Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین
سلام خانم دکتر من ۲۱ شهریور سقط جنین داشتم و ۳۱ شهریور سونوگرافی رفتم و نتیجه اش این بود که رحم دارای ابعاد طبیعی ۸۰*۳۸ میباشد.اکوی میومتر هموژن است.آندومتریال لاین۸,۵م.م هتروژن میباشد.شواهدی از وجود رزیدوی واسکولار بارداری داخل اندومتر دیده نشد.تخمدان ها دارای سایز و اکوی نرمال میباشد در ادنکس ها ضایعه ی فضاگیر سالید کیستیک رویت نشد.مایع ازاد دیده نشد ممنون میشم برام توضیح بدید این ننیجه رو و ایا اینکه نیاز به کورتاژ یا مصرف قرص هست؟
- احتمال بارداری با پیشاب بدون دخول
سلام من یه هفته پیش با نامزدم رابطه داشتم بدون دخول و بدون استفاده از هر نوع قرص و وسیله پیشگیری و روز آخر پریودی هم بودم بعد اون سردرد خفیف و کمر درد دارم رنگم به کل پریده میترسم باردار باشم و این هم بگم هیچ مایع و اسپرمی داخل و اطراف واژن ریخته نشد و بلافاصله بعد از رابطه خودم رو شستم لطفا کمکم کنید میترسم حامله باشم
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- تریپتورلین امپول امریکایی هست درمقاله ایی خواندم که درامریکا جمع اوری شده ایا حقیفت داده
بادرود وروزبخیر
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- بارداری
سلام دوقلو باردارم ...هفته ۳۰ هستم ... سوالم اینه احساس میکنم بعضی روزا جنین مثل نبض حدود ده یا بیست ثانیه با ریتم ثابت میزنه این حرکت نشانه چیست ؟ شدتش از لگد زدن ملایم تره.. باید چیکار کنم
- لکه بینی بعداز پریود
خانم دکتر سلام من قبلا با سونوگرافی که انجام دادم معلوم شد کیست دارم الان مدتی قرص مصرف کردم که در سونوگرافی بعدی مشکلی از نظر کیست نبود ..الان مشکلم لکه بینی بعداز پریود هست که دیروز دکتر برام قرص ترنسید و دوفامد نوشتندمیخواستم بینم با توجه به اینکه هنوز قرص های جلوگیری بارداری میخورم تداخلی با این قرصها نداره؟ و این لکه بینی مرا کلافه کرده ، چه کار کنم؟
- دوقلوزایی
سلام خانم دکتر برای دوقلو زایی چه راهکاری وجود داره؟با قرص لتروزول میشه؟چطور باید استفاده کرد؟
- پرید نمیشه
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر دخترم 14سالشه هیچوقت پریدنشده همیشه شکم درد داره سونوگرافی کردم گفتش یه مقدار تنبلی تخمدان داره خانوم دکتر باید چکار کنم دی 98یه قطره پرید ازش اومد فقط اون یه باربوده دیگه نبوده تاالان موندم چکارش کنم ؟؟ممنون میشم جواب بدین
- عفونت بارداری
سلام خسته نباشيد من هفته شش بارداري هستم لك بيني داشتم قرص دوفاستون خوردم لك بينيم قطع شده امروز ترشح سبز رنگ ديدم بايد چيكار كنم؟
- مصرف قرص سیبل
سلام خسته نباشید من برای نامنظم بودن قاعدگی به دکتر مراجعه کردم که تشخیص دادند تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل تجویز کردند اما قرص ها را به اشتباه از قرص سفید شروع به مصرف آیا این مشکلی ایجاد نمیکنه؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- دیابت بارداری
درود.از آلمان مینویسم نیاز کمک دارم.همسرم در هفته سی و هفت بارداری است ودیابت بارداری دارد با قند و فشار بالا.کودک پنج کیلو شده است.آیا باید به دنیا بیاد یا نه هنوز ممنون
- بارداری
با فیستول واژن بارداری می تونه بشه یا خیر
- ضربه به تخمدان دختر
سلام دختر من ۱۹ سالش هس خواهرش با لگد زد به روی تخمدان سمت چپ دقیق روی تخمدان بود اینو فهمیدم یه چن دقیقه درد شدید داشت بعدازاون وقتی راه میره کمی درد میکنه میخوام بدونم مشکل جدی براش پیش میاد یانه وببرمش دکتر ؟؟؟؟ممنون میشم اگر سریع جواب بدید خیلی نگرانم
- بارداری
سلام خداقوت . کشیدن دندان عقل در بارداری ضرر داره یا نه .
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام دکتر جان من دختر ۲۰ ساله هستم که قاعدگی های منظمی داشتم اما چند ماهی ۲یا ۳روز عقب میفتاد اما ۲ماه پیش ۷روز و ۱ماه پیش ۳روز واین ماه ۱روز عقب افتاد و گاهی روز ها درد زیر شکم آیا این روند قاعدگی نامنظم ؟؟؟ سونو رحم انجام دادم ضخامت آندومتر ۹،۵م.م و تعدادی فولیکول ریز عمدتا در پریفری هردو تخمدان رویت شد چک Fsh/Lhتوصیه می شود آزمایش Lh19,98mlu/mlو Fsh7,42آیا مشکلی هست؟؟؟
- راجب رابطه مقعدی
سلام دکتر من حدود دوهفته پیش رابطه مقعدی داشتم و پرده دارم منی رو در بدن من نریختن اما من چند روزه از عادت مامانم گذشته ولی هنوز پریود نشدم یکم سرگیجه دارم میترسم اون زمانی دور منی باهام برخورد کرده باشه میشن کمکم کنی ببینم باردارم یانه
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و وارد هفته نهم بارداری شده ام طبق تجویز شما دو عدد شیاف از طریق واژینال استفاده میکنم یک عدد صبح و یک عدد شب بعد از استفاده شیاف دراز میکشم تا کاملا جذب شود متاسفانه بعد از بلند شدن بیشتر شیاف خارج میشو میخواستم بدونم که اشکالی نداره ؟
هم چنین قبلا که شیاف رو از مقعد استفاده میکردم بیشترش دفع میشد .
ممنونم از زحماتتون - پودر کیدی لایکت
با سلام وخسته نباشید کودک من سه ماهشه ودوسه روزه که اسهال داره ایا میتونم پودر کیدی لایکت بهش بدم وطریقه مصرف ان برای نوزاد سه ماهه چگونه است


