Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من دوماه پیش به علت بارداری خارج رحم لاپاروسکپی شدم لوله سمت چپ برداشته شده این دوماهه هم پری ۲۸ روز یک بار اومده نزدیکی محافظت نشده داشتم به علت تنبلی تخمدان حامله نمیشدم با آمپول که اونم این جوری خارج رحمی آیا الان با داشتن پری منظم این دوما امکان بارداری مجدد وجود داره وعلت منظم شدن پری چی میتونه باشه؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر من ۲۰ سالمه و رابطه جنسی نداشتم حدود ۱ سال پیش عفونت قارچی داشتم که با قرص فلوکونازول ۱۵۰ که ۳ تا ۳ روز درمیون خوردم و شامپو ضد قارچ خارش و سوزش خوب شد اما چند ماه بعد که دکتر معاینه کرد گفتن داخل واژن هنوز خوب نشده .بازم همون قرص و لوسیون استفاده کردم الان خارش و سوزش ندارم ولی هنوز داخل واژن خوب نشده و دارو های واژینال هم نمی تونم استفاده کنم چیکار کنم بنظرتون؟ ( pcod هم دارم) باتشکر
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- علت؟
سلام وقتتون بخیر من 18سالمه در مواقع پریودی مقعدم درد میکنه و خونریزی داره تو سونوگرافی کیست و اینا نبود و این که از 11سالگی پریود میشم و 1سال هست که در ماه دوبار پریود میشم 10 روز خونریزی 5 روز پاک 10 روز لکه بینی
- واکسن گارداسیل
سلام وخسته نباشيد دختري هستم ٣٢ساله ومجرد به جهت پيشگيري يك دوز گارداسيل تزريق كردم خواستم ازتون بپرسم در صورتيكه دو مرحله ديگه رو تزريق نكنم چه اتفاق ميفته ؟و آيا با تزريق نكردن دو مرحله بعد تاثير تزريق اول در بدنم خنثي ميشه؟و سوال بعديم اينكه آيا اين واكسن روي پريود و باروري تاثير داره؟ممنون ميشم پاسخ بديد
- خارش واژن
ناحیه ژنیتالم خارش داره
- سقط جنین
سلام من lvf کردم و حامله شدم در ۸ هفته خونریزی داشتم سونو شدم گفتن سقط شده بعد از دو روز پس از سقط جنین بتام ۴۴۴۸ بود آیا طبیعی هست لطفا جواب بدید
- سونوگرافی تی وی اس
باسلام ببخشیددکترم برام سونوتی وی اس نوشته برای بقایای دفع حالانتیجه ای که داده وجودچیزهای دیگه غیرازبقایای جنینه مثلا فوکوس اکوژن کلسیفیکاسیون یاتصویرناحیه بیضی شکل واجدپدیکول عروقی میخواستم بدونم اینامشکل سازن یاهمه ازعواقب سقط هست باتشکر🙏
- سلام من در ماه نهم بارداری هستم زنبور عسل دستم رو نیش زده آیا خطری برا بچم هستش یا ن
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- سلام من دارم قرص کلوفین میخورم از روز قاعدگی شبی ۲تا و میخوام بدونم باید کیه من بعد قرص کلوفین باید نزدیکی داشته باشم برای بارداری میشه راهنمایی کنید
- بارداری
با عرض سلام دکتر گرامی من نهال هستم و ۴۸ سالمه و با مصرف قرص کلومیف به علت نداشتن تخمک شروع کردم و الان چهار روز هست که پریود نشدم و گرفتگی رحم و سفت شدن شکم و تیر کشیدن واژن و حالت تهوع و کمر درد دارم خواهشمن است من را راهنمایی کنید البته تست بی بی چک گذاشتم و منفی بود و چهار روز پیش سونوگرافی واژینال دادم و گفتند رحم سالمه فقط یک خون در رحم من دیدند و گفتند یا پریوده یا جنین هست
- استفاده از امپول لوپرومر
سلام خسته نباشید دختر من ۱۰ ساله است امپول لوپرومر هر ۲۸ روز میزنه سوال من این است که میتونه این امپول ۲روز زودتر یعنی ۲۶ روز بزنه چون مسافر هستم ممنون از شما
- Embryo cryopreservation
با سلام خدمت خانم دکتر ،من 42سال دارم و میخواستم ببینم با توجه به سن من این روش ذخیره سازی جنین کاربرد دارد؟ سن همسر 37 سابقه بارداری نداشتم با تشکر
- درد تخمدان
سلام وقت بخیر من دیروز بچه خواهرم اتفاقی با پاش به شکم پریدمن درد داشتم و در دوران پریود هستم حالا تخمدان چپم درد میکنه ایا احتمالش هست نازا بشم
- خودارضایی زیاد و ریزش ادرار
سلام ۲۱ سالمه به دلیل افسردگی زیاد این کارو اعتیاری میکردم و انواع وسواسم داشتم و الان فک میکنم ادرارم میریزه و در هیچ کدوم از خودارضایی ها وسیله خارجی فرو نکردم میحاستم بدونم این ریختن ادرارم از خودارضایی زیاد میتونه باشه یا وسواسه و اصلا نمیزیزه. قبلا دوبار برای ادرارم دکتررفتم دارو گرفتم و مصرف کروم اما همچنان فک میکنم میرزه
- سلامت من تواقدامم دکترداکسی ومترونیدازول داده به نظرشمااشکالی نداره بخورم
- کرم وارینال دوشب استفادہ کردم روز سوم پریودشدم چیکار کنم
- بقای سقط جنین
معذرت من تو اسفند حامله بودم تو فروردین 15 سقط داشتم.. دوروز قبل سونو دادم بقای باقیمانده 40 میلیمتر داخل رحمم مشاهده شد.. نیاز به کورتاژ هست یاخودش دفع میشه. در ضمن خونریزیم قطع شده دیگه
- سونوگرافی
سلام سونو ماموگرافی انجام دادم درسونو نوشته درساعت ۳و۴پستان چپ بافاصله ۳سانتیمتر ازنیپل و۱۴م م ازسطح پوست توده هیپواکو ovalباحدود صاف ومنظم وموازی باسطح پوست وفاقد سایه خلفی حاوی استرندهای اکوژن داخلی به ابعاد ۱۵*۵*۱۷م م مشاهده می شود .آیا این توده خطرناک هست.


