Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین پنجمم
سلام چهار بار سزارین شدم و الان هفت ماهه هستم درد شدید دارم شهرستان منو نمیپذیرن تحت درمان شیرازم آیا در صورت اتفاق زایمان یهویی جنینم زنده میماند؟ممنونم جواب بدید
- پولیپ رحم
در سونوگرافی من نوشته شده تودهی اکوژن به ابعاد ۵ضربدر سیزده میلیمتر در داخل کاویته اندومتریال فوندوس رحم رویت شد که بیشتر مطرح کننده پولیپ میباشد
- علت خارش دست وپا بعد از lvf
سلام خانم من امروز روز ۹انتقال هستش و از امروز شدیدن خارش ودرد بدن گرفته میشه بدونم از چیه وچه دارویی مصرف کنه که مضرر نباشه
- سلام میشه راهکار هایی برای از بین بردن عفونت و دوباره عفونت نکردن و سالم نگه داشتن واژن بگید
- امپول پروژسترون
سلام. آیا بعد از پریود نشدن و تزریق امپول پروژسترون اگه تست بتا خون بدهیم براینکه بدانیم بارداریم یا نه، این تزریق پروژسترون می تواند در نتیجه مثبت یا منفی تست تاثیر گدار باشد یا نتیجه قابل اعتماد است؟
- مصرف دارو
سلام من به متخصص غدد مراجعه کردم و برای چاقی بهم قرص Zink Plus 15 یدوفولیک موتیلوور(دومپریدون)۱۰ تجویز کرد این داروها برای چاقی مناسب هستن؟ قرص موتیلوور برای چی استفاده میشه؟ ضرر نداره؟؟؟؟ عوارض نداره؟ تشکر
- زمان قاعدگی
سلام امروز۳۰روز از پریودیم گذشته ودیروز فقط لکه بینی درعرض یک روز در روز ۲۹ چرخم مشاهده کردم یعنی اون خونریزی قبلی قاعدگیمو ندارم پریودیم هم مرتب هست بیبی چک گرفتم منفی هست چ کنم خانم دکتر
- بارداری
سلام من ماه قبل قرص ضد بارداری روجا چند شب خوردم و بعد رابطه بصورت طبیعی هیچ اسپرمی وارد نشد اما بهعنوان اورژانسی چند تا قرص با هم به فاصله دوازده ساعت تا هفتاد و دوساعت خوردم و بعد یک هفته تا ده روز پریود شدم بعد از اون رابطه ای نداشتم و باید این مدت پریود میشدم هنوز اتفاق نیفتاده دلیلش چی میتونه باشه ؟؟!
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر خدمت خانم دکتر ببخشید من چن سال پیش کیست تخمدان داشتم یه بار عمل کردم ونصف تخمدان چپم رو ورداشتن چن سال بعد عمل دوباره این کیست پدیدارشده وطبق سونوگرافی انجام شده الان این کیست بصورت هیدروسالپنکس مشاهده میشه که بصورت کیسه تی که توش پراب هستش خواستم بدونم با دارو درمان میشه یانه؟خطرناک هستش یانه؟ باتشکر ازشما🙏🏼
- سلام امروز ۱۱ پریودم هست سونوگرافی واژینال دیروز انجام دادم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ داشتم ایا امکان بارداری هست یا نه
سلام امروز ۱۱ پریود هستم سونوگرافی کردم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ دارم آیا امکان بارداری هست یا نه
- بکارت
سلام وقت بخیر چند روز پیش هنگام شست و شو چون ناخنم بلند بود یکهو در حد ثانیه ب واژنم خورد(داخل نرفت) و شروع به خون ریزی کرد و در حد ۴ ۵ دقیقه خون اومد و بعد بند اومد درد و سوزشی هم نداشتم اصلا نمیدونم این خون در اثر اسیب به پرده بوده یا ب لایه های بیرونی برخورد کرده خون ریزی کرد میشه لطفا راهنمایی کنید.
- کیست پارااورین
سلام.من یه کیست پارااورین پنج سانتی در مجاورت تخمدان راست دارم.چندین مرحله دارو مصرف کردم و رفع نشد دکتر گفتن کیست خطرناکی نیست و جراحی هم لازم نیست و میتونم برای بارداری اقدام کنم، الان چند روزه توی پهلوی راستم احساس درد دارم به طوری که نمی تونم راحت بخوابم،ایا چنین کیستی خطرناکه؟احتیاج به جراحی هست؟و در صورت جراحی مشکلی برای بارداری ایجاد نمیشه؟ سپاسگزارم
- دولیکو سفالی
در هفته ۳۳ بارداری گفتن که سر جنین نمای، دولیکو سفال هست ،از لحاظ مغز سالم و جنین بریچ بود آیا خطرناکه،
- سلام خانم دکتر پسر خودم دسدش اشکال داره از قرص گین اپ
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید. من سیکلم عموما سی روزس که۲۲خرداد رابطه باکاندوم داشتم دوساعت بعدش قرص اورژانسی تنسی دوتا باهم مصرف کردم ۱۱روز بعد دپم تیر خونریزی سبک با لخته داشتم بمدت ۴روز. درکل پنجم شیشم تیر وقتم بود. بعد اون خونریزی ازمایش دادم.بتام شد۱.۲> بیبیچک زدم منفی شد ولی زیردلم سمت چپ یدفه سمتراست یدفه سفته تکرر ادرارم دارم
- قرص
سلام سوال کردم برای هر بار نزدیکی بک عدد قرص کافیه فرمودید خیر این روش درستی برای پیشگیری نیس منظورتون چیه پس چجوری؟
- فیبرم
کوتکسچر میومتر با جرم 100 میلی متری در قسمت lt خلفی بدن رفتم سونو اينو نشان داده مجردم و ٤٣ ساله دكترا حسابي منو ترسوندن بايد چيكار كنم
- جای کبود عمل سزارین
سلام خبی مامان من ۵ عمل سزارین داشته ۷سال پیش ولی جاش عفونت میکنه اونم عفونت شدید خیلی درو وتورم داره دست بزنیم میگه خیلی درد داره سونوگرافی واینا هم انجام دادن امبولی و عفونت شدید هم داره لطفا راهنمایی کنین
- سلام خانم دکتر من ای وی اف کردم سه تا انتقال دادم وروز نهم در شکم وکمردرد دارم علایمش چی مثبت یامنفی
- عمومی
سلام من ۳۱ سالمه ۴سال ازدواج کردم ۲ سال از قرص پیشگیری استفاده کردم پریودم همیشه منظم بوده ولی دوروز پریود شدم درد شدیدی دارم و تکه های خیلی بزرگ وحش ناک با لخته خون میاد دلیل میتونید بگید


