Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تداخل دارویی
باسلام همسراینجانب با کانسربرست متاستاز کرده به استخوان درحال مصرف زولادکس وآرومازین است.ازچند ماه پیش پزشک برای ترمیم استخوانهای اسیب دیده اش الندرونیت70 هم تجویز کرد ولی یک داروسازگفت الندرونیت با داروهای هورمون درمانی تداخل دارد. لطفا دراین مورد راهنمایی بفرمایید. با تشکرفراوان
- پریود
سلام من روز ۵از پریودیم دو تکه سفید گوشتی مشاهده کردم و این اولین باره این اتفاق می افته خیلی نگرانم لطفا پاسخگو باشید
- زنان
کلیتوریسمم خیلی بزرگو و تیره شده
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام وقت بخیر من مشکل قارچ پوستی داشتم دکتر کپسول فلوکونازول ۱۵۰ برام تجویز کردن ۱۵ خرداد آخرین روز پریدم بوده و۲۱و۲۴ خرداد کپسول فلوکونازول مصرف کردم و۲۳خرداد نزدیکی داشتم و احتمال داره باردار باشم از عوارض کپسول باخبر نبودم الان هم تپش قلب دارم راهنمایی میکنید
- سلام منم ۳۴سالمه سونودادم تصویردوعددلنفاوی بانمای ری اکتیوحداکثربه ابعاد۱۲م۵مدرناحیه آگزیلاری سمت چپ رویت شد خطرناکه
- عمل سزاریون
سلام خسته نباشید من یک سال ونه ماه هست که عمل سزاریون کردم الان سمت چپ شکمم بالای بخیه درد وسوزش دارم البته به پهلو که میخوابم خیلی سوزش دارم چکار باید کنم ممنون میشم راهنمای کنید
- فشارخون
سلام ایافشارخون بالاباعث ایجادضخامت دررحم میشود؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید سال پیش توی زمستون رفته بودم سرویس بهداشتی عمومی. کف سرویس یخ زده بود منم نشسته بودم دستم روی پام بود و با اون میخاستم شیر ابو باز کنم ک پام سر میخوره و اهرم شیر تا اخر میره بالا اب با فشار میاد بیرون بعدش خون ریزی داشتم احتمال اینک پرده ام از بین رفته باشه هست میتونن تشخیص بدن ک رابطه نداشتم امکانشو ندارم دکتر برم خ نگرانم میخوام ازدواج کنم ولی میترسم از این قضیه لطفا جواب بدید 🙏🏻😭
- بکارت
سلام وقت بخیر چند روز پیش هنگام شست و شو چون ناخنم بلند بود یکهو در حد ثانیه ب واژنم خورد(داخل نرفت) و شروع به خون ریزی کرد و در حد ۴ ۵ دقیقه خون اومد و بعد بند اومد درد و سوزشی هم نداشتم اصلا نمیدونم این خون در اثر اسیب به پرده بوده یا ب لایه های بیرونی برخورد کرده خون ریزی کرد میشه لطفا راهنمایی کنید.
- ای وی اف
سلام خسته نباشید من ۴۰ سالمه یه دختر ۱۵ ساله دارم میخواستم ببینم میشه تعیین جنسیت انجام بدم با ای وی اف برای آوردن بچه پسر ؟ ممنونم اگر پاسخگو باشید
- Pco
سلام وقت بخیر،من pco دارم و از روز ۵ پریود شروع کردم ب سیبل خوردن ۳ روز خوردم بعد یادم رفت با امروز ۴ روزع ک نخوردم الان میتونم از بقیش بخورم؟
- تیرگی واژن
سلام و خسته نباشید. من ۱۷سالمه و مجرد هستم .سوالم اینه که من واژنم خیلی خیلی تیرس و بابت این من خیلی نگرانم چون از دوستان خودم که میپرسم اونا میگن که سفیده .و من از نوره همیشه استفاده میکنم اما بازم تیرس .میخوام ببینم باید به دکتر زنان مراجعه باید بکنم حتما یا اینکه طبیعیه
- سلام ببخشید تفسیرش میکنید
Gross:Received specimen consists of a pieces of brown colored tissue,1*1*0.5 cm. Sos:2/1. Microscopy:Sections show polypoid fragments of endometrial tissue lined by epitheium,fibrous stomach and inactive glandular structure.
- سوزش و درد خط بخیه زایمان
درود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرماییددرود و مهر خانم دکتر بنده ۵۳ سال سنم هست ۲۴ سال پیش زایمان دوقلو داشتم و ۱۱ سال پیش رحم و یک تخمدانم را تحلیه کردند الان دو سه روزی میشه سوزش و دردی مثل آتش در خط بخیه و درد در قسمت راست و کمر دارم باید چیکار کنم خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید
- علت وجود مایع آزاد در کلدوساک
من دوسال پیش عمل اسلیو انجام دادم برای چکاب سالانه این عمل سونو شکم و لگن دادم گفتند سونوم خوب بوده اما خط اخر توجه خودمو جلب کرد ترجمه اش اینه مقدار کمی مایع آزاد در قسمت خلفی culd de sac دیده می شود
- رشدن نکردن سینه و زیرشکمم زیاد ورم داره
سلام من۲۰ سالمه حدودا ۲سالی میشه ازدواج کردم ولی خب زیر شکمم خیلی ورم داره از لحاظ وزنم نرمالم ازمایش دادم میگن تنبلی تخمدان داری و حتی ۲ دوره قرص حجم سینه استفاده کردم نتیجه نگرفتم سینه هام سایز۶۵ بنظر شما بیش از حد کوچیک بودن سینه م احتمال داره بخاطر تنبلی تخمدان باشع؟
- بارداری
سلام من نزدیکی بدو دخول داشتم ولی فکر میکنم شاید از لای واژن اب منی به داخل رفته باشه اگر از بی بی چک استفاده کنم نشون میده بعد از دو روز ؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز روز هفت پریودی نزدیکی از پشت داشتم و یه مقدار مایع در آن قسمت ریخته شد احتمال بارداری وجود دارد؟
- ضخامت زیاد اندومتر و وجود مایع اکولوسنت در کاویته رحم
من زن یائسه ۶۷ ساله.ضخامت اندومتر ۶ میلی متر.مختصری مایع اکولوسنت به حجم یک ونیم cc در کاویته رحم دیده شد .این مایع چیست وارتباطی به سرطان اندومتر دارد.درضمن خونریزی ندارم واز پماد واژینال استروژن استفاده کرده ام.
- خود ارضایی
سلام من دختری ۱۸ ساله هستم خودارضایی میکردم با بالش کامل شلوار داشتم و یه لکه خون کوچیک مشاهده کردم پرده بکارتم پاره شده؟؟ ممنون میشم جواب بدیدد


