Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر من ۲۳هفتمه و بارداری اولمه با طول سرویکس۳۲،خانم دکتر چند وقته ترشحاتم زیاد شده بعضی وقتا خودم احساس میکنم ک ازم ترشح میاد و ترشحم هم سکه ای مانند هست یعنی لباس زیرمو ک میبینم ی دایره دورش خیس و وسطش ترشح سفید هست.اینجور ترشح نگران کننده است؟بعد خانم دکتر بچه من بریچه و پاهاش پایین و من همه حرکاتش ررو زیر دلم فقط احساس میکنم اینم طبیعیه؟
- ساختار اندام تناسلی
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر راستش من از زمانی که یادم میاد بین کلیتوریس و اون پوستی که روی کلیتوریس رو میپوشونه یک سوراخ دارم. میخواستم ببینم این حالت طبیعیه؟
- لانه گزینی
۶ روز بعد انتقال جنین لک قهوه ای دیدم به مدت دو روز ، به یک روز هیچی و الان که روز۹ هست کمی لک صورتی رنگ دیدم ؛ مشکلی پیش اومده ؟
- تغذیه
با سلام و خسته نباشید،میخواستم بپرسم خوردن ماهی سفید در بارداری ضرر داره؟ممنون
- ضایعه اکوژن
سلام وقتتون بخیر من نودوچهاروز پیش سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم، سونو انجام دادم، اکوژن با ابعاد۱۰.۸.۸دیده شد آیا نیاز به عمل جراحی داره؟
- سلام من حالا سرماخوردم میتونم واکسن کرونا بزنه یا نه صبر کنم که خوب بشم باید چند روز دیگه بزنم
- شکم بند بعد از سزارین
سلام خانوم دکتر. من ماه های اخر بارداریم هست. خواستم بدونم بعد از عمل سزارین چن وقت بعد شروع به بستن شکمم بکنم؟ و ایا شکم بند ها مفیده برا اینکار؟
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۱۷سالمه و مدتی هست که از ناحیه واژن احساس بوی بد میکنم خارش وسوزش هم دارم باید به پزشک مراجعه کنم
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم
- پولیپ رحم
پولیپ درسای,ز14mm*8*12*دارم به من قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده آیا این درمان کافیه یا بهتره همین الان هیستروسکوپی انجام بدهم
- سوال
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است شما گفتید خیر پس علایم سلیس است؟ دیشب پوست سوزش داشت و یه چیزی مثل جای یه سوختگی اندازه عدس دراوردیا شایدم شبیه گزش مگس. ایا این بیماری است؟
- زنان
با سلام من خونریزی منظم داشتم،بعداز به تاخیر افتادن بمدت دو هفته لکه بینی داشتم وبعد ازآن یکهفته که لکه بینی نداشتم.خونریزی با درد در شکم کمر شروع شد.الان سه روز است.به دکتر مراجعه و دکتر سو نو گرافی نوشته بود در تصویر کاندی اکوژن به اندازه 4 در 3.2 در اندومتر رحم مشاهده میشود.دلیل آن چیست .ایا باید عمل کنم با دارو درمان نمیشود؟تشکر
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا پریود نشدن بعد از سقط مانع بارداری میشود تا پریود نشویم احتمالی بارداری هست یا ن لطفا واضح توضیح بدید برام
- پردت ارتجاعی در زایمان طبیعی
وقتی پرده ارتجاعی هس چجوری بازمیشه برای زایمان نگرانم که بازنشه
- قرص دوفامد
سلام وقتتون بخیر من انتقال جنین داشتم قرص دوفامد داشتم فراموش کردم ۳ روز اول بعد از انتقال بخورم از دوز ۴ شروع کردم به خوردن الان اینکه فراموش کردم این قرص رو بخورم چقدر روی انتقالم تاثیر داره؟
- زخم داخل واژن و دارو
سلام تقریبا سه سال پیش یه وسیله وارد واژن کردم و از داخل قسمت بالای واژن که زیر شکم و بالای مثانه میفته زخم شد و خونریزی زیادی داشتم هنوز بعد سه سال درد میگیره و عفونت ندارن و خارش ندارم ولی معاینه داخلی شدم و گفتن تنها چیزی که یبینن عفونت زیاد، و اگه همزخم باشه عفونت روشو پوشونده و مشخص نیست آیا اگه عفونت برطرف شه ممکنه زخم خونریزی کنه؟ خیلی میترسم و فعلا شرایط دکتر رو ندارم از چه دارویی استفاده کنم که اگه هنوزم زخم هستش کاملا خوب شه و همینطور عفونت آیا باعث مرگ میشه؟ چون گاهی درد میگیره و خیس میشه حس میکنم و حس میکنم قلبم یه حالت بدی میشه و میترسم
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر جواب سونو نوشته ضایعه کیست مولتی لکولار به اندازه mm۳۰×۲۵در تخمدان چپ و یک کیست درموئید به اندازه ۳۶×۲۹ در تخمدان چپ جای نگرانی داره؟درمانش به چه صورت هست
- استفاده ازقرص مدروکسی پروژسترون
سلام ببخشیدمن روز۲۵پریودسونودادم دوتاکیست ۲۰میلی درتخمدان راست داشتم روز۶پریودسونودادم درتخمدان راست فولیکول ۱۹میلی درتخمدان راست بااندومترتریپل لاین بودم دکترواسم قرص مدروکسی پروژسترون داده ازامروز روز۱۴به مدت۱۰روز۲عددبخورم امکان داره پریودنشم وبارداربشم امیدی به بارداری هست یانه ممنون میشم جواببدین
- عفونت گوش در بارداری
من الان هشت ماه باردارم ،گوشم عفونت شدید کرده و التهاب هم داره دکتر برام قطره بتازونیت وجنتکس و قرص سفالکسین پانصد نوشته ،ایا اگه من اینا رو مصرف کنم برا بچم ضرر داره ؟!
- پریودی بعد ابله
سلام من یک ماه پیش ابله گرفتم پریود نشدم الان هم یک ماه و خوردهای است گذشته بازم پریود نشدم سنم ۴۲ ساله چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید


