Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علائم یائسگی
سلام بنده سه سالی میشه که گر گرفتگی دارم ولی پریودم تقریبا منطم بود تا اینکه فروردین و اردیبهشت پریود نشدم .خرداد ماه دکتر رفتم سونو و معاینه شدم گفتن که باید پریود شم.پاپ اسمیرم خوب بود.کلی دارو بهم دادن .آمپول زدم .بیست و سوم تیر پریود شدم و گفتن که از شب پانزدهم پریودی هرشب به مدت ده شب قرص dupbaston مصرف کنم و بعد از ده شب هفته ای یک دونه ازین قرص رو مصرف کنم .برا بار دوم بیست و سوم مرداد پریود شدم البته تا پنج روز به صورت لک بینی بود ولی بعد از یک هفته خونریزی شدیدی دارم و الان تقریبا دو هفته هست که من همچنان درگیری پریودی هستم و قطع نمیشه.فکر میکنم مشکل ازینه که تو پریودی این قرص رو مصرف کردم.لطفا راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- رحم
سلام.. 46 روز از آخرین دوز آمپول دی کاپییل گذشته وپریود شدم... آیا طبیعی
- آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام ۴۰ ساله هستم و تشخیص به یائسگی زودرس دکترها دادند دوز اول آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ که ترزیق کردم بعد از ۱۷ روز پریود شدم . بعد از یک روز پاکی قبل از ترزیق دوز دوم پریود شدم . دوز دوم رو که ترزیق کردم اول زیاد شد خونریزیم آلان ۴ روز از ترزیق دوز دوم میگذره بعصی زمانها دل درد دارم و لخته و خون میاد . بعد از زمانها فقط لکه بینی خیلی خیلی کم هست . خواستمسوال کنم این خونریزی و لکه بینی تا کی ادامه دارد؟امکان بیشتز شدن هست؟
- بارداری
سلام ببخشید آیا می توان در حین اقدام به بارداری عمل لیزیک چشم انجام داد لطفا جواب بدیو دو باردیگر این سوال رو پرسیدم جواب ندادید ممنونم اگه لطف کنید واضح جووابمو بدید
- فیبرومیوم
سلام ۲ماهه پریودم قرص مژسترول .و ی دوره ۳ماهه امپول دیفرلین مصرف کردم بخاطر فیبرومیوم .دکتر میگه آی یو دی بزار قبل از مصرف دارو پریودی هام خیلی منطم بود فقط درد داشتم خواهش میکنم راهنمایی کنید ممنونم
- پرده بکارت
سلام من با نامزدم رابطه داشتم و متوجه خون نشدم الان چند ماه میگذره و جند بار دیگم سکس داشتیم الان میشه متوجه شد ک پردشو چجوری از دست داده
- اقدام به بارداری
سلام.من ۱۹سالمه اقدامم ب بارداری ام نزدیک یسال نتیجه نگرفتم.پریودیام نامنظمه هردفعه ی تاریخی میشم.موقع پریود ک میشم خیلی درد وحشتناکی تاچندساعت طول میکسه از معقدم دارم جوری ک نمیتونم بشینم.چندروز مونده ب پریودیمم گاهی تیر میکشه از معقد میزنه ب واژنم دردش چند ثانیه طول نمیکشه اما درد بدیه از چیه میشه بگین؟نتیجه نگرفتم ممکنه از همین باشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من هفته بیست و یک بارداری هستم صبح ها که از خواب بیدار میشم خودمو می کشم ایا برای جنین خطرناک است
- بالارفتن ca125
با سلام مادرم به علت کانسر تخمدان در سال ۹۳ جراحی شد و کموتراپی نیز شد .الان که برای چکاپ رفتیم سی تی نرمال هست ولی ازمایش ca125 بالا رفته در حد ۵۰.سونوی واژینال انجام دادیم مشکلی نبود فقط چند نابوتین سیست کوچک در سرویکس مشاهده شو.دیگه چیکار کنیم دلیل بالارفتن آزمایشش رو بفهمیم؟
- سلام چند روز پریود عقب افتادن طبیعی است من بعد 5ماه از قرص پرژوسترون برای نامنظمی پریودم خوردم من کیست ریز دارم وزود به زود پریود میشم وتخمدانم ضعیف برای همین دکتر چند ماه این قرصو داد حالا من چهل روز میشه پریود نشدم باید چیکار کنم رهنمایی کنید لطفا
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- سقط ناقص
سلام ۴هفته و پنج روز باردارم و قلب حنین هنوز تشکیل نشده من یک دو قلو هفت ماهه دارم بعدا تو دو روز هشت عدد قرص سایتوتک استفاده کردم دوتا زیر زبانی و دوتا شیاف دو روز بعد تکرار کردم در حد دو تا پد خونریزی داشتم بدون لخته اما الان واقعا پیشیمونم و مطمعنم سقط نشده چون خونریزی ندارم ایا بچه سالم میمونه نگهش دارم خیلی ناراحت و پشیمونم تیتر بتا بعد مصرف قرصها داذم ۱۴۰۰بود اما طبق تاریخ پریودم باید شش هفته باشم
- مصرف ال دی بعد لز سقط
بغد از سقط میشه ال دی استفاده کنم برای تموم شدن خونریزی
- حاملگی خارج از رحم
سلام ،من روز ۷ خرداد رفتم آزمایش خون hcgمن ۱۵۲۶۹ بود ،بهم گفتن ۵ تا ۶ هفته حامله هستی ،رفتم دکتر گفت خارج از رحم هست ۴۷ میلی متر در ۲۷ میلی متر و رادیولوژی خیلی عصبانی شد که بیشتر از ۵ هفته هست ،در صورتی که ۲ اردیبهشت پریود شدم و روز ۹ اردیبهشت خونریزی م تموم شد و روز ۱۰ اردیبهشت سونوگرافی شدم و روز ۱۱ اردیبهشت عکس از رحم منو دکتر فرستاد گفت لوله راست با تاخیر حاجب شده دیامتر نرمال و spillage آن با تاخیر صورت گرفته ،میخواستم بپرسم من روز ۱۱ اردیبهشت حامله بودم ،که عکس از رحم من گرفتگی نشون داد در لوله راست ،اگر نبودم چرا ep من اینقدر بزرگ بود ،ممنون میشم منو راهنمایی کنید ،خیلی ناراحتم .
- فراموشی در مصرف یک دوز از دوفامد
سلام و عرض ادب
خداقوت
من یک دوز صبح و یک دوز شب دوفامد مصرف میکنم. در شب ششم از مصرف قرص دوفامد برای تنظیم هورمونها فراموش کردم قرص رو بخورم،چیکار باید بکنم؟دوتا باهم بخورم امروز یا اون دوز رو دور بریزم؟ - ضربه به پایین شکم دختر (بالای بیکنی) و پشت کمردر4 دفعه در موقع های مختلف باعث نازایی و یا سقط جنین میشود
سلام خانم دکتر خسته نباشید، من الان خیلی خیلی خیلی نگران هستم، شما رو قسم میدم کمکم کنید و راهنمایی، من یه دختر 21 ساله هستم، خواهر من 4 دفعه در موقعه های مختلف به اشتباه ضربه محکمی پایین شکم ( بالای بیکنی) و پشت کمر که از جلو به پایین کمر میشه ضربه زده، و دردم گرفته، آیا باعث نازایی و سقط جنین در آینده برام پیش می آید؟
- زایمان
سلام من ۳۶هفته۳ روزمه. دوبار اخر که سونو دادم جنین بریچ بود حالا شما سونو نوشتید که من فردا برم انجام بدم اگه بازهم جنین بریچ باشه ۳۰مهر که نوبت دارم شما زمان زایمان سزارین مشخص میکنید؟؟ ۱۵آبان تاریخ زایمانم هستش البته بصورت طبیعی
- درمان زگیل
سلام خانوم دکتر ۰برای من تشخیص زگیل تناسلی دادن ۰آیا شما خودتون روش کرایو ویا لیزر رو برای درمان انجام میدین؟نگرانم که وضع بد تر بشه میخواستم بیام خدمت خودتون
- بارداری
سلام سه ماه پبش زایمان طبیعی بودم قلب بچه پنجاه شدبردنداتاق عمل سزارین شدم نوزادم به خاطرمشکل تنفسی فوت شد بعدچندوقت مبتونم باردارشوم قرص اسپرین 80میخوردم تاسی وشش هفته برای بارداری بعدی بابدبخورم غلظت خونم کمه
- هایپلازی اندومتر
سلام من خونریزی طولانی داشتم رفتم دکتر گفتن ضخامت رحمم زیاده باید هیستروسکوپی بشی بعد هیسترو انجام دادن جواب پاتولوژی اومد نوشته بود هایپلازی بدون اتیپی و ساده اس بعد دکتر قرص جستیران داد سه ماه خوردم بعد سه ماه که قطع کردم دوباره خونریزی طولانی دارم که قطع نمیشه ده روزه یعنی خوب نشدم یا طبیعیه؟ بعد من بچه میخوام یعنی دیگه بچه دار نمیشم از طرفی سنمم بالا رفته میترسم وقتم بره۳۸ سالمه اندومتریوزم دارم یعنی خوب میشم بچه دار میشم چیکار باید کنم


