Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل
سلام. دخترم تقریبا ۱۲ سالشه. برای افزایش قد و تزریق هورمون رشد، دکتر برای توقف بلوغ آمپول واریو پپتیل ۳/۷۵ رو بهش داده تاهر ۲۸ روز، یکبار تزریق کنه. ۱۱ روز پیش اولین آمپول رو زد. امروز لکه های قهوه ای رنگی رو لباس زیرش دیده. یعنی ممکنه بخواد پریود بشه؟!!! یا ممکنه در حد لکه بینی باشه؟ لازمه به دکتر مراجعه کنیم؟
- سلام خسته نباشید من هفته14بارداری عددIT=2/2mm هست عدد نرمال ITچند است؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- آسمان
سلام خسته نباشید من بعضی وقتا ترشحاتم بو می دهد و۱۴ روزه که پریود نشدم آیا احتمال دار ه به خاطر عفونت پریودیم عقب افتاده
- من
- من چهل و نه ساله هستم نزدیک به دو ماه هست که لکه بینی مداوم دارم
- قاعدگی
آیا روزه گرفتن باعث عقب افتادن قاعدگی میشود؟
- هورمون مردانه
سلام خسته نباشید من دختر ۱۸ ساله هستم کیست ندارم من هورمون مردانه ام بالاست دکتر برام اسپیرونولاکتون ۱۰۰ و سیپروترون کامپاند نوشته بعد از ۳ سال بعد قعط دارو خوب نشدم و جوش میزنمم همچنان،باید تا اخر عمر قرص بخورم؟ آیا نازا نمیشوم؟ ممنون جواب بدبد
- توده هیپکوا
سلام خانم دکتر من توده. هیپکوا دارم. در ناحیه شکم سمت چپ. خیلی درد دارم. میترسم. بدخیم. باشع میشع بهم کمک کمیذ
- بارداری وترک شکم
سلام خانوم دکترعزیزمن ازبیماراتون هستم ودرماه دوم بارداری ام.میخواستم ازتون سوال کنم برای جلوگیری ازترک شکموپاهام باید ازچه مارک کرمی استفاده کنم که موثرباشه وبایدازماه چندم استفاده کنم میشه لطفا اسم کرم روبفرماییدکه تهیه کنم تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۱۸سالنه ۴ماهه ازدواج کردم یک ماه پشت هم رابطه بدون جلوگیری داشتم و رفتم دکتر بهم قرص دوفامد داد گفت روزی ۲تا تا ۱۰شب بخورم به نظرتون باردار هستم الان روز ۱۱ هست و پریود نشدم
- پارگی پرده بکارت
من یه بار رابطه از مقعد داشتم یه لحظه آلتش به واژنم رد شد ولی خیلی کم داخل واژنم شد حتی فک میکردم کلا تو واژنم نرفت ولی دیدم یکمی خون اومد امکانش هست پرده بکارتم پاره شه و اینکه امکانش هست بازم تو رابطه بعدیم خون از واژنم بیاد ممنون میشم جوابمو بدین؟
- تشخیص دخول
آیا بامعاینه زمان دخول درطول هفته مشخص میشود
- عادتماهانه
بعدازعملسزارینچهمدتطولمیکشهعادتبشیم
- مقعد
من یکم مقعدم درد میکنه چیکار کنم خوب بشه
- یبوست بارداری
سلام خانوم دکتر. باردارم تقریبا یازده هفته هستم . به شدت دچار یبوست شدم الان چهار روز هست که بیرون روی نداشتم. بواسیرم دچار خونریزی شده . به خاطر تهوع شدید بارداری دیمیترون میخورم روزی دو عدد و به خاطر همین تهوع شدید بالا آوردن ها درست نمیتونم تغذیه کنم و کلا یه قطره روغن زیتون دهنم میره تا یه ساعت فقط بالا میارم. منظورم هرچیزی نمیتونم بخورم . راه حل من چیه؟
- خدا جان
سلام خانم دکتر ۸ماه شده که سزارین کردم وبچه ام همون ۲۰ روز اول فوت کرده و می خام حامله بشم اقدام هم کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته چی کار کنم که حامله بشم آیا مشکلی که نداره که تا الان حامله نشدم چون اصلا حال روحیم خرابه از وقتی که بچه ام فوت شده وفقط وقتی حامله بشم حالم خوب میشه لطفاً راهنمایی کنید
- سلام میخواستم بدونم ،خانم دکتر شرف الدین اگه دوره بارداری رو باهاشون باشیم برای زایمان با بیمارستان اریا همکاری دارند؟
- دیدن خون در رحم
در مورد دیدن خون در رحم سلام من کیست داشتم و رفع شدش اما بعد پریودم که پاک میشم بعد یه هفته بعدش دوباره خون میبینم خیلی کم اونم فقط داخل رحم هست سونو گرافی هم دادم گفتن مشکلی نیست الانم منتظر آزمایش پاپ اسمیرم که جوابش بیاد نمیدونم دیگ چیکار کنم که حل بشه مشکلم
- فیبروم
سلام خسته نباشید،روز چهارم پریود یک لحظه بعد غذا دلپیچه گرفتم بعد موقع دفع درد خیلی بدی تو زیرشکمم داشتم که الان بعد چند روز باز هم درد خیلی خفیفی دارم ،احساس سوزش معده دارم ،همش نیستش گاهی اوقات،فیبروم خارج از رحم دارم ،علت اون درد چی میتونه باشه؟ممکنه از فیبروم باشه؟


