Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
یعد از عفونت شدید ک خوب شدم خون ریزی کردم حالادماه خون ریزی دارم امپول زدم مفنامیک اسید چندین بسه خوردم هنوز خون ریزیم بند نیمده
- کیست تخمدان
باسلام خدمت شما دکترعزیزو گرامی خانم دکترمن به علت طولانی شدن پریودیم درتیرماه به دکترکه مراجعه کردم طی سونوگرافی که انجام دادم گفتن اندومیوز دارم وگفتن باید قصد بارداری کنم وچون سنمم بالاست ۳۶سالمه وتازه ازدواج کردم باید حتما بارداربشم وازماه ۴تیرتا۲۱ مرداد پریودنشده بودم فکر کردم باردارم ولی متاسفانه نبودم، رفتم دکتر ایشون منو فرستادن سونو که گفتن کیست دارم وقرص مارلین دادن که بخورم چون گفتن بازم پریودی طولانی خواهی داشت فولیک اسیدهم دادن که بخورم خانم دکترعزیز اگه قرص مارلین روبخورم اجازه میده بارداربشم خواهش خواهش میکنم راهنماییم کنید که چه کنم خیلی مضطرب ونگرانم که آیا باردارمیشم باتشکر ازشما دکترعزیز
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- فرتیلید
البته خودمم اوابوست وب کمپلکس وآسپرین مصرف میکنم ممنون میشم جواب میدین
- زگیل
سلام من حدود 1 سال پیش رفتم دکتر و گفتن زگیل تناسلی دارم و نیاز به لیزر هست البته گفتن میتونم لیزر هم نکنم و خب خطرناک نیست امروز مجدد به همون دکتر مراجعه کردم و این بار بهم گفتن شاید زگیل باشه احتمال هست که زگیل ها بهتر شده باشن؟ یا دکتر اشتباه کردن؟
- جفت پایین
سلام خانم دکتر ممنون میشم جواب بدین هفته ۱۴ بارداری هستم و امروز پنج شنبه که به مدت ۳ روز تعطیل رسمی هست از صبح متوجه شدم بعد از سرویس بهداشتی موقع خشک کردن ترشحات قهوه ای دارم ...سونو رفتم گفت جفتت پایین هست و طول سرویس ۳۸ بود و ماما برای من شیاف پروژسترون ۴۰۰ نوشت تا یکشنبه دکترم بیاد خانم دکتر با توجه به پایین بودن جفت چه کاری باید انجام بدم؟ و با شیاف پروژسترون لکه بینی قطع میشه ؟ چه خطری داره لکه بینی و جفت پایین ؟
- پرده بکارت
ایا با فشار اب زیاد پرده پاره میشود بعد از فشار خون صورتی رنگ دیدم
- درموردقرص اورژانسی
سلام ببخشید من قرص اورژانسی خوردم روز ۲۳ سیکلم هستش بعد فهمیدم قرص دوماه ونیم تاریخش گذشته یعنی تاثیری نداره ودوباره باید قرص بخورم؟
- توده اکوژن سینه
با سلام
توده اکوژن سینه دارم. آیا توده های اکوژن بدخیم هستن؟
ممنون میشم جواب بدین خیلی نگرانم - خونریزی در بارداری
سلام خسته نباشید من باردار هستم وخونریزی داشتم اما چیزی از من سقط بشه اتفاق نیفتاده دکتر رفتم گفت بارداری اما خودش سقط میشه وبتام هم از 319به 62 رسیده ولی خون ریزی دیگه ندارم اگر صبر کنم بالا میره لطفا کمکم کنید ممنون
- پریود
سلام ببخشید من بعد از پریودم فقط دو روز قرص ال دی برای جلوگیری بارداری مصرف کردم و بعد پشیمون شدم ادامه ندادم بعد از سه روز الان دوباره پریود شدم بخاطر مصرف همون دوتا قرص بود؟الان دوران قاعدگیم بهم ریخت باید چیکار کنم فکر نمیکردم با دوتا دونه پریود بشم
- من امروز دل درد داشتم و نزدیک پریودم بود و از قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و الان چند لکه خون دیدم میشه راهنماییم کنید خیلی میترسم ممکنه عوارضی داشته باشه؟
- قرص سیبل
سلام طریقه مصرف قرص سیبل رو میخواستم ، آیا قرص های سفید رنگ هم باید خورده شود یا فقط قرص های نخودی رنگ باید خورده شود ، ممنون میشم راهنماییم کنید
- سلام خسته نباشی من دو بار سزارین کردم آخرین سزارین من دو سال میگذر بخیه م وزیر شکم میخارون علتش چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
- درباره عوارض قرص استروژن وپروژسترون ک باهم میخورم
سلام خسته نباشین ببخشین من یک سال پریودنمیشم الان دکتربرام قرص پروژسترون با استروژن داده ک باهم بخورم والان یه هفته هس میخورم ک امروز پریودشدم ومعلوم نیس لک یاپریودی هس صورتم دستهام وواژنم قرمزوباد کردومیخاره الان سوالم اینه ک من بازبخورم یاقطع کنم قرصارو ممنون میشم جواب بدین
- احتباس ادرار
سلام خانوم دکتر روز ۵ پریودی ب صحنه جنسی فک کردم ک باعث نبضم شد تو ناحیع تناسلی الان ۱۹ روز میگذره ۴ روزه احساس میکنم ادرارم کاملا تخلیه نمیشه ت نت خوندم ک بخاطر اوناکرمه ک بخاطر ضعفه ی مشاورم ت نت گف ممکنه بخاطر اون باشه ضعیف شده باشه مثانه و اینات ینی بخاطر همونه اگرم مثانم ضعیف شده باشه راه درمان داره یا تا اخر عمر باید همینجوری باشم ؟ ایا اونکارم موجب اندومتریوز میشه بعد من یبوستم داره ممکنه دسشوییم بخازر اون باشه امروز مدفوعم با قرص اومد ممنون میشم پاسخ بدید
- سوال
سلام من یک هفته از رابطم میگذره و بخاطر استفاده از کاندوم دچار خارش شدم از بیرون و یکم داخل ترشح خاصی ندارم فقط خارش بعد خارش سوزش
- آزمایش
سلام خانم دکتر لطفا راهنماییم کنید ۲۰ سالمه و مجرد هستم آزمایش خون در روز سوم پریودی دادم 1/Lh:6 2/9:Fsh برحسب mul/ml آیا طبیعی هستش؟ ممنونم ازتون
- قرص سالویگل مصرف کردم عادت نشدم
سلام خانم دکتر من ۲۹ سالمه بخاطر تعریق بدن بیش از حد سالویگل خوردم ۴۵ روزه عادت نشدم . آزمایشم داد بارداد نیستم
- گلای وانس
سلام من پیش دکتر زنان رفتم به من قرص گلای وانس دادن و همزمان برام ازمایش amh نوشتن .میخواستم بدونم قرص گلای وانس در نتیجه این ازمایش تاثیر میذاره؟ یعنی شروع نکنم به مصرف قرص تا زمانی که ازمایش amh ندادم؟


