Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پولیپ رحم
Received specimen consists of two pieces of polypoid shape lesion measuring 1.5cmand 0.5 cm ingreatest diameter. Diagnosis Entitled endocervical polypectomy biopsy: Inflamed benign endocervical polyps.
- ناباروری ای وی اف
سلام خانم دکتر من ۱۶ روز پیش انتقال جنین دادم سه تا روز پانزدهم آزمایش دادم منفی شد نیاز داره دوباره ازمایشو تکرار کنم یا نه.درد شکم درد سینه درد ران پا دارم.حالت تهوع هم دارم یعنی نگرفته انتقالم
- سقط جنین
سلام خسته نباشين من ٩هفته اي بارداريم سقط كردم ميخوام بدونم آيا اشكالي نداره قرص آل دي مصرف كنم ١6سالمه
- مربوط به مشکلات زنان
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من ۱سال خرده ای ازدواج کردم قبلا همش دچار عفونت بودم قرص و پماد مصرف میکردم خوب میشد دوباره بعد مدتی سوزش وخارش ترشح داشتم که گاهی این مشکل برام پیش میاد ...چندی با همسرم رابطه داشتم لکه بینی یا همون خونابه دیدم به رنگ صورتی و موقع رابطه درد وسوزش هم دارم چه کنم
- یائستگی
سلام بنده 51 سالمه الان یکسال هست که علائم یاسئستگی اغاز شده و پریود های بسیار نامنظم و طولانی داشتم یا 3ماه قطع میشد رفتم دکتر آمپول لوپرومر 7.5 تجویز کردن الان 16 روز از زدن امپول میگذره و پریود شدم خونریزی شدید همراه با لخته میخواستم ببینم ایا مشکلی هست یا روند آمپول همینجوریه؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و بنا به تشخیص،دکتر من یک دوره پروژسترون خوردم و بعد از،پرید شب سوم قرص لتروزول شبی دوتا خوردم و ماه دوم سونو شدم فولیکول های عالی داشتم و اقدام کردم یک شب در میون دکتر گفت نیاز نیست دیگه پروژسترون بخوری چون فولیکول هات خوبن میخواستم بپرسم آیا با یک دوره پروژسترون تنظیم میشم
- بارداری
سلام دکتر ممنونم که پاسخ میدید سکسکه جنین روزی چقد و چند بار طبیعیه؟ اگر بیشتر از نرمال باشد باید کجا مراجعه کرد؟
- بارداری
در روز ۲۵ پریودی ازمایش بتا دادم ۲۴/۲بود آیا من باردارم روز ۱۵ پریودی تخمک گذاری داشتم
- معاینه ی فیل از تزریغ واکسن گارداسیل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای تزریغ پاکسن گارداسیل همراه مادرم میخوام مزاحمتون شم ولی متوجه شدم که قبلش باید معایینه شم تست بگیرید ازم..من در گذشته یک رابطه داشتم و نمیخواستم در این معایینه چیزی از آسیب دیدن هایمن مادرم متوجه شن..میخواستم بپرسم که در این معااینه برای تزریغ واکسن چیزی در این مورد بیان میشه؟؟
- زایمان طبیعی پس از سزارین
سلام من سه ماهه سزارین دخترم بدنیااومده الان انگشتان دستم گزگزمیشه وشبهاوقتی بیدارمیشم انگشتام بسته نمیشه ویکم ماساژمیدم بعدبسته میشه یاوقتی گوشیومیگیرم دستم یادخترموشیردادنی.دکترم میگه کمبودکلسیمه نظرشماچیه وبایدچکارکنم؟
- بارداری و سرکلاژ
من باوجود سرکلاژ چند روز پیش بچه دفع شد وقتی میخواستن سرکلاژو باز کنن چیزی ندیدن بعد اینکه بچه دفع شد بازم دنبال نخ گشتن اما چیزی نبود حالا اگ نخ مونده اگ برم مطب میکشن برام واینکه درد داره ؟
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
سلام دکتر جان، تو رو خدا اگه سوالمو خوندین جواب بدین، من ده آبان انتقال جنین فریز شده داشتم برای تعیین جنسیت به روش آی وی اف، روزی سه تا استرادیول میخوردم، هی به دکترم میگفتم کی قطع کنم میگفت فعلا ادامه بده، تا هفته شانزدهم ادامه دادم، امروز بهش گفتم خانم دکتر کی قطع کنم الان شانزده هفته و چهار روزم گفت به جایی که آی وی اف کردی زنگ بزن، زنگ زدم گفت باید هفته ده بارداری قطع میکردی، تو رو خدا بهم بگین مصرف استرادیول تا هفته شانزده باعث نقص جنین میشه، هفته سیزده ان تیم خوب بود و ازمایش سلفریمم هیچ مشکلی نداشت، دکتر جان تا حالا همچین موردی داشتین، تو را به هر که میپرستین بی جوابم نذارین
- استفاده از امپول لوپرومر
خانمی ۵۱ ساله هستم وبه خاطر خونریزی ماهانه شدید و داشتن فیبرم وکیسیت به دکتر مراجعه کردم و برایم سه ماه لوپرومر تجویز کرد الان آخرین آمپول را زدم ومدت ۳۰ روز از آن میگذرد نگران خونریزی شدید مجدد هستم چون قصد سفر دارم لطفا مرا راهنمایی کنید
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- بوی بد واژن
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من یه دختر مجرد هستم که تاحالا رابطه جنسی نداشتم به علاوه اینکه معمولا اگر عفونتی هم داشته باشم به پزشک مراجعه میکنم و درمان میشم ترشحاتم هم بدون خارش و سوزش هستن ولی ناحیه تناسلیم اکثرا بوی بدی میده حتی اگر عفونت نداشته باشم بنظرتون باید واسه این مشکلم چیکار کنم؟ پیشاپیش بابت پاسخگوییتون متشکرم
- عمونی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خیلی استرس دارم ۲۳ سالمه ومتاسفانه دچار خودارضایی شدم و الان خیلی پشیمونم آیا کوباندن محکم واژن از جلو به زمین و تکان دادن محکم باسن به طوری که به واژن فشار بیاره باعث آسیب به بکارت میشه ؟ بعدش درد و خون ریزی نداشتم ممنون
- واکسن
سلام خانم دکتر خسته نباشید در بارداری از چه برندی از واکسن انفولانزا استفاده کنیم ؟
- سلام من هر۱۰روزبعدازپاکیم دوباره پریودمیشم باوجوداینکه قرص دروسبلین هم دارم استفاده میکنم
سلام من الان حدود۳ماه که هرماه پریودم بعدازاینکه ۱۰روزهست تموم شده باز شروع میکنه به اومدن ومن الان دروسبلین مصرف میکنم امافایده ای نداشته چیکارکنم
- لکه بینی
سلام من از اول پریود دارم قرص دروسبلین رو استفاده میکنم برای تنبلی تخمدان الان ۳ روزه پریودم تموم شده ولی لکه بینی دارم به این قرص مربوط میشه؟ تا چه زمانی این لکه بینی رو دارم؟
- پریود نشدن
سلام خسته نباشید خانوم دکتر همسر بنده برای پریود نشدن از نشاسته استفاده کرده و الان دو هفته ای میشه ک پریود نشده خواستم ببینم آیا حامله اس؟ اگه نیس میخوام بدونم چه مدت عقب میندازه پریود رو نشاسته


