Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
کیست کلابه یعنی چی دکتر
- سرکلاژ پساری فنلینگ
باعرض ادب واحترام باردار هستم ۱۸ هفته و ۵ روز با سرویکس ۳ میلی دکتر گفت که باید سرکلاژ بشم سرکلاژ انجام دادم بعد از سرکلاژ پساری هم گذاشتم و الان ۲۲ هفته هستم رفتم سونو واژینال دکتر میگه فانلینگ ۶ میلی هستی. خواستم راهنمایی کنید آیا امیدی به این بارداری هست یا نه ؟ راه درمانی دارد؟
- Testaa reactoonz-peli ja sen rtp sivustolla suosittu vinkeillämme.
Etsitkö uutta pelikokemusta? Sitten, reactoonz slot ansaitsee huomiosi.Tarjonnut tunnettu peliyhtiö, reactoonz sekoittaa hauskan teeman ja erikoistoiminnot.Pelin esittely Tervetuloa piirretyltä näyttävään galaksiin, jossa bonukset käynnistyvät yllättäen. Tämä on juuri se, mikä tekee reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma sopii täydellisesti pelin rytmiin.Bonustoiminnot Toimintojen osalta, reactoonz slot ei petä. Odota:- Free spinejä - Kertoimia - Epätyypillisen pelimuodon - Yllätyksellisiä scattereitaPelatessasi voit laukaista minipelin.Missä pelata reactoonzia? Missä pelata reactoonz? Hyvä uutinen: monet nettikasinot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Mobiiliyhteensopiva - Hyvä valinta aloittelijoilleKannattaako kokeilla reactoonzia? Muutaman tunnin testauksen jälkeen reactoonz slot on erinomainen ajanvietto.Mitä pidimme: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Monipuoliset bonuksetHuomiot: - Voi tuntua kaoottiselta uusille pelaajille - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot saattaa olla uusi suosikkisi.
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- آنوکساپارین
سلام وقت بخیر هفته۲۵بارداری هستم و به دلیل سرکلاژ شکمی و استراحت مطلق آنوکساپارین تزریق میکنم اطراف ناف میخواستم بدونم باتوجه به رشد رحم تزریق در اطراف ناف برای جنین و کیسه آب خطرناک نیست،؟ تا چند هفته میتونم در شکم تزریق داشته باشم؟
- سرکلاژ،،
سلام وقتتون بخیر خانوم دکتر شما سرکلاژ شیرودکار انجام میدید؟
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه وقتی ۱۲ سالم بود و هنوز پریود نشده بودم یکبار احساس کردم بدم داد سد متاسفانه انگشتم و وارد واژنم به آرامی کردم و یک قطره خون رو انگشتم بود و دستم و شستم و دوباره امتحان کردم دیدم بازم خون هست در حد یک قطره ولی بدون درد و بعد از یک ماه پریود شدم ممکنه بکارت آسیب دیده باشه خیلی میترسم یا ربطی به پریود شدنم داره ؟شرایط معاینه رو ندارم
- چسبندگی جفت
سلام وقت بخیر.من قبلا جراحی باز فیبروم داشتم.فیبرومم اینترامورال بود.الان باردار هستم هفته۳۲هستم.جفتم قدامی هست.ایا نیازه به لحاظ چسبندگی سونوگرافی داپلر انجام بدم؟به دکتر زنانم گفتم،گفتن نیازی نیست چون فیبرومم اینترامورال بوده گفتن جای نگرانی نیست.
- سرطان تخمدان
سلام . آندومتیوز دارم . کیست شکلاتی سمت چپ تخمدان . قرص هم مصرف میکنم . رفتم تست ca125 دادم جواب تست ۳۴۴ بود . میخواستم ببینم بدخیم شده با توجه به اینکه پارسال این موقع نتیجه تست ۳۹ بوده ؟ ۳۶ ساله هستم
- ضخامت اندومتر بعد سقط جنین
سلام وقت بخیر سقط در شش هفته داشتم بعد ۳ هفته رفتم سونو رحم و تخمدان نرمال مایع آزاد مشاهده نگردید اندومتر به ضخامت ۱۶ میل و طول ۵۲ میل دارای واسکولاریته بیشتر از میومتر اطراف دیده شد که مطرح کننده rpoc گرید ۳ است چه اقدامی باید انجام بدم ؟
- ابله
ابله باعث عقب افتادن عادت میشع؟ چون من قبل ابله عادت شدم و دوران ابله لخته خون میدیدم اما به خون ریزی نمی افتادم... الانم وقت شده نمیشم علتش چیه؟؟
- متخصص زنان
سلام من تقریبا کنار کلیتوریس ی چیز شبیه جوش ماننده نه درد داره نه چرکی ولی برجسته اس دقیقا چیه باید چیکار کنم مشکلی هست
- سلام خانم دکتر من ١۶ اردیبهشت عمل کیست درموئید تخمدان انجام دادم، متاسفانه تخمداانم در گیر شده بود، ازمایش خون که دادم گفتن یایسه شدم ، و دکتر بهم قرص استرادیول داد و دوفاستون ، ولی من قرص استرادیول گفته بودن تا ٢١ شب بخورم و از شب ١۵ بعد از مصرف قرص استرادیول دوفاستون بخورم، و من از شب ١۵ دوفاستون خوردم و حواسم نبود که گفته استرادیول هم بخورم، و من دیشب اخرین قرص دوفاستون خوردم و شب بعد پریود شدم، اشکال نداره؟
سلام خانم دكتر من ١٦ ارديبهشت عمل كيست تخمدان انجام دادم ، و متاسفانه تخمدان درگير شده بود، ازمايش خون كه دادم گفتم يائسه شدم ، من ٣٠ سالمه، دكتر بهم قرص استراديول و دوفاستون دادن، قرص استراديول گفته بودن تا ٢١ شب بخور و دوفاستون از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، من از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، دوفاستون شروع كردم، وتا ٧ شب گفته بودن، و شب اخر كه قرص دوفاستون خوردم، فردا شبش پريود شدم ، اشكال نداره؟
- سلام. بارتولن ضربه ی محکم و شدیدی وارد شد و بعد سه سال هنوز گاهی درد و التهاب داره. عذر میخوام موقه ی ادرار و فشار دردی گرفت که تا وسط پام یعنی قسمت بین ران و واژنم درد گرفت. معاینه داخلی شدم گفتن هیچی نیست انگار مشخص نشد حال باید چه کرد یا خطرناک
- واکسن گاردسیل
آیا واکسن گاردسیل ۴ویا نوع گاردسیل۹موجود دارین وقیمتش چند میباشد
- قرص دوفامد
سلام مصرف قرص دوفامد برای خشکی واژن و عدم پریود شدن بعداز چند ماه ،چند دوره میتونه باشه؟چند ماه؟ از روز ۱۱ اولین پریود باید شروع کنم؟
- چکار کنم پریود بشم
- واژن
سلام من دچار زگیل تناسلی هستم و الان یک مدتی شده در قسمت لبه های بزرگ واژنم در قسمت خارجی یک برجستگی های ریز ، زیر پوستی و خب سفت حس میکنم اینا چیه و آیا خطرداره؟
- پریود شدن بعد از جراحی فیبروم رحم
باسلام. من 5ماه پیش جراحی باز فیبروم رحم انجام دادم. بعد از این عمل هر ده روز پریود میشم و حدودا دو هفته ام طول میکشه پریودم. علت چی میتونه باشه؟
- میوم و بارداری
سلام وقت شما بخیر. میخواهم باردار شوم و برای چکاپ سونوگرافی دادم. همه چیز از ضخامتهای رحم و تخمدان عادی بوده. فقط دو موضوع نوشته: تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 4 میلیمتر درمیوم خلفی رحم رویت شد. (میوم اینترامورال؟) همچنین یک تصویر ناحیه کلسیفیه به قطر 2میلیمتر در جدار خلفی رحم نزدیک به خط اندومتر رویت میشود که میتواند مربوط به میوم کلسیفیه ساب موکوزال یا کلسیفیکاسیون به دلیل عفونتهای قبلی اندومتر (اندومتریت) باشد.من یک پسر چهار ساله دارم و این ماه اقدام بارداری داشتم. ممکنه این میومها باعث جلوگیری از لانه گزینی شود و یا اینکه در بارداری مشکل زا است؟ باسپاس


