Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرطان کبد وسرطان پوست
سلام وقتتون بخیر یه سوالی خواستم بپرسم پدر من ۷ سال پیش براثر سرطان کبد فوت کردن دیر متوجه شدیم سر ۴ ماه مادرم هم سه سال هست متوجه شده بود سرطان پوست نوع ۴ بدخیم ملانوم داشت وامسال فوت شدن میخواستم بدونم چه ازمایشی مشخص میکنه که زود پیگیر بشیم وپیگیری بشه که خانواده مون ندارن مثل خواهر وبرادر وچون شنیدم سرطان موروثی هست که کجا باید مراجعه کنیم پیش چه متخصصی چون میگن سرطان پوست خیلی سخت تشخیص داده میشه ببخشید طولانی شد ممنون میشم از جوابگوییتون خسته نباشید
- پریود کم
سلام وقت بخیر مدت ۸ ماهه از مارولین برای پیشگیری استفاده میکنم گاهی یه وقفه یک ماهه تو مصرفش دارم و مجدد شروع میکنم.حجم پریودام خیلی کم شده قبلا ۷ روز بود البته زیاد نبود در حد یه بسته پد.الان کمتر شده و سه روز خونریزی باحجم کم و بعدش تا ۷ روز لکه بینی کم و متوسط.آیا طبیعیه؟ممنونم به سوالم پاسخ بدید.
- بقایابعدسقط
سلام.من هشت هفته سقط باقرص داشتم که بعداز۱۱روزسونوترانس واژینال دادم که نوشته تصویرمحتواهایپوهتراکودرون کاویته اندومترباابعاد۳۱*۳*۱۲وحجم کمتراز۱سی سی که مطرح کنندهcoltوبااحتمال کمتربقایا می باشدیعنی چی.ممنون جواب بدین.بعدشم نوشته تخمدانهااندازه واکوی نرمال.تخمدان راست ۲۶*۱۶م.موتخمدان چپ به ابعاد۲۵*۱۴م.م رویت شدن ممنون راهنمایی کنین
- سلام خسته نباشید من۱۸سالم هست اون ماه۱۵یا۱۶خرداد پریود شدم خواستم بگم ک الان هم دیروز تاحالا ابله مرغون گرفتم و امروز۱۹خرداد هست هنوز پریود نشدم میخوام بدونم ابله مرغون میتونه یکی از دلایلش باشه که پریود نشدم؟؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من۱۸ سالم هست من ماه اردیبهشت که ماه پیش هست۱۵یا۱۶ اردیبهشت پریود شدم و تا زه دیروز ابله مرغون گرفتم امروز۱۹خرداد هست ولی من هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم میتونه ابله مرغون یکی از دلایلی باشه که پریود نشدم هنوز؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین
- علت HIV
علت مبتلا شدن به زگیل تناسلی در خانوم ها چیست؟
- واژن
سلام خانم دکتر من واژنم خارش داشت و قسمت داخلی لابیای خارجیم و با ناخن خاروندنم و رو انگشتم چند قطره خون دیده شد اصلا سمت لابیای داخلی نرفتم امکان آسیب به بکارت هست ؟ یا اینکه اون خون برای خارش هستش خیلی میترسم
- سلام ببخشید آیا ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست
سلام و عرض احترام ببخشید ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست؟
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- بارداری
سلام من18 سالمه مجردم قبلاز علاقه بادوس پسرم یک قرص جلوگیری خوردم و بعداز رتبطه این سه روز هر شب یکی میخورم ایا باید ب این قرص خوردن ادامه بدم تاباردار نشم یا بعد ی هفته قطع کنم؟
- دوبار پریود شدم در یک ماه
من بعد اتمام پريودم فرداش رابطه بدون دخول داشتم ،دوتا قرص اورژانسي خوردم ۵روزبعدش پري شدم باخونريزي ب مدت شش روز ،،،مجدد دوهفته بعدش باز پريود شدم سر تايم پري خودم بخاطره قرصهكه من دوبار در يك ماه پريود شدم ميترسم بخاطر كيست باشه دخترم خيلي استرس دارم
- کیست
سلام کیست سپتا همرا با اکوژن دارم ۴۴.۴میلی متر ایا این خطرناک است برای من یا نه؟؟؟و چه قرصی برای رفع این نوع کیست بهتر است؟؟؟؟
- رابطه جنسی مکرر
سلام و ادب.. خانم دکتر این ک میگن اگر سه بار یا چندبار پشت سرهم رابطه جنسی داشته باشیم.. آن چیزی که دفعه سوم از ما خارج میشود اسپرم ندارد و بیشتر محتویات پروستات است و احتمال بارداری با آن کم است.. آیا این حرف درست است؟
- سقط جنین
سلام من ۲ماه پیش سقط داشتم بعداز مصرف یک دوره مترژن بقایا به ابعاد ۱۳میلیمتر باقیمانده دکتر به من دستور ۶عدد قرص سایتوتک راهر۴ساعت دادند آیا دیگه نیازی به کورتاژ نیست واینکه چند ساعت بعد قرص میشه به نوزاد شیر بدم
- رابطه جنسی
سلام تازه رابطه جنسی داشتم حدود دوبار اول خونریزی داشتم الان که چندین بار رابطه داشتم فردای رابطه هام لکه های قهوه ای رنگی از بدنم خارج میشه این از چیه؟
- درد معقد قبل از پریودی
با سلام و خسته نباشید من قبل از عادت ماهانه بعضی وقتا معقد درد دارم دلیلیش چی هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هیپرپلازی بدون آتیپی دارم مشکلی نداره واسه بارداری اقدام کنم ؟
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
من دوماه پیش زایمان کردم همه چیز طبیعی بود تا روز ۳۷ زایمان لکه بینی داشتم بعد تا دوروز نه لکه بینی نه هم خونریزی ...بعد دوروز باز دوباره انگار پریود شدم تا چهارپنج روز ..بعد چهارپنج روز دیگه باز لکه بینی داشتم بعد دوباره پریود شدم ...الان دوماهه همینجوریم فقط خونریزی و لکه بینی دارم ...آزمایش و سونو دادم مشکلی نداشتم لطفا راهنمایی کنید تا قطع بشه ..بچه هم شیر میدم
- سلام وجود سودو ساک در سونوگرافی لگن میتواند نشانه کیست باشد؟؟
- عقب افتادن پریودی
چند ماه پریود عقب میفته۰بچه شیر میدم۰این ماه بعد۲۱روز پریود شدم الان ۱۲ روز گذشته پریود تموم نمیشه۰از روز اول پر بودم ال دی میخورم چون دکتر ما مای بهداشت گفت ۴ماه بخوری پریود منظم میشه.دلیل قطع نشدن پریود چی میتونه باشه؟
- تغییرات فیبروکیستیک
سلام، برای بهبود قطعی تغییرات فیبروکیستیک راه حلی وجود داره ؟


