Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میومتر
میومتر قدام بسیار نازک و به قطر ۱ و میومتر مجاور ۹ اندازه گیری شد ایا خوبه؟
- سلام و عرض ادب من سزارین چهارم میخوام انجام بدم چون سزارین سومم چسبندگی داشتم الان استرس دارم ولی ۱۱ سال از زایمان سومم گذشته ولی الن سنم ۴۰ هست لطفا راهنمایی کنید
اما از سزارین دوم تا سوم ۴ سال فاصله بود میخوام بدونم چون از زایمانم ۱۱ سال گذشته چسبندگی م کمتر باشه با تشکر جواب بدین لطفا
- بی اختیاری ادرار
سلام وقت بخیر ۴۶ ساله هستم هنگام عطسه و خنده و سرفه مشکل ریزش ادرار دارم لطفا راههای درمانی بدون جراحی رو میفرمایید
- پرده بکارت
سلام و احترام
خانم دکتر عزیز متاسفانه دختر 6 ساله من بر اثر یک تصادف پرده بکارتش پاره شده سوال من اینجاست که آیا مشکلی از لحاظ هورمونی و یا ظاهری و جسمی براش پیش میاد آیا کاری لازمه انجام بشه البته خودش متوجه این موضوع نیست - قرص ال دی
سلام خسته نباشید.من برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم میخواستم بدونم اگر همزمان با قرص ال دی از قرص های لاغری هم مصرف کنم تاثیری روی عملکرد قرص ال دی نداره .میتونم از قرص های لاغری هم استفاده کنم یا نه ممنون.
- شوره شدید سر
سلام من دخترم ۱۲ سالشه و یه مدته کف سرش شوره های خیلی زیاد و درشتی هست یه مدت شامپو کلیر زدم ولی هیچ فرقی نکرد کف سرش خیلی میخاره و شوره های بزرگ و خشک زیادی میزنه ممنون میشم شامپو یا داروی مناسب معرفی کنین
- سلام من خانمی 50ساله هستم امروز برای چکاب سالانه به دکتر مراجعه کردم که در سونوگرافی شکم ولکن یه کانون اکوژن شبیه بافتچربی با حداکثرقطرحدود35مم دیده شدکه ابعاد رحم مبا ابعاد 40-100مم بودکه بیش از حدنرمال بودکه دکتر گفت یا سونوگرافی واژینال یاام ار ای بگیرم میخواستم بدونم با اینکه من مشکل خاصی ندارم جای نگرانی هسد ممنون میشم پاسخ بدید
- جواب آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر اگر امکانشه ازمایش بنده رو تفسیر کنید. جواب خوب و نرمال هست؟ روز سوم پریود ازمایش دادم و تنبلی تخمدان دارم
Fsh:2.7 (رنج ازمایش تو فاز فولیکولار ۱.۵ - ۹.۷ )
Lh:3.5 (رنج ازمایشگاه تو فاز فولیکولار ۰.۵ - ۱۰/۵) - سوال
سلام وقت بخیر. یه سوال جدا از حوضه ی کاریتون داشتم. برای معاینه رگ های خونی به چه کسی باید مراجعه کرد؟
- فوکوس اکوژن
سلام خسته نباشید،هشت هفته باردارم،داخل سونو نوشته فوکوس ها اکوژن هموراژیک در ساک بارداری چی هست،مشکل داره؟
- مصرف قرص( ال دی )
سلام خانم دکتر برای جلوگیری از بارداری چه راهکار هایی پیشنهاد میکنید
- درد
سلام دکتر جان خسته نباشید ببخشید میخواستم ازتون بپرسم که چرا وقتی کلیتوریس رو لمس میکنم بخصوص از قسمت روبروییش درد میگیره؟؟؟ علتش چی میتونه باشه و اینکه درمانی داره؟ این رو هم عرض کنم خدمتتون که تنبلی تخمدان دارم میتونه ارتباطی داشته باشه؟؟
- سلام میگم چند روز بعد امپول پرژوسترون پریود میشم من حالا 40روز میشه پریودم عقب افتاده ودوتا امپول پرژوسترون 50زدم میشه راهنمایی کنید
- خونریزی حین مصرف دوفامد
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- سلام خسته نباشیدببخشیدمن چهل روززایمان طبیعی داشتم زایمان دوم والان خیلی واژنم سوزش داره ممنون میشم جواب بدید
- سلام وقتتون بخیر انتقال جنین روز۲۳سیکل چقدرشانس موفقیت دارد؟
من pgdسلامت انجام دادم روز چهارشنبه هفته بعدی روز۲۳سیکلم هست انتقال دارم درضمن آمپول واریوپیپتیل هم زدم فقط نگرانیم از اینکه ۷ روز به پریودی بعدیم مونده خیلی نگرانم استرس دا رم نظرشما خانم دکتر چیست ؟ممنون میشم راههنماییم کنیدباتشک
- سلام خانم دکتر 53سالم هست سه ماه خونریزی دارم هراز گاهی خوتریزی خیای شدید میشه رفتم دکتر گفت کیست چهارسانت روی تخمدان سمت چپ داری الان سه ماه هست خونریزی قطع نمیشود ودکار امپولواریوپیتیل 3/75مجوز کرد یعداز 24ساعت خونریزی شدید همراه با لخته ایا دلیل چیست
- دوفامد و یبوست
سلام من علائمی از ibs دارم و یک ساله تحت نظر پزشک پیدرولاکس و گاهی لاکسی ژل مصرف میکنم و دیگه تقریبا یبوست نمیشدم. بخاطر پلی کیستیک و بی نظمی قاعدگی سه ماهه دوفامد مصرف میکنم. چند هفته است که دوباره دچار یبوست میشم ممکنه بخاطر دوفامد باشه؟ یکی صبح و یکی عصر مصرف میکنم. وزنم هم همینطوری داره کم میشه.
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- غده دردناک
با سلام.موضوعی هست که باعث نگرانی من شده. در قسمت اتصال لب های کوچک به هم به صورت غیرقرینه یک بیرون زدگی وجود داره که با برخورد به لباس دردناکه و پرخون هم هست. مثل یه حباب شفاف که پرخونه. دلیلش چیه و چکاری باید انجام بدم


