Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
با سلام من 8روز انتقال انجام دادم چرا بعضی اوقات کمر درد میگیرم ؟آیا نشانه بارداری؟
- میترسم
سلام من حامله هستم بدنم الرژی دارم قرص تلاوت مصرف میکنم دندونم درست کردم بنظر شما مشکلی نیست البته تازه فهمیدم
- قاعدگی
۵ روز پریدم عقب افتاده چیکار کنم
- بارداری
سلام. خانم دکتر من باردارم. و هنوز دکتر نرفتم. طبق آخرین پریودی الان باید حدود هفته 9 یا 10 باشم. حدود سه الی 4 هفته س که حالت تهوع داشتم و بالا میاوردم. شبا حالم خیلی بد میشد. نمی تونستم چیزی بخورم. یه چند روزه که همین حالت تهوع هارو داشتم عق میزدم ولی دیگه بالا نمیاوردم. کم کم حالم بهتر شده. امروز حالم خیلی نسبت به روزای گذشته خوب بوده. تونستم راحت غذا بخورم حالت تهوع نداشته باشم. سوالی که دارم اینه، آیا کم شدن علایم بارداری نشانه اینکه جنین سقط میشه یا رشدش متوقف شده؟ آیا طبیعیه که قبل از ماه سوم بارداری علائم کم بشه یا حتما باید تا ماه سوم ادامه داشته باشه؟ دو هفته ست نوبت دکترم نمیرسه ممنون میشم جوابم و بدید. خیلی نگرانم.
- بارداری
سلام من متاهلم و حدود ۱ ساله از قرص ایزوترتینویین استفاده میکنم ولی قبل اینکه دو هفته استفاده کنم فهمیدم باردارم حدود یک و نیم ماه و بارداری اولم هست دکترم گفته باید سقطش کنم آیا چاره ای جز سقط نداره و باید سقط کنم؟ممنون میشم پاسخ بدین
- بارداری
۳۲ سالمه،یک سال اقدام به بارداری کردم خودم و شوهرم سالم هستیم طبق ازمایشات پزشک. نباید قرصی مصرف کنم برای باردار شدن؟
- خود ارضایی ، کیست
سلام خسته نباشید بنده ۱۴ سالمه و از ۱۱ سالگی خودارضایی میکنم تازه فهمیدم که یه کیست بزرگ دارم ایا خودارضایی برای بیماری که دارم مضره؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر من برای بارداری اقدام کردم اولش با یکبار نزدیکی تا ۸ روز اب منی داخل نریخته شد بعد هشت روز باز نزدیکی کردم ایا من حامله میشم یا اینکه باید چیکار کنم برای بارداری ؟ اقدام اشتباه بود با یکبار نزدیکی حاملگی ایجاد نمیشه خیلی میترسم که مشکلی داشته باشم
- زنان زایمان
سلام خانم دکتر وقت بخیر من دوسال هست نامزد کردم. بانامزدم رابطه داریم ولی ازش آب منی نمیاد تو دوسال من ندیدم. رابطه کامل و دخول کامل نداشتیم اما من خیلی نگرانم که چرا بعد رابطه تخلیه نمیشه لطفا راهنمایم کنید ممنون میشم. هیچ قرصی چیزی هم مصرف نمیکنه از اون بابت مطمئنم
- قرص های سبز رنگ بلاژست رو حتما باید خورد
قرص بلاژست
- نازایی
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من 3 بار انتقال انجام دادم و هر 3 بار منفی شد و برای بار سوم قبل انتقال عمل هیستوسکپی انجام دادم که پولیپ داشتم و گفتن همه چیز رحمم خوبه اما جواب منفی شد علتش چی میتونه باشه؟من پریود هام منظم البته همسرم ضعیف هستش این دلیل میشه که مشکل از جنین باشه؟ آیا امیدی هست که دوباره انتقال بدهم؟ آیا آمپول پروژسترون بعد انتقال خوبه یا شیاف؟
- سلام.پریودی های نامنظم دارم.سه عدد دیفرلین هر ۲۸روز تزریق کردم, و بعد سه ماه ال دی و مجدد دیفرلین.الان چکار کنم دوباره ال دی بخورم یل بزارم ک پریود بشم
- توکسوپلاسموز
با سلام و احترام، خانم دکتر پنج سال پیش توکسوپلاسموزم مثبت شد آیا بعداز پنج سال میتوانم باردار شوم.
- مشاوره جنسی
سلام من ۲۸سال دارم دکتر من ده ساله ازدواج کردم وتا الان نتونستم باهیچ دکتری صحبت کنم درباره این موضوع...من موقع نزدیکی فقط ازطریق مالش ارضا میشم وگرنه درهیچ صورتی ارضا نمیشم با نزدیکی پیش نوازی وریلکسی روهم امتحان کردم ولی تاثیری نداشته این موضوع خیلی ناراحتم میکنه میخواستم بدونم شما راهکاری دارین یا این که دارویی چیزی داره این مشکل که مصرف کنم ؟؟
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان راست دارم به ابعاد ۳۶*۴۱ میلی متر با حدود شارپ و بدون اکوی داخلی ایا این کیست در اینده باعث ناباروی میشه؟! بعد دکتر برام قرص روکین تجویز کرده دو بسته آیا این قرص باعث ناباروی میشه؟
- مشکل جنین
سلام در سنو نوشته لوپ های کولون جنین بصورت دیلاته و با اکوی افزایش یافته رویت شدند در 34 هفتگی این یعنی چه و چکار باید بکنم
- سقط
سلام خانوم دکترمن یه سقط ۱۲هفته باقرص سایتوتک داشتم الان یک ماهه که لکه بینی دارم این طبیعه یانه؟ممنون میشم جواب بدین
- تخصصی
سلام من خانم ۳۵ساله هستم ک هرماه روز دوم قاعده گیم لخته خون ازم خارج میشه بدون هیچ دردی ایا خطرناکه؟؟
- سلام 20 سال دارم و نک سینه هام ترشحات خیلی کوچیک و زرد خشک داره و گاهی سفید اما نمیشه گفت شیری و خیلی خیلی کم اصلا مشخص نیست کن رولاکتین هم دارم 28.. از راهنمایی این ترشحات رو داشتم خواستم بدونم مربوط به پرو میشه؟
- آیا بعد از چهار سزارین وابسته شدم لوله بازم امکان داره پولیپ داشته باشیم


