Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
سلام خانم دکتر چند روز بعد قطع مدروکسی پروژسترون پریود میشویم؟؟؟من تنبلی تخمدان دارم و الان ۱۰ روز از قطع قرص میگذره و پریود نشدم،نهایتا تا چن روز بعد قرص صبر کنم که پریود شم و اگه نشدم به دکتر مراجعه کنم؟؟
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی ام و کشاله رانم خیلی تیره است چه راهی داره با لیزر روشن میشه
- زنانه
سلام خسته نباشید من پارسال یک ماه مونده بود به عید رفتم لیزر بعد تو فرم که پر میکردم یادم رفت قرص ال دی قبلا مصرف کردم یادم رفت که بنویسم بعد از اون دیگه نرفتم لیزر.عوارض داره.جواب بدید ممنون میشم.
- من توی سونوگرافی توی اخندان راستم صایعه هترواکو زده میخواستم بدونم خطرناکه
- گشادی واژن
سلام من بعد از چند بار نزدیکی متوجه گشادی واژنم شدم بطوریکه انگشت های همسرم کاملا داخل رفت واین باعث حیرتم شد من الان متهم به رابطه قبلی شدم لطفا بگید این گشادی طبیعیه یا میتونه علامت بیماری باشه
- کیست بزرگ تخمدان چپ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- خون ریزی
بعد زایمانم خون ریزی داشتم جستیران با ال دی خوردم رفتم پیش یه دکتر دیگه گفت اونارو قعط کن آمپول استرادیول بهم داد دوتا چهار روز قعط شدم بعد چهار روز دوباره خون ریزی دارم چیکار کنم
- میخوام باردار بشم شوهرم پسر میخواد چکار کنم
- لکه بینی
من 10 روز از ماهیانم گذشته اما از پری روزه که لکه بینی قهوه ای دارم از دیشب هم خون شده اما زیاد نیست اطراف شکمم هم درد میکنه فکر می کنم بخاطر اینکه رفتم باشگاه درد میکنه شکمم قرص اسپیرونولاکتون و آزیترومایسین هم برای آکنه خوردم الان چند روزی. میشه که قطع کردم
- بارداری با ال دی
سلام وقت بخیر دیروز سوال زیر را از شما پرسیدم جواب دادید خواستم بدونم من الان باید منتظر بمونم پریود بشم یا اینکه باید برم دکتر تا برای پریود شدن بهم دارو بده؟ ممنونم سوال ((۶ ماه ال دی برای جلوگیری از بارداری استفاده کردم.این ماه استفاده نکردم و روز دهم سیکلم که لکه بینی هم داشتم نزدیکی داشتم ولی بصورت طبیعی جلوگیری کردم الان بیست و سه روز از نزدیکی گذشته و دیگه نزدیکی نداشتم و سه روز از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم.بیبی چک هم منفی بود.ممکنه بعد از گذشت ۲۳ روز بیبی چک اشتباه نشان بده.ضمنا به بچه هم شیر میدم.ممکنه دیر شدن پریود از عوارض قطع ال دی باشه؟))
- سزارین
سلام خانم دکترمن مردادسال۹۹سزارین شدم و آذر همون سال دوباره باردارشدم.بچه دومم۱۷شهریو۱۴۰۰بدنیا اومد الا حدودا ۱۱ماهه.الان چند روزه بخیه هام خصوصا سمت چپم خیلی درد داره.چیکار باید بکنم
- زنان وزایمان
سلام.اگر روز اول پر بودی همراه با لکه بینی وخون پر یودی که روزای طبیعیه پریود میاد از رحم مثل خون خشک باشد علت آن چیست؟من برای جلوگیری از بارداری از قرص سیپروترون کامپانی هم استفاده میکنم.و دقیق دیروز باید پریود میشدم که حالت لک هست همیشه اول پروردم وبعد خونریزی اتفاق میفته منتها امروز خونریزی حالت خشکی خون دارد؟چه کار باید کنم تاخونریزی طبیعی اتفاق بیفته
- خارش
سلام من 8ماه پیش عفونت داشتم بعد کم کم بهتر شدم ولی تو این مدت همش ترشحات زرد رنگ بدون بو بدون خارش داشتم و گاهی سوزش ادرار . آزمایش دادم عفونت اداری نداشتن ولی همیشه بعد ادرار لبه ای وازنم میسوخت .الان 4روز ب شدت ناحیه کلیستورسم میخاره خیلی زیاد نمیدونم چکار کنم ار هرچی دکتر قرصه خسته شدم بخاطر این خارش چکار کنم .درضمن مجردم 18 سالمه
- زدن سوزن واریو پیتیل
سلام و خداقوت. من برای اینکه میوم داشتم پیش دکتر رفتم آمپول واریو پیتیل بهم داد گفتند روز اول پریودی بزنم حالا ۵ روز پریودم عقب افتاده درد خیلی زیادی در ناحیه زیر شکم و لگن دارم. اگر این سوزن را زودتر بزنم اشکالی دارد یا باید حتما پربود بشم و روز اول بزنم.( البته من مجردم)
- بزرگ شدن سینه
سلام دختری 20 هستم سینه هام کوچک و رشد نکرده هستن تا الان فقط ماساژ با روغن خراطین امتحان جواب نگرفتم میخاستم بدونم شما چه راهی پیشنهاد میدن میدین و اینکه با قرص این مشکل حل میشه وبا چه قرصی که عوارض نداشته باشه
- عمومی
سلام خسته نباشید..من 16سالمه یه چندروزی هستش درزیرشکمم احساس سوزش میکنم چیکارکنم ممنون میشم ازپاسخ گویی شما
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز و مهربون اگر هایمن دچار خراش جزئی بشه این خراش در طول زمان تبدیل به پارگی نمیشه؟یعنی نگران کننده نیست؟
- سالید
سلام شب بخیر مادرمن درمثانه تومورسالی solid به اقتار 40*40*50*دیده شده میشه بفرمایید این توده چیه ایا خطرناکه یاخیر
- اقدام به بارداری
سلام خدا قوت بنده یک ماه پیش بر اساس سیکل پریود اقدام کردم برای بارداری اما سر وقت پریود شدم الآن درد زیر شکمم دارم و حالت تهوع.احساس خستگی و خواب آلودگی هم دارم امکان داره باردار باشم؟ در ضمن پریود ۷روزه بود و زیاد بود.
- سلام من بارداراز ۱۷ هفتگی تاالان که ۳۰ هفته شده هرشب قرص تیافیل ۱۰ میخورم فشار ریه بالا دارم آیا برای جنین ضرر داره بامجوز دکتر


