تکرهر چون فوکوس اکوژن۱.۸نوشته بود و ان اف ۵.۵ تکرار کردم متخصص پریناتالوژی گفت اکو بدع فقط دادم اونم گفت متم یه لک میبینم حالا میترسم مشکل کروموزونبه؟ الان ۲۰هفتمه باید سقط بشه؟
- بارداری
سلام من 21 سالمه و باکره هستم با نامزدم درحد لاپایی رابطه داشتیم و یپش آب به واژن خورد آیا امکان حاملگی هست؟
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - سقط جنین
سلام همسر من بارداره سه ماه و نیم و ما داریم جدا میشیم از هم بخاطر مشکلاتمون ایا جایی هست زودتر بتونیم سقط جنین انجام بدیم لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام میخواستم بدونم چند درصد احتمال داره با سونو گرافی روز تخمک گذاری احتمال پسر دار شدن وجود دارد .
- خوردن قرص آسپیرین ۸۰
سلام.من هفته ی ۲۷ هستم ۳ هفته پیش دکتر برام آسپیرین ۸۰ روزی ۲ عدد یکی صبح یکی شب تجویز کرده...مشکلی نداره بنظرشما؟ ممنون
- استفاده از کلوتریمازول واژینال در زمان اقدام به بارداری
سلام دکتر وقت بخیر من بخاطر عفونت ۴ روزه که پماد کلوتریمازول مصرف میکنم و امشب نزدیکی داشتیم و در مرحله اقدام ب بارداری هستم متاسفانه دکترم بهم نگفته بود ک هنگام اسنفاده از پماد نزدیکی نداشته باشیم و من اطلاعی نداشتم الان سوالم اینه آیا مشکلی پیش میاد برای اسپرم و بارداری؟!
- بارداری
سلام وقت بخیر من تیرماه ۸ ام پریود شدم و مرداد ماه ۳ ام الان هنوز پریود نشدم و خیلی نگران هستم چون هر ماه چند ورز زودتر پریود میشم میخواستم بپرسم امکانش هست الان باردار باشم و یا باید تا ۳ شهریور صبر کنم و اینکه راهی هست که از تشکیل شدن نطفه جلوگیری بشه چون الان آمادگی بارداری ندارم
- فوکوس اگژون
سلام من رفتم آزمایش غربالگریمو انجام دادم همه چیز نرمال بود بعدش یه آنومالی اسکن انجام دادم گفت یه نقطه سفید تو قلب بچه هست خیلی نگران شدم لطفا راهنماییم کنید
- جنین
در سونو انومالی در بطن چپ یه فکوس اکوژن دیده شده یعنی چی
- قرص های کمک بارداری
سلام خسته نباشید - 39 سالمه اقدام به بارداری کردم با توجه آزمایش هورمون دکتر متخصص بهم قرص لتروزول داد - یک ماه استفاده کردم الان دو هفته میشه که از زمان پریودم گذشته آزمایش بارداری دادم منفی بوده ولی هنوز پریود نشدم- تا به حال این همه تاخیر پریود نداشتم - علتش چی میتونه باشه ؟؟
- اقدام بارداری
سلام من دارو حساسیت مونته لوکاست ۱۰ و اسپری دهانی کاتوسین پلاس۲۵۰ استفاده میکنم ایا برای کسی ک قصد بارداری دارد خطرناکه؟
- قرص دوفامد
سلام قرص دوفامد احتمال بارداری را بالا میبرد؟برای پیشگیری چیکار کنم؟
- اکو قلب جنین
باسلام وخسته نباشید خانم دکترمن هفته هجده بارداریم گفتن توسرجنین کیسته وامنیوسنتزانجام دادم جواب سه روزه خداروشکرهمه سالم بودوبعدازاون سونو کردوگفت همه چیز خوبه،ولی درنامه به دکترم گفته اکوی قلب پیشنهاد میشود،الان هفته نوزده وشش روزم وجنین پسره،امروز دکترم گفته چون نوشتن اکوی قلب انجام شه ایا حتمابایدانجام شه؟واینکه دیگه واقعاهزینه هاسنگینه برام 😢جای دولتی دررشت هست که انجام بدم ممنون ودعاگوتونم جواب بدین💙
- بار اری
سلام من دو ماه و نیم که سزارین کردم ۱۷ فروردین. و از ۲۵ اردیبهشت دچار خونریزی شدم که بعد از دو سه روز شدید شد خیلی شدید. و تا ۲۰ روز طول کشید و با مفنامیک کنترلش کردم. بعد از قطع خونریزی رابطه داشتم و احتمال ریختن دروان وجود داره بک ساعت بعدشدو تا قرص تنسی خوردم ک دو باره شب دو تا دیگه خوردم یعنی همون روز دو تا دز ۱/۵ خوردم و الان پریود نشدم احتما بارداری وجود داراه یا به خاطر قرص و منظم نشدن چرخه قاعدگی بودا این تاخیر؟ و اگه بارداری باشم با قرص سایتوتک مس تونم سقط کنم ؟


