Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- استفاده همزمان کلومیفن ولتروزول
سلام خداقوت من میخوام باردار بشم واین سومین بارداری منه دوتا قبل به دلایلی سقط شدند ومن تیروئیددارم کم کار میخوام همزمان کلومیفن ولتروزول روباهک استفاده بکنم برای دوقلو آبی باامیدبخدادسنمم ۴۰ساله امکان داره راهنماییم بکنید امشبم شب سوم پریودیمه
- وزن جنبن
سلام خسته نباشید من هفته ۳۶بارداری هستم رفتم سونو هفته ۳۵ نشون دادن وزن جنین هم اومده پایین هر بار که میرم سونو مشکل از چیه بعدش مایع دور جنینو گفتن کمتر از هفت ساتنی متر . مشکل چیه
- قرص سیبل رو از روز چندم پریود مصرف کنم برای پیشگیری
سلام ببخشید دکتر برای من بجای قرص الدی که قبلنا میخوردم قطع کرد قرص سیبل رو نوشت براز پیشگیری از بارداری میخورم ولی نمیدونم قرص سیبل رو از روز چندم پریودی مصرف کنم جواب بدین ممنون میشم
- بارداری وتیرویید
باسلام من هفته 6بارداری هستم Tshام 4.5هست دکترم قرص ندادبه نظرتون مشکلی نیست؟
- اقدام به بارداری
با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر، در زمان اقدام به بارداری میتوان از پماد موضعی کلوبتازول استفاده کرد
- جنین مرده نه هفته و دوروز
گزارش پاتولوژی شماره پاتولوژی: P-1402-550 اطلاعات بالینی: -سقط جنین. ماکروسکوپی: -نمونه دریافتی در فرمالین شامل چندین تکه بافت نرم قهوه ای رنگ آمیخته با لخته خون به ابعاد 5×4.5×3cm.S.O.S:MF/1،E: 80%. میکروسکوپی: -تشخیص را ببینید، لطفا.
- کیست هموراژیک
من در تخمدان چپم کیست ۲۸/۲۵ هموراژیک دارم و مایع خفبف ازاد لگن. دکتر بهم قرص روکین داده که از رپز پنجم پریودی بخورم. نگرانم خیلی که این کیست درمان نشه. لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- عقب افتادن پریود
سلام خانم دکتر وقت بخیر... من پریودی هام همیشه سر وقت بودن ولی این ماه چند روزه عقب افتاده و هنوز نشدم میخواستم بدونم آیا عفونت قارچی میتونه باعث تاخیر پریود بشه؟ چون این ماه عفونت قارچی شدیدی گرفتم.
- متخصص زنان
سلام من امروز سونو ۵هفته انجام دادم ساک حاملگی رویت شد اما جنین ن سونو گفت دوهفته دیگه باید بیای.نوشته هموراژی به بیشترین ضخامت ۸میلی متر در اطراف ساک رویت شد که بیشتر از پنجاه درصد ساک را دربرگرفته است میخواستم ببینم خطرناکه
- سقط
سلام من یه ماهه باردار بودم قرص سایتوتک خوردم دیروز تا حالا لکه بینی قهو ه ای دارم خونریزی شدید نکردم چه باید بکنم
- خونریزی شدید رحمی
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من فیبروم داشتم و متاسفانه خونریزی پریودم خیلی زیاده حتی کورتاژم کردم فایده نداشت الان دکتر بهم گفته یا آیودی میرانا بزار یا آمپول دیفرلین نمیدونم چکار کنم فشارخونم دارم و سردرد ،باید چکار کنم
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین شدم سزارین اولم ۱۳سال قبل بود دومی ۱۰سال قبل سومی ۶سال قبل و چهارمی ۴سال قبل الان هم باردارم دلم میخواد طبیعی زایمان کنم همه سونوهام نورماله امکانش هست یا خیر میشه لطفا پاسخ بدهید
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام وقتتون بخیر من دکتر قرص مدروکسی پروژسترون داده و گفتن از چهاردهم پریودی بخور ب مدت ده روز روزی دو عدد حالا من ۱۹ مهر پریود شدم خاستم ببینم این ۱۹ مهر روز اول پریودی حساب میسه یا از فرداش میشه روز اول ؟ الان روز چهاردهم پریودی من کِی میشه ممنون میشم جواب بدین.
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- بارداری
سلام خانم دکتر من در اقدام به بارداری هستم و نمیدونم باردار هستم یا نه برای چکاپ قبلاقبل از بارداری اومدم شما ویتامین دادید با دوز ۵۰هزار و گفتید دو هفته یکبار بخورم بنظر شما برای من ضرر ندارد در حال اقدام به بارداری هستم بخورمش؟
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز من۲۴سالمهو مجردم ..در اردیبهشت ماه دوبار پریود شدم ودر خرداد رفتم دکتر یکسری ازمایش و سونوگرافی انجام دادم به من گفتن کیست و تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل و اسپیرونولاکتون برای تنظیم هورمون دادن که من از پنجم پریودیم در تیرشروع کردم به خوردن الان چند تا سوال ازتون دارم اول اینکه مصرف بسته دوم رو از ادامه همین قرص یعنی بعد قرص های سفید بخورم یا از پنجم قاعدگی مرداد شروع کنم؟دوم اینکه با مصرف قرص خیلی احساس خواب الودگی و خستگی و گاهی معده درد در طول روز دارم این طبیعیه. ممنون
- تست بارداری
سلام وقت بخیر میانه ی سیکلم لکه بینی داشتم و تقریبا ۳روز هم داشتم قبل موعد پریودیم ترشح آغشته به خون. و اقدام به بارداری کردم ۶روز مانده به موعدپریودیم تست گرفتم منفی بود و چهار روز مانده به موعدم هم منفی آیا احتمال زیاد باردارنیستم چون با وجود لکه بینی و سایر علائم ممکنه باردارنباشم
- ای وی اف
روز ۸ انتقال جنین که موعد پریودم بود خونریزی مثل روز اول پریود داشتم داروهامو قطع نکردم ولی فرداش تقریبا قطع نشده به داروهام ادامه بدم امیدی هست
- مخفی
سلام دختری ۲۰ساله هستم در قسمت واژن احساس درد می کنم نشانه عفونته ؟ چه دارویی مصرف کنم؟


