Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۰۰
.........
- آمپول سینال اف
سلام خسته نباشید من روز۷ پریودی همیشه پاک میشدم ایندفعه گفتین روز ۸تا ده امپول بزن سینال آف امروز هنوز روز هفت هستم پاک نشدم اگ فردا هم پاک نباشم چطوری آمپول استفاده کنم حتما باید استفاده کنم چون روز۱۱هم سونو دارم
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه ماه زایمان کردم و شیر هم نمیدم موهام به شدت میریزه خیلی میریزه نمیدونم چیکار کنم مولتی ویتامین کلسیم و آهن هم میخورم ولی تاثیری نداره بنظر شما چیکار باید انجام بدم؟
- دربارهدرد بغیه ها سزارین
- بارداری
سلام خسته نباشید من حدود سه هفته پیش با نامزدم رابطه لاپایی داشتم ولی من لباس زیر داشتم حس میکنم مقداری منی روی لباس زیرم ریخت ولی اصلا مطمئن نیستم من تا اومدم خونه لباس زیرمو عوض کردم الان تایم پریودمه ولی ۲روزه که پریود نشدم احتمال بارداری هست؟
- درد قبل از پریودی
سلام، من چند روز قبل از پریودی روی ران پای راستم درد میگیره و زیر شکمم سمت راست هم بعضی وقتا درد میگیره علت این درد روی ران پا ، و گاهی کامل ران پا چیست؟
- باردارم،کی برم سونو قلب؟
سلام خسته نباشید،من اولین روز اخرین پریودم۱۰بهمن۱۴۰۱بود.بیبی چک زدم مثبت بود..الان چند هفته هستم؟کی باید برم سونو تشکیل قلب؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام من باردارم22هفته رابطه ی جنسی که مشکلی نداره
- پاتولوژی رحم
Macroscopic : Received specimen in formalin consist of multiple fragments of gray - brownish soft tissue TM - 3.8x2.8x1.7 cm . SOS : M / 2 E = 100 % LABELLED AS ENDOMETRIAL CURETTAGE : --Suggestive of mid to late secretory phase endometrium . --please see note
- کیست یونی لوکولر
باکیست 47میل حامله میشم اقدام ب بارداری کردم ولی نتیجه نگرفتم عایا از کیست هست یانه
- زوائد ناحیه تناسلی
سلام وقت بخیر من ۲۱ سالمه هست و حدود چهار سال پیش رابطه جتسی کامل داشتم چند روزی هست روی تاحیه تناسلیم زوائد گدشتی مانندی مشاهده کردم ممکن است زگیل تناسلی باشد ؟
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید من کنکوریم و احتمالا روز کنکور هم پریود میشم میخواستم بدونم از چه راهی برای تاخیرش استفاده کنم که کمترین عوارض رو داشته باشه؟
- کانون اکوژن در قلب جنین
سلام دکتر خوبی من باردار هستم همه سونوهام با آزمایشات خوبه بجز یکیشان که گفته کانون اکوژن درقلب راست جنین دیده شده
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- هیپرپلازی اندومتر
سلام خانوم دکتر
اندومتر هیپرپلاستیک در شرح عمل کورتاژ تشخیصی و اندومترم بود. به نظر شما سرطان رحمه؟ من بچه ندارم و دو بار میکرو ناموفق داشتم. یعنی به خاطر داروهایی که خوردم؟ - لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- سرکلاژ دوبل؟
ایا سرکلاژ دوبل همون شیرودکار هست ؟ و محکمتر از مک دونالده ؟
- بارداری
قرص نوروم اسکین نازایی می اورد؟؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من باوجود سرکلاژ سقط داشتم که دهانه رحم دوسانت بازشده بود قرار سرکلاژ شکمی انجام بدم ایا امکان بازشدن زودرس دهانه رحم باوجود سرکلاژ شکمی وجود داره یانه؟و تو سرکلاژ شکمی فقط انقباض وپارگی کیسه اب موجب شکست بارداری میشه؟
- حرکت جنین
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر من هفته بیست و هفتم بارداری هستم و گاهی وقتا که به پهلوی چپ میخوابم، جنين روي همون پهلویی که خوابم ضربه میزنه. انگار گیر افتاده و تحت فشار هست. منم تغییر وضعیت میدم از ترس اینکه نکنه گیر افتاده. از طرفی هم که پزشکان خوابیدن به پهلو رو توصیه میکنن. حالا نظر شما چیست خانم دکتر عزیز.


