Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوفری چیست
با سلام و خسته نباشید. بنده ۲۱ سالمه و آزمایش دادم و کیست اکوفری ۵۱.۴۴mm دارم. آیا کیست اکوفری خطرناکه؟ آیا باید کیست را عمل کنم؟ آیا برای بارداری مشکل داره؟
سپاس
- زایمان
سلام من یک ماهه زایمان کردم به تازگی وگاهی اوقات سمت راست شکمم از بخیه تابالای نافم درد میگیره در ضمن ترشحات صورتی روشن هم دارم طبیعی
- رشد سینه
با سلام و وقت بخیر ممنون میشم در مورد راهکارهای رشد سینه بدون عمل جراحی توضیح بدین.به عنوان مثال مصرف قرص های حاوی پرولاکتین یا ال دی و عوارض آنها
- ناباروری ای وی اف
سلام خانم دکتر من ۱۶ روز پیش انتقال جنین دادم سه تا روز پانزدهم آزمایش دادم منفی شد نیاز داره دوباره ازمایشو تکرار کنم یا نه.درد شکم درد سینه درد ران پا دارم.حالت تهوع هم دارم یعنی نگرفته انتقالم
- عمل سزاریان
سلام من یه خانوم ۲۱ سالم بارداری دوم هست اولین سزاریان من ۵۰ روز پیش بود که الان نگاه میکنم جای بخیه هام کبود شدن انگار سیاهه خاستم بپرسم ببینم عادیه؟ و اینکه بوی بدی هم داره جای بخیه هام
- سوزش وخارش
سلام 10ماهه زایمان طبیعی کردمه جلوگیریم کاندومه تو این مدت هنوز پریودهام شروع نشده تو این مدت زمان هر چند ماه دچار سوزش وخارش واژن وترشح سیبز رنگ میشم به دلیل شیر دادن نمیتونم قرص مصرف کنم از پماد واژینالی کلو تریمازول استفاده میکنم خوب خوب میشم دلیلش چیه تشکر
- زنان
سلام خسته نباشید . من سیکل منظم داشتم همیشه ولی بعد از ازدواج با چند روز تاخیر اتفاق میافته . از ۶ روز تاخیر الان به یک روز رسیده طی ۳ ماه . ۱ ماه هست که اقدام به بارداری کردم .میخواستم بدونم مشکلی هستش ؟
- کیست بارتولن
سلام.من مجرد هستم و 35سال سن دارم.چند روزه کیست بارتولن دارم،میشه بگین دلیل ایجادش چی بوده؟ اندازه ی یه نخود هست.بخاطر وضعیت کرونا هم نمیخام برم دکتر.میشه راهنماییم کنین چکار کنم درمان بشه؟
- سونوگرافی
با سلام منظور ازضخامت دولایه ۱۷میلیمتر وهتروژن است و میوممورال هتروژن ۲۹میلیمتر در اندام ادامه با فشار بر آندومتر چیست سن بیمار ۶۲سال می باشد لطفاً راهنمایی کنید ممنون
- علت درد شکم من از چیست
سلام خانم دکتر من در سونامی یک فولیکول غالب به دیامتر چهارده م.م در تخمدان راست و یک فولیکول غالب به دیامتر بیست م.م در تخمدان چپ دیده شده که اکوی داخلی و میتواند مطرح کننده همرازیک باشد.هراز گاهی درد خفیف شکم دارم.چهل و شش ساله ودارای دو فرزند هستم.پریودام نامنظم یکساله که جلوگیری ندارم .ولی هنوز باردار نشدم.به نطر شما علت چیه؟خیلی خیلی ممنون که جواب میدهید.یک کیست نابوتین بهدیامتر پنج م م نیز در ناحیه سرویکس مشاهده شد.بازم ممنون.
- اقدام به بارداری و ترشحات
سلام من از روز دوازدهم پریودم نزدیکی محافظت نشده دارم و الان هم روز نوزدهم پریودم هس یعنی ۱۳ روز هس ک در اقدامم ترشحاتم از اون موقع بیرنگ و بی بو مث سفیده تخم مرغ هس نشانه چیست این؟
- آیا با وجود فیبرم رحم میتونم باردار بشم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
من بیست روز پیش انتقال داشتم و الان خدارو شکر باردارم .تا کی با قرص استرادیول دو میلی گرم رو بخورم؟
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- مصرف شیاف پروژسترون
با سلام و خسته نباشید خانم دکتر من در هفته ۲ بارداری دچار لکه بینی قهوهای رنگ شدم میخواستم بپرسم مصرف شیاف پروژسترون و اسپرین در جنین تاثیر منفی داردیا خیر؟ با تشکر
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- در مورد کاندم پریود شدن
من از کاندم استفاده کردم شوهرم الان هی میترسم پریود نشم آیا آلارم هست بترسم یا ن
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام من ۲۱ هفته هستم دیروز عطسه و سرفه کردم از دیروز زیر دلم میسوزه و سروس بهداشتی میرم میام یکم انگار ادرار موقع خم شدن ازم میاد در حالت عادی نمیاد مشکلی هس
- سلام خانم دکتر من سقط جنین داشتم الان هم بقای مونده دکتر گفت باید کورتاژ بشم رضایت ندادم الان باید چکار کنم


