Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم دکتر خواهش میکنم زود جوابمرابده خیلی نگرانم من یک ماه پیش رفتم سونو گرافی که تشخیص کیست تخمدان سمت چپ به اندازه ۶ سانتی دادن یک دوره قرص ال دی مصرف کردم بعد دوباره سونو دادم اندازه کیست ۳ سانتیمتر شده البته گفتن کیست اکوفری بدون سپتا میخواستم بدونم خطرناک است یا نه وآیا با دارو رفع میشود
- نحوه خوابیدن دربارداری
سلام خسته نباشید من هفته ۱۳بارداری هستم مشکل افت فشار دارم مشکلم چیه.ممنون .
- درد پشت کمر و پهلو و درد لگن
سلام خانم دکتر هفته ۲۰ هستم و قسمت سمت چپ کمرم تقریبا ناحیه ای که به پهلو وصل درد میکنه و بعد درد ول میکنه اما مثلا درد لحظه ای میاد ، خداروشکر لکه بینی اینا ندارم میخواستم بدونم این حالت طبیعی؟ به چه علت این درد دارم؟ دقیقا عین این درد رو در ۱۸ هفته هم داشتم البته اون در قسمت استخوان لگن بود سمت چپ قسمت جلویی به نظرتون علت درد چیه؟
- باردار نمیشم
سلام خانم دکتر من سه سال هست اقدام به بارداری نمودم ولی با این همه دکتر رفتن سونوگرافی آزمایش نمونه برداری انجام دادم هیچ مشکلی ندارم حتی آمپول ناف هم زدن هنوز هم موفق نشدم باردار شم اگه میشه راهنمایی یا کمکم کنید ممنون میشم
- حجم سینه و باسن
سلام روز خوش چه قرصی رو برای افزایش سایز سینه پیشنهاد میکنید لطفا جواب بدید ؟؟؟؟
- در مورد اسپرم
- سزکلاژ
سلام خانم دکتر من چند مورد سقط ۱۶ هفته به دلیل نارسایی دهانه رحم داشتم و دوبارم سرکلاژ کردم ولی دفعه اخر سرکلاژ شکمی کردم و دکتر گفت استراحت لازم نیست و منم زندگی عادی داشتم که هفته ۱۷ کیسه یذره زد بیرون و پاره شد وبعد پارگی کیسه معاینه و سونو کردن و گفتن دهانه بسته است و مجلور به سزارین شدم یعنی دهانه به سرکلاژ شکمی جواب نداده ممنون میشم راهنمایی کنید
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام46سالمه ازشهریوریایسه شدم زیرنطرمتخصص سه ماه استروژن وپرژسترون استفاده کردم بعد از اتمام پر بودی روز 14سو نو کردم. الان باید چکار کنم؟ داروهام ادامه بدم
- سرکلاژ
سلام سرکلاژ کردم ندارم بهم گفت استراحت مطلق اما پرستار بیمارستان گفت استراحت نسبی نمیدونم استراحت مطلق باشم یا استراحت نسبی
- بارداری
سلام من ۱۵ هفته باردارم ترشح سفید رنگ دارم و در قسمت بیرونی واژن خارش دارم . از پماد تریامیستون ان ان استفاده میکنم یه بار ، خوب میشم آیا ضرری دارد برای جنین . ؟ ممنون میشم جواب بدهید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید میخواستم ببینم ایا با ورزش هایی که شکم فشار روش هست و کار با شکم انجام میدی امکان شل یا باز شدن نخ سرکلاژ شکمی وجود دارد؟
- کیست
ببخشید میشه این قرص رودو. هفته مونده به عادت ماهیانه شروع کرد .دکتر برای کیست داده
- کودک
سلام خانم دکتر من یه دختر۶ساله دارم چندماهه که تو نوک سینه چپش یه چیز سفت کوچولوهست اولش یکم بادکرده بود یکمم درد داشت ولی الان اصلادردنداره دیگه بادم نمیکنه ولی من خیلی میترسم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر میشه خواهش کنم بگین خطرناکه یانه؟ ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من ۲۷ سالمه ۲ ساله ازدواج کردم تازه اقدام به بارداری کردم ولی سر موعود پریود شدم ینی هر ماه یا سیزدهم یا پانزدهم پریود میشم اسفند انجام دادم نشد پریود شدم پونزدهمش فروردینم انجام دادم بازم پریود شدم البته سیزدهمش مشکلی هست یا خیر
- درباره مصرف قرص دوفامد
سلام وقت بخیر من برای اینکه پریود نمیشدم پزشک برام قرص دوفامد ۱۰ نوشتن از روز ۱۴ قاعدگی به مدت دوهفته گفتن مصرف کن بعدش ک تموم شد دیگه نباید بسته ی دیگه ای مصرف کنم؟چون چیزی نگفتن
- زخم دهانه رحم
سلام من مدتیه زخم دهانه رحم دارم و انواع داروهارو استفاده کردم اما هنوز لکه بینی و درد و ترشح سبز دارم
- نازای
سلام خانم دکتر من بچه دادم ۱۱ سالش الان ۵سال اقدام هستم باردار نمیشم میخواستم بدونم چند یال پیش منو شوهرم واکسن کزاز زدیم نکنه از اون باشه لطفا جواب بدین ممنون،
- فوری
سلام .علت سوزش کلیه ها و پهلو و احساس سنگینی میتونه از عفونت ادرار باشه هیچ علائم دیگه که مربوط به عفونت باشه ندارم مثل خارش و سوزش، یا ممکنه کیست داشته باشم؟لطف میکنین میگین که بیشتر مربوط به عفونت میشه یا کیست ؟میخواستم مطمئن بشم که بیام مطب شما واسه ویزیت
- بارداری
سلام خانم دکتر من عمل فتق ناف انجام دادم چند ماه بعدش میتونم باردار بشم
- بخیه دوران زایمان
با سلام خانمی27 ساله هستم امکان داره جای که بخیه زدن پاره بشه آخه وقتایی که من کمی ناراحت میشم زود خون میاد از جای بخیم


