Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- فشارخون
سلام ایافشارخون بالاباعث ایجادضخامت دررحم میشود؟
- عقب افتادن پریود
سلام من ۲۳سالمه باکره ام چند هفته پیش رابطه داشتم ولی ارضا نشده ولی پیشابو نمیدونم ریخته باش رو واژنم الان از پریودم س روز گذشته ینی باردارم ؟لطفا جواب بدین
- طول سرویکس
سلام خانوم دکتر...من تو هفته ۱۸ طول سرویکسم ۳۱ بود دکترم برام شیاف پروژسترون داد و گفت استراحت کن...به نظرتون خوبه ۳۱؟
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
سلام. من 40 ساله هستم و بدنبال گزارش پولیپ رحمی، پزشک معالجم هیستروسکوپی انجام دادند. که گزارش اتاق عمل و جواب پاتولوژی رو در پایین میفرستم. سوالم این هست که با توجه به گزارش هایپرپلازی اندومتر در گزارش اتاق عمل و نمونه برداری از آن، چرا در جواب پاتولوژی هیچ اشاره ای به این موضوع نشده؟ الان من هایپرپلازی اندومتر دارم یا نه؟ گزارش عمل جراحی Pre-op Diagnosis: increase ET R/O polyp
Post-op Diagnosis: As result of pathology + R/O polyp
Kind of operation: Hysteroscopy polypectomy
Procedure: After P&D, under GA, in Lithotomy position, Pelvic exam was done.
Cervix: ok.
Uterus: Normal
Adnexa: free
At first endocervical curettage was done and sent for path.
Then hysteroscopy was done. Endocervical canal normal. Endometrial cavity with hyperplasia that endometrial curettage was done and sent for pathology.
Both ostium were seen. \"Pathology Report\"
:Diagnosis 1: Endocervix, curettage: -Chronic cervicitis : II: Endometrium, curettage Fragmented endometrial polyp-
Non polypoid endometrium : Secretory phase 19-20th day of 28 days cycle. - نازایی
سلام خدمت خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید من قراره تخمک اهدایی بگیرم میخواستم بدونم که ایا گروه خونی من با گروه خونی اهدا کننده باید یکی باشه ؟
- بیماری زنان
سلام خسته نباشید من ۳ماه پریود نشدم رفتم سونو انجام دادم گفت مثانه حاوی اینترنال اکو شناور می باشد تطبیق باUA/UCتوصیه میشود این خطرناکه
- خوردن سه تا قرص نئوتادین در پریودی تاخیر ایجاد میکند
- سلام من ۱۲ هفته و باردارم یه کیست در تخمدان چپ دارم به اندازه 127*78mm ابا لاپارسکچوپی واسه کیست من جوابگو هست
- اقدام به بارداری درزمان روزه داری
خانم دکتر سلام ماه رمضان مبارک، درزمان روزه داری میتوان اقدام به بارداری کرد ؟یاخیر؟
- بیماری زنان
دختر ۱۸ ساله ای هستم بخاطر درد دوران پریودی سونوگرافی انجام دادن و قید شده مختصرمایع آزاد در کلدوساک خلفی دیده شد نگرانم
- سلام در سنوگرافی من بند ناف با یک شریان ویک وریدمشاهده شد یعنی چه؟ایا خطرناک است؟
بند ناف بایک شریان خطرناک است؟
- قرص لایسترنول
سلام.ببخشیدقرص لایسترنول رو وقتی یک بسته ۲۸تایی تموم شدبایدصبرکنیم تاپریودبشیم بعدش دوباره مصرف کنیم؟یا اینکه بلافاصله بعدازتموم شدن بسته اول بسته بعدی رو شروع کنیم؟
- ۲۱ سالمه قسمت لگن وباسنم دوماه شدیددردمیکنه وخیلی هم لاغرشدم ریزش مودارم بعضی وقتاهم سوزش علت چیه
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام.تو سونوگرافی رحم نوشته یک کانون لو سنت با شکل نامنظم و جدار اکوژن به قطر 18میلیمتر در تخمدان چپ که بقایای یک کیست یا فولیکول غالب میباشد . میخاستم بدونم این مورد یعنی چی؟ مشکل خاصی هست!!
- سلام خسته نباشید من ۲ هفتس دارم اسپیرونولاکتون و ال دی میخورم بدنم خارش گرفته و مثل کهیر شده از عوارض این قرصه ؟
- تخمدان
حجم تخمدان ۵/۲ نرمال هست ؟
- مسافت راه برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من جایی که میخوام سرکلاژ بشم با منزل ۳ ساعت راه ایا باعث مشکل میشه؟چون میخوام شهر دیگه سرکلاژ بشم
- نوک سینه
سلام ، ۹روز از پریودم گذشته نوک سینه سیخ شده ودست یا لباس میخوره درد میگیره،علتش چیه؟


