Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام میشه بعد از ivfبه جای آمپول پروژسترون از شیافش استفاده کرد
- سقط
سلام خانم دکتر آیا شیافی هست ک قبل از بارداری استفاده بکنم ک دهانه رحم سفت بشه از شلی دربیاد و دیگه نیاز به سرکلاژ نباشه.
- انتقال
سلام خداقوت خانم دکتر عزیز من ۳ روز پیش انتقال جنین فریز شده در روز ۱۶ سیکل داشتم و دوز دوم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم که قطع شد به نظر شما لک لانه گزینی بوده؟؟ ممکنه مشکلی باشه با تشکر از شما
- رحم اجاره ای
سلام من میخاستم رحم اجاره بدم.قیمتش چنده؟؟
- ای وی اف
من هفت روزه که ای وی اف انجام دادم ورد خواب اورگاسم شدم حالا میترسم وخیلی استرس دارم که جنین ها لانه گزینی نکنن یا افتاده باشن چیکار باید بکنم
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟
- آی وی اف
سلام وقت بخیر.من ماه قبل پانکچر کردم،۸تاجنین که ۴تاشگریدBو۴تاش گریدb,cبودن فریز شد.ماه بعدانتقال دارم.این ماه روز سوم سیکل رفتم سونو مشکلی نداشتم،امادکتر واسه اماده سازی قبل انتقال قرص ال دی و قرصای تقویتی داد.سوالم اینه ک میتونم قرص ال دی رو مصرف نکنم؟؟؟؟
- ای وی اف
من ای وی اف کردم روز ۱۶ رفتم ازمایش دادم وبتا ۷.۹بود یک دونه جنین داشتم وایا جواب منفی هست؟ومن روز بعد خونریزی کردم یعنی من کلا دراین مدت جنین نداشتم .ممنون از لطفتون
- بارداری
سلام خسته نباشید سن جنین در سونو ۶ هفته نشان داده میشود وضربان قلب وجود ندارد اما با پریودیم ۸ هفته هستم به نظرتون کدوم درسته آیا احتمال شنیدن ضربان قلب هست البته من از طریق آی وی اف باردار شدم
- مصرف قرص استرادیول قبل از Ivf
با سلام و خسته نباشید من قرص استرادیول روزی ۲ تا میخورم و روزی ۳عدد داخل واژن میگذارم لطف از روزی که قرص را داخل وازن استفاده میکنم مایعی سفید به رنگ اب و بدون بو ازم خارج میشه میخواستم ببینم اشکال داره یا طبیعی هست ۵ روز دیگه وقت عمل انتقال جنین دارم
- قرص استرادیول
سلام خسته نباشیدمن پارسال سابقه هیپرپلازی کمپلکس اتی پی داشتم باسه مصرف مجسترول رفع شد. خرداد میکرو شدم نگرفت، الان دو تا جنین فریز دارم قرص میگه اینسری باید استردیول بهت بدم روزی ۶ میلیگرم از روز سه پریود گفت بایدم تعهد بدین اگه مشکل تون عود کرد به پای خودتون. دکترم فلوشیپ نازایی هستن بنظرتون آیا میشه با جون مریض بازی کرد؟ آیا اگر امکان دارد با این دارو سرطان اندومتر بگیرم چرا باید ریسک میکرو روبه جان بخرم وقتی دکتر درباره دارویی که میده تعهد امضا اثر انگشت میگه یعنی چه؟ بنطرتون استرادیول برای من خطرناکه؟ واقعا موندم چی کارکنم بدون قرصم میگن سیکل کنسل میشه جنین فریز احتمال موفقیتش بیشتره چنین ریسکی کنم تو رو خدا شما با تجربه تون راهنماییم کنید چه کنم
- عمق رحم ivf
سلام خانم دکتر عمق رحم من ۶ سانتی متر اندازه گیری کردن و شدیدا نگرانم که برای انتقال مشکل ایجاد کنه و سقط بشه.اخه دکتر گفت رحمت کوچیکه
- مشاوره تعیین جنسیت
سلام خسته نباشید . ایا ivf برای کسی که دو فرزند دختر داره و تصمیم به بارداری داره صد درصد هست ؟
- ivf
سلام خانوم دکتر. من یکبار آی وی اف کردم و نتیجه منفی شد . برای بار دوم ، برایم اوابوست 120 عددی و مدروکسی پروژسترون ( از روز 14 دوره تا 14 روز و روزی دوعدد) تجویز کردند. آیا دراین مدت میتوانم نزدیکی داشته باشم ؟ ممنون
- کپسول اووبوست
سلام.
من ۲۵ سالمه، ذخیره تخمدان ۰/۶ و ۶ سال ناباروری دارم. همسرم سالم
امشب اخرین ال دی رو میخورم و از روز دوم پریود داروهای ای وی اف شروع میکنم.
خواستم ببینم از الان شروع کنم تا تخمک کشی کپسول اووبوست بخورم تاثیری روی کیفیت تخمک ها داره؟ - آی وی اف
با سلام من باتوجه به سابقه بدخیمی آندومتردکترم بخاطر اینکه بچه ندارم سریعا منو تشویق به آی وی اف کردن الان سوالم اینه فقط دوازده تا سینال اف تجویز کردن باتوجه به اینکه پی سی او شدید دارم فرمودن از سوم پریود بزن هشتم برم واسه سونو آیا این آمپولا باعث بالا رفت استروژنم و دردساز شدن برام نمیشه سینال اف قوی تره یا گونال اف چون من هشت دوره با گونال یا مریونال جواب نگرفتم شدیدا استرسم دارم آخه با این مشکل من اگه حامله بشم واسم خطرناک نیست
- lvf
باسلام من روز۱۴انتقال دوجنین بلاست هستم وروز نهم انتقال لکه بینی داشتم وبی بی چک هاله انداخت ولی امروز که بی بی زدم منفی شد ایا امکان داره که جنین ها دفع شده باشن واین که تست ها چقدر درست هست ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی بعد ای وی اف بعد روز دهم
با سلام و عض خسته نباشی من ده روز پیش ای وی اف کردم الان دچار لکه های خونریزی شدم شیاف پروستژون از مقعد استفاده کردم نگران ایا این علایم پریودی است خسته شدم خواهش میکنم راهنماییم کنید
- کیست نابوتین
سلام کیست نابوتین 7 میلی متری دارم این ماه میخوام برم برای انتقال جنین ایا نیاز هست کیست تخلیه بشه؟
- پزشکی
سلام من روز۱۲ انتقال هستم وقر ص استرادیول ۲ و فولیک اسید وشیاف استفاده می کنم روز ششم انتقالم غروب شروع به لکه بینی شدم لکه های قهوهای تا ۳روز ادامه داشت البته کم وزیاد میشد الانم بعضی موقع ها نفح دارم توروخدا کمک کنید بار سوم که ای وی اف انجام میدم


