Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پارگی فورشت
سلام وقتتون بخیر من رابطه مقعدی داشتم ولی یهو باز ضربه خورد به ناحیه پایین و دخول ۱ورت نگرفت فقط خورد ولی خونریزی داشتم گفتن بهم که پارگی فورشت هستش چون دخول نبوده با پارگی فورشت هایمن هم آسیب میبینه؟
- هایپراکو
سلام توده هایپراکو به ابعاد ۲۴×۱۵ در رحم من دیده شده وداراری ساقه عروقی است ومیوم اینترامورال زیادی در خلف بادی رحم هم دیده شده بنظر شما من باید رحم خود را خارج کنم
- کیست
کیست دارای سمتهای نازک داخلی به دیانتی 18 mm در سمنان IVA دیده میشود یعنی چه
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- هماتوم بعد از سزارین
۱۶روز سزارین کردم سنو دادم گفت هماتوم دارم ایا هماتوم خطرناکه
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- سلام من قصد بارداری دارم و همسرم کم بود اسپرم داره دومیلیون هست حالا بعد چهار ماه دوباره آزمایش اسپرم انجام دار امون دو میلیون بود و دکتر گفت باید برم IVFانجام بدم نتیجه میگیرم بنظرتو میشه راهنمایی کنید لطفا جواب بدین ممنون میشم ازتون سوال جواب بدین
سلام دوماهه زایمان کردم .سزارین شدم.هنوز دوتا تیکه اندازه ی دوتا بند انگشت شکمم بازه.هرروزم حموممیرم و بعضی شبها پماد آلفا میزنم.عفونت هم یکم میده جای زخمم. جیکارباید بکنم.زخمم بازه استرس دارم
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- جلوگیری از بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر الان من قرص شیردهی قطع کردم میخام قرص تری فازیک بخورم پریود نشدم چکار کنم بنظرتون چه جوری بخورم قرص؟قرصای شیردهی سرساعت وبه موقع خوردم
- لابیاپلاستی
سلام میخواستم حدودا هزینه عمل لابیاپلاستی رو بدونم امکانش هست تقریبی قیمتشو بگین
- کیست تخمدان
سلام. من شش هفت ماهه که شکمم بزرگ شده و فکر میکردم از چاقی هست. اما حالا که احساس کردم غیر طبیعی هست سونوگرافی رفتم و دیدم یک کیست بزرگ ۳۰ سانتی تو شکمم هست که احتمالا از تخمدان راست هست. دکتر سونوگراف گفت سیستیک مولتی لوکوله است. میحواستم بدونم خطرناکه؟ درمان میشه یا چه عواقبی برام داره؟
- عفونت واژن
سلام وقت بخیر من چهار ماه پیش عمل کیست میومتریوز انجام دادم بعد از اون اصلا عفونتم خوب نمیشه هرچی مترونیدازول هم استفاده میکنم فایده ای نداره لطفا راهنماییم کنید
- سنوگرافی
سلام من چندروز پیش جواب سنوگرافیم رو براتون فرستادم گفتید که خوبه و ازمایش ادرار و کشت ادرار بدم. من یه سمت زیر شکمم التهاب داره. سنو که دادم بهم گفتن مشکلی نداری. یعنی احتمالش هست تو سنو معلوم نبوده باشه؟ باید پاپ اسمیر بدم؟ وقتی زور بدم یا رو پای راستم بمونم التهابش بیشتر مشخص میشه گاهی از روی پوست میخواره و مثل شکم که صدا میده گاهی صدا میده و با اینکه گتن مشکلی نیست اما من بازم خیالم راحت نمیشه.
- ماستیت گرانولوماتوز
Left breast: At 2-3 o'clock, mid zone; a lobulated hypoechoic mass measuring 7* 5mm that show score 3 to 4 in elastogram (B4 a) No pathologic lymph node is noted in axillary region. The pattern of breast paranchymal: Heterogeneous fibroglandular (Type c) Bilateral benign breast changes contain a few cysts some with thin septa up to 8mm (B2) Bilateral periductal thickening are seen. Right breast: There is no evidence of suspicious solid mass lesion. No pathologic lymph node is noted in axillary region. لطفا این سونو رو برام تفسیر کنید سابقه ماستیت پستان راست داشتم. ولی الان سمت چپ یه سری توده هست لطفا بهم بگید خطرناکه یا نه
- اسکویرت
سلام، میخواستم بدونم ، انزال همراه با جهش به اصطلاح اسکویرت آیا برای زن ضرر یا منفعتی داره؟ اگر انجام بشه خوبه؟
- سلام عمل جرایی کورتاج برای چی میشه و اگه انجام بده بعد ها دوباره باردار میشه یا نه
- زنان
سلام خسته نباشید من ۴۹ سالمه و دکتر بخاطر خونریزی خیلی شدید در زمان پری به خاطر وجود فیبرم بزرگ آمپول دکاپپیتل را تجویز کرده که به هیچ وجه پیدا نکردم حالا نوع زیر حلدیشو پیدا کردم می خواستم ببینم فرقی نمی کنه می تونم استفاده کنم آیا اینهم بصورت ماهانه تزریق میشه . ممنون از شما
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- جراحی های زنان
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم هزینه جراحی لابیا پلاستی چقدر هست ؟ باتشکر
- بدخیمی اندومتر
سلام خانوم دکتر ممنونم که پاسخگو هستید والا من باسابقه سرطان اندومتر البته بعد مجسترول کورتاژم جوابش خوب بود ایا بنظرشما من هنوز من سلول آتی پی دربدنم وجود دارد؟ یا چون با مدروکسی مرتب پریود شدم مشکلم رفع شد؟ جواب پاپ اسمیرم خوب هست من قبلش پنج دوره باگونال اف و قرص استرادیول جواب نگرفته بودم که لاپارا و هیسترو شدم و پولیپ اندومتر با سلول اتی پی و کمپلکس دیده شد علت ایجاد این سرطان استرادیول نبوده؟


