Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول پروژسترون
سلام.خسته نباشید. خانم دکتر آمپول پروژسترون خیلی عوارض داره؟من ۴۱ سالمه و ۵ ماهه پریود نمیشم .میترسم این آمپول رو بزنم
- روتین پوستی در بارداری
سلام وقت بخیر استفاده از روتین پوستیوجالپرو و دابسوژل و هیدروکینون موضعی در بارداری مشکلی داره؟؟
- زنان وزایمان
سلام من ۴/۵مهرپریود شدم وتاریخ۲۲تا۳۰مهررابطه محافظت نشده داشتم با همسرم الان هم باردارهستم میخواستم بدونم دقیقا چند هفته هستم ؟دکترم میگه ۶هفته مگه میشه همون هفته که نزدیکی داشتم فوراباردارشده باشم !؟ممنون میشم پاسخ بدید
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید . میشه زودتر بهم جواب بدید من حدود یه دوساعتی خود ارضایی داشتم چیزی وارد واونم نکردم فقط فشار زیادی وارد کردم به کلیتوریس همراه با مالش بعد که بلند شدم ترشحات خونی رنگی در حده یه قطره دو قطره از من خارج شد بعدش ترشحات حالت عادی گرفتن زرد رنگ شدن هیچ وقت چنین چیزی ندیده بودم ۱۸ سالمه از بچگی خود ارضایی داشتم چندین بار ترک کردم وبی مواقعی که فشار رو مه انجام میدم میشه بگین آیا پرده بکارتم آسیب دیده خیلی نگرانم امکانهای اینم ندارم برم معاینه بشم
- افسردگیو قرص روکین
سلام من دو روزه مصرف قرص روکین رو شروع کردم تا الان دو عدد قرص خوردم اما شدیدا دچار ناراحتی روانی شدم مرتب گریه م میگیره یا عصبانی میشم. آیا میتونم الان مصرف قرص رو قطع کنم؟ اگه مصرف قرص رو قطع کنم پریود میشم؟
- سونو گرافی
سلام خسته نباشيد در سونو كرافي من نوشته شده در آدنكس چپ توده اكوژن به ابعاد ٤٤در ٤٢ در ٣٨ ميليمتر وجود دارد احتمال كيست درموييد و كيست در زمينه اندومتريوزيس و hemorrhagic مطرح است ميخوام بدونم دقيقا چه كيستي دارم با دارو درمان ميشه؟ چون دكترم بهم دارو دوفاستون داده و درخواست سونو مجدد داده و گفت ممكنه جراحي بخواد جراحي خطرناك نيست چون بچه ندارم و ميخوام اقدام كنم ؟ پيشاپيش ممنون از راهنماييتون ❤️
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ..دست نامزدم به پیشابش آغشته بود و روی واژن من کشید اما دخول صورت نگرفت ..آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- سونوگرافی
سلام.خانم دکتر من قبلن از شما یه سوال پرسیدم و شما عرض کردید که در روش سونوگرافی سن بچه را از لقاح حساب نمیکنند و 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. میخاستم بدونم چرا از زمان لقاح حساب نمیکنند آیا نمیتوانند زمان لقاح را تشخیص دهند یا دلیل دیگری دارد.. از صبر و شکیبایی شما در پاسخ گویی سپاسگزارم.
- رفع تیرگی دستگاه تناسلی ومقعد وکشاله ران
میشه هزینه ی رفع تیرگی واژن ومقعدوکشاله ی ران روحدودی لطف کنین؟
- متخصص زنان
سلام من ۲۰ سالمه از ماهه پیش وسطش دیگه جلوگیری نکردم و تصمیم به بارداری گرفتم میخوام باردار شم اما نمیشه نمیدونم باید چیکار کنم قرص جلوگیری اصلا نخوردم تا حالاوالان ماه دومه من هنوز حامله نشدم چیکار کنم؟؟؟؟
- بارداری و ترک های شکم
سلام خانوم دکتر، برای جلوگیری از ترک شکم بارداری چه پماد یا کرمی پیشنهاد میکنین؟ چون ما به طور ارثی دچار ترک های شدید شکم میشویم
- ای وی اف
سلام دکتر من الا 7روزانتقال دادم از روز 5هم کمردرد دارم زیر نافم ازداخل داغ میشه میخواستم ببینم مال چیه
- لخته ماندن بعدسقط
سلام خانم دکتر چندروز پیش سقط داشتم بعدش دیگه دکترنرفتم به خاطر بعضی مشکلات الان احساس میکنم لخته باقی مانده باشد برای افتادنش چی کارباید کرد
- زنان زایمان
هنگام پریود درد مقعد دارم درمان چیست؟
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر چند روز بعد قطع قرص لاینسترنول شیردهی پریود میشوم؟خانم دکتر عزیز مصرف قرص ترکیبی سه رنگ تری فازیک به چه صورت هست؟بعد شش ماهگی فرزندم مصرفش مشکلی نیس بخورم
- ivf
سلام من ivf کردم روز 14 ام تست بتا دادم ، تستم منفی شد باید دارو را قطع کنم یا مجدد ازمایش بدم؟
- سلام میتونیم یایسگی راعقب انداخت یا جلوش گرفت
- عوارض قرص استرادیول والرات برای انتقال جنین
من هشت روزپیش سیکل میکرو انتقال جنین فریزداشتم ازروزسه پریودروزی سه تاقرص استرادیول۲ خوردم ازبی دقتی پزشکم بعدانتقال قرص استرادیول ۱ میلی برام نوشتن درصورتی که من پرسیدم گفتن نمیتونم استرادیول کم کنم من ازروز۴ تا۶ یک ورق قرص یک میلی گرمی روزی سه تاخوردم الان دوباره دومیلی گرمی میخورم روزهشتم انتقالم هست روزی دوتا پروژسترونم دادن ولی هیچ ویتامینی حتی فولیک اسید۵ندادن الان من خیلی استرس دارم ایا اون یک ورق باعث کاهش ضخامت اندومترم میشه خواهشا منوراهنمایی کنید روزچندم بی بی چک جواب میده
- اولین پریودی بعد ۳ دوز کامل آمپول واریوپپتیل
سلام،دکتر به من بعد ۵۰ روز گذشت از کورتاژ بخاطر میوم، ۳ تا آمپول واریوپپتیل دادن که بعد از زدن آخرین دوز( ۲ ماه پیش) ، برای اولین بار این ماه پریودی طبیعی برگشت ولی ۱۵ روز هستش که این قاعده گی قطع نمی شود و ادامه دارد،لطفا اگه ممکنه راهنمایی بفرمایید


