Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتر
خانوم یائسه ای بدون هیچ گونه درد و خون ریزی، ضخامت اندومترش ۱۸ میلی متر است. ایا حتما باید کورتاژ تشخیصی شود؟
- سوزش ادراری
سلام وقت بخیر دختری ۲۱ ساله هستم یک هفته ای هستش موقع ادرار سوزش دارم انتهای ادرارم و نبض میزنه علتش چی میتونه باشه؟
- عفونت در بارداری
سلام . ۷هفته و ۴ روز هستم. چند روز یک بار ترشح کم ،زرد رنگ مایل به سبز دارم .چند روز هست سوزش و درد زیر دل دارم .دکتر پماد واژینال دادن در ۳ه ماه اول بارداری استفاده از پماد موردی ندارد؟
- تودههپواکو ونتروژن
باسلاموقتی بارداربودم پسرم که متولدشد از قسمت جراحی یه توده به وجود اومده وقتی پریود میشم ازون قسمت هم خون میاد دردش هم زیاده چیکارکنی ؟؟؟؟؟؟؟
- بارداری بدون دخول
با سلام ۲۶ سالمه و باکره هستم دیروز با نامزدم رابطه داشتم اما بدون دخول ایشون انزال شدن و آبشونو روی واژنم ریختن و فکر میکنم داخل واژنم چندقطره ریخته شد سریع با آب شستم و یه ساعت بعدش ال دی خوردم آیا احتمال بارداری وجود داره ؟؟؟
- پریودی طولانی مدت
سلام خسته نباشید من ۲۰ سالمه و متاهلم و یه بچه دارم ۵ الی ۶ ماهی میشه ک پریودیم نا منظمه دیگ حتی تاریخشم یادم نمیمونه ولی این ماه بیشتر از ۲۰ روزه پریودم ۱۰ روز اول کلا پریود بودم بعدش دو روز پاکم بازم دو روز پریودم رفتم دکتر بهم قرص فمیکا دادن ولی الان میخوام پریودیم قطع بش چیکار کنم چ قرصی یا آمپولی مصرف کنم خیلی آزارم میده اینجوری لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم
- توده درپستاننودل های پراکنده درهردو سینه و در سینه راست توده هیپواکو ب ابعاد ۲۱*۷.ایا خطرناک هست؟
- سلام کیست پیچیده حاوی واکو داخلی و سپتوم نازک چیه
سلام و سمت راست یککیست پیچیده حاوی اکو داخلی و سپتوم نازک دارم ممکنه توضیح بدید چیه
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام لطفا خیلی سریع پاسخ بدید در سنو گرافی که از رحم انجام دادم نوشته 2_3اکوژن کوچک در میومتر در زیر آندو متر مشاهده میگردد بعد توی پرانتز نوشته یه (آکسیفیکاسیون)؟ علامت سوال گذاشته منظور چیه لطفا توضیح بدید ممنون میشم
- دردشکم ومقعد وواژن دردوران قاعدگی
سلام ببخشید وقتی که پریود میشوم زیر شکمم خیلی درد میکند و روز اول و گاهی دوم این درد منتهی می شود به مقعد و واژن و کمی لرز هم دارم(درد مقعد مثل عمل لواط درد داره)میشه علتش را بفرمائید؟
- ناباروری
فاطیما هستم شما فرمو ده اید که سنم بالاست. برا همین تخمک گذاری ندارم شما چکار پیشنهاد میدید چون وقتی ندارم برا اینکه سنم داره میزه بالا و همین که اسپرم ایام فریز شده اصفهان.
- تنبلی تخمدان
سلام من سنوگرافی تخمدان انجام دادم و در سنوگرافی نوشته فولیکول غالب ۲۳میلیمتری در تخمدان چپ مشاهده میشود میشه راهنمایی کنید یعنی چی
- زنان و زایمان
سلام من دوماه پیش مجبوربه استفاده یک قرص اورژانسی شدم که موقع پریودی لک بینی داشتم واین ماه پریود نشدم تست انجام دادم باردارنیستم میشه بگید دلیل چی میتونه باشه
- لکه بینی بعد ازانتقال
سلام ببخشید من انتقال جنین فریز شده داشتم بعد ار۷ روز انتقال آخر شب لکه قهوه ای داشتم که شیافهارو به ۳ عدد افزایش دادم و پس از ۲ روز کم کم لکه هام قطع شد و شیافهارو به دستور بزشک به دوعدد مصرف برگردوندم ودر روز ۱۱ بازم لکه های آبکی قهوه ای بازم شروع شدن وشیافهارا به ۳ عدد افزایش دادم که خیلی کم شده الان ولی معذرت میخوام بازم امروز که روز۱۲ هست رفتم دستشوی لکه خون کم رنگ دیدم ،خیلی نگرانم که انتقالم ناموفق باشه ؟لطفن راهنماییم کنید ممنون
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشی من هفته ۲۰بارداری هستم ی سرماخوردم چ دارویی مصرف کنم ضررنداشته باشه دسترسی ب دکترندارم ممنونم
- ایا برای بقایای ۱۶در۱۰میلی کورتاژانجام میشود
سلام من ۳روز پیش سقط داشتم ۸هفته رفتم سونو گفت بقایای ۱۶در۱۰ میلی وجود داره ایا نیاز به کورتاژ هست یا خودبه خود دفع میشه
- سلام باردارم میخوام سقطش کنم لطفان راهنمایم کنین
- سلام آیا قرص آزیترومایسین برای عفونت گلو و سینه خوبه
- تنبلی تخمدان
سلام من 25سالمه چهارساله ازدواج کردم. اقدام ب بارداری کردم دو ساله تحت نظر دکترم ولی نتیجه نگرفتم. الان خودم دو بسته کپسول ففول گرفتم آیا مصرف این کپسول کمکی ب من میکنه
- ضخامت اندوتر
سلام من سرطان سینه دارم ودوساله تاموکسیفن مصرف میکنم ضخامت اندومتررحم 8میلی هست آیا خطرداره


