Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- بارداری
من 8 مرداذماه نزدیکی بدون محافظت داشتم ومایع منی وارد بدنم نشد و یک هفته تا ده روز بعد پریود شدم و تا الان که دیماه هست. از 16 نهایت تا 20 هر ماه پریود میشم ولی آخرین دوره که ماه گذشته بود پریود شدم دو هفته بعد در سمت چپم درد شدید با ترشحاتی داشتم وبعد از 4 روز درد خوب شد ولی مقداری در ناحیه شکم و پهلو ها احساس ناراحتی میکنم ایا با وجود اینکه 5 دوره پریود شدم ولی در حد 3 روز خونریزی کم احتمال بارداری وجود دارد؟
- انجام PGD
سلام خانم دکتر عزیز اقدام به بارداری دوم چند ماه قبل باید تحت نظر دکتر باشیم ؟ برای تعیین جنسیت برنامه ی غذایی بهمون میدین ؟انجام PGD چقدر هزینه بر هست ؟ اقدام به بارداری دوم میخوام کنم چون بچه اولم دختر هست میخوام دومی پسر بشه آخه مطمئن ترین راه برای تعیین جنسیت به گفته شما همین PGD هست
- آمپول بتامتازون
آیا آمپول بتامتازون در بارداری حرکات جنین را کم میکنه ؟
- دفع پروتئین
با سلام از حضورتون يه سوال داشتم خانوم دکتر من تو هفته 35و يک روز هستم سه روز پيش آزمايش دادم که مشخص شد دفع پروتئين دارم امرور اين آزمايش دوباره تکرار شد و مشخص شد که من به مقدار کم دفع پروتئين دارم با توجه به اين موضوع ميخواستم بدونم آيا دفع پروتئين باعث به دنيا اومدن جنين نارس ميشه يا فقط باعث ميشه که جنين وزن نگيره و کوچکتر از حد معمول دنيا بياد؟ با توجه به اينکه فشار خون طبيعي دارم احتمال افزاىش فشار خون ناگهاني چقدره؟ من هميشه فشار خونم حداکثر 12هست آيا ممکنه يکباره اين فشار خيلي بالا بره؟
- بیماری قلبی
سلام خانم دکتر من مشکل دریچهو فشارریه قلب دارم دارو مصرف میکنم دکتر اجازه نداده باردارشم ایاکسی بوده بااین مشکل باردارشده باشه چه خطراتب داره ایامن به بارداری اقدام کنم یانه
- غربالگری
سلام خانم دکتر ،می خواستم بدونم تو ۱۰ هفته و ۱ روز میشه تست غربالگری مرحله انجام داد ؟
- ناباروری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من رفتم سونوگرافی واژینال گفتن میوم دارم والان چند مدته بردار نمیشم باید چیکارکنم
- نازایی
سلام من سه ساله ازدواج کردم ولی باردارنشدم رفتم دکترگفتن تنبلی تخمدان دارم.ایابادارورفع میشه؟یاکلا نازاهستم؟ وشوهرمم حرکت اسپرمش ضعیف هسته ایااین مشکل هم حل میشه یانه؟
- سنوگرافی انومالی
سلام خانوم دکتر. من 37 سال دارم . بارداری اولم هست.سونوگرافی انومالی رفتم براساس اولین روز اخرین پریود ۱۸هفته و شش روزم ولی سونوی آنومالی زده هفده هفته و شش روز. همه موارد نرمال بودن فقط اندازه ی nb رو در سنونوی آنومالی زدن 4.3 ایا این اندازه ی nb نرمال هست ؟ توضیحات تکمیلی ازمایش ریسک سندروم داون مرحله اول غربالگری بینابین بود یک یه 700بود غربالگری دوم کواد مارکر دادم که گفتن مشکلی نیست و ریسک سندروم داون تو منطقه بی خطر قرار گرفته. در سونوی غربالگری اول هم گفته سده nb مشاهده شده عدد ان تی هم ۱.۳ بوده.
- بچه خوره
با سلام و خسته نباشید...راه درمان بچه خوره چیست؟اگر درمان نشود در نهایت رحم برداشته میشود؟
- من ۳۸ سالمه و خانم ۴۲ ساله ؟ اختلال نعوظ دارم و قرص سیلنافیل مصرف میکنم و میخوابیم برا بارداری اقدام کنیم آیا رو بارداری تاثیر داره مصرفش
- بارداری با وجود پولیپ و درمویید تخمدان
سلام خانمی ۲۹ ساله هستم بارداری دومم هست هشت هفته هستم . ولی در سونوگرافی پولیپ آندومتریال ۷ میلی و در تخمدان چپم کیست درمویید ۳۴ میلی دارم . قبل بارداریم اصلا علائمی نداشتم که متوجه بشم .پولیپ و این کیست چه خطری در بارداریم ایجاد میکند و اندازه کیست آیا در بارداری بزرگ میشه یا به دور خود می چرخه؟ خیلی نگرانم
- پماد ان ان
سلام استفاده از پماد ان ان در ماه هشتم بارداری ضرر داره؟
- سقط جنین
سلام من سقط داشتم طبیعی امروز سونو دادم نوشته نزدیک ب بخش میانی کاویته اندومتر کانون هتروژن به ابعاد ۱۸×۱۱به نفع بقایای حاملگیبه همراه تجمع مایع خونریزی درون کاویته اندومتر مشاهده شد ایا خطر داره
- امپول سینال اف وقرص لتروزل
سلام خانم دکترعزیز من وهمسرم سالمیم فقطمن یه کیست فولیکولار کوچیک دارم این ماه لتروزل گرفتم بعد روزدهم سونوفولیکول ۲۰ ۱۳ نشون داد دکتر سینال اف ۳تا داد ایابعدش اچ سی جی لازمه وروزچندم تخمک ازاد میشه اقدام کنم ممنونم از لطفتون
- اقدام به بارداری بعد از زایمان زودرس ؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر ببخشید من توی 22 هفته به خاطر کوتاه شدن طول سرویکس دچار زایمان زودرس شدم بعد از چند ماه دوباره میتونم اقدام به بارداری کنم ؟
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من شهریور امسال پیش شما مراجعه کردم برای قصد باردار شدن. سونو واژینال و پاپ اسمیر انجام دادم مشکلی نبود و تمام ازمایشات. همسرم هم ازمایش داد مشکلی نداشت تا به این ماه از کیت تخمک گذاری در فواصل دوره استفاده کردم. با اینکه بعد از اتمام دوره پریود تا شروع دوره بعد ادام به بارداری انجام میدهیم هنوز باردار نشدم. نزدیک به شروع دوره همه علائم بارداری وجود دارد ولی باردار نیستم. علت چیست؟ ممنون
- آی یو آی
- تیروئید
سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز من باردار هستم و در ازمایشم تیروئیدم0/48 هستش و قبلا هم سابقه تیروئید نداشتم.ایا برای جنین و در بارداری خطر ناک هست این عدد؟


