Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- زایمان
باسلام من در هفته ششم بارداری بودم ولی سونو نشون داد که کیسه زرده و کلا جنین تشکیل نشده با قرص سایتوتک سقط انجام دادم بعد از ۳ ساعت خونریزی کم داشتم و بعداز ۵ساعت یک تیکه کرم رنگ شل مثل کیست که یک نقطه قرمز کنارش بود با مقدار کمی لخته بهمراه درد دفع کردم ولی حالت ترشی و کمی تهوع بارداری هنوز دارم آیا سقط انجام شده و چیزی که دفع شده چی بوده الان یکروز میگذره و مثل پریودی خونریزی دارم چه اقدامی انجام بدم
- قرص دوفامد ****
سلام خانم دکتر من قرص دوفامد مصرف میکنم اقدام به بارداری کردم ایا با مصرف قرص دوفامد بارداری امکان داره یا قرص دوفامد بارداری خنثی میکنه
- من ۲۳ساله هستم باردارم
سلام من تازه رفتم تو ۶هفته و۱روز دکتر برام برا ۱دی سونو نوشتهـ باحساب کردن خودم فهمیدم ۶هفته۱روز هستمـ چون تاریخ اخرین پریودیم۱۶برچ۸بود
- Ivf
سلام خسته نباسید قبل از انجام ای وی اف چه آزمایشاتی لازمه انجام بشه؟ آیا با اسپرم بی حرکت میشه ای وی اف انجام داد؟
- نازایی
سلام خسته نباشید من ۱۸ سالمه و کیست ندارم فقط هورمون مردانه ام بالاست ک خیلی جوش میزنم دکتر بهم گفته باید به مدت ۵ سال اسپرولاکتون و ال دی مصرف کنی من مجردم نازایی اینجاد نمیکنه؟ به مدت ۵ سال بخورم ؟ و آندومتر رحم را زخیم نمیکنه؟ کیست سینه نمیاره!
- سلام خانم دکتر من یه ماهه پریودم عقب افتاده تست میزنم منفی میشه راهنماییم کنین
- ندول
من درسینه چپ یک ندول هیپواکتیو۳×۷دارم باابعادوشکل منظم وB3
- فیبرم رحمی
سلام من چند ماهی هسته بخاطر فیبرم خونریزی دارم ...قرص ترنسید با مفنامیک استفاده کردم هیچ تاثیری نداشت ...حالا کم خونی شدید گرفتم .....میشه راهنمایی کنید
- سلام خسته نباشید من مجردم ۲۰ سالمه دو روزه زیر شکمم نبض میزنه ول میشه میشه لطفا راهنمایی کنید
سلام من دخترم ۲۰ سالمه مجردم ۲ روزه زیر شکمم نبض میزنه و ول میشه میشه راهنماییم کنید لطفا
- مصرف قطره ویتاگنوس
- اقدامات لازم برای آی وی اف
سلام وقت بخیر،ببخشید شخصی که مشکل نازایی نداره و فقط به دلیل مشکل جابه جایی کروموزومی که داره میخواد عمل پانکچر انجام بده و بعد آی وی اف و انتقال جنین،۱: آیا نیاز هست قبل انتقال جنین عمق رحمش اندازه گیری بشه؟ ۲: آیا عمق رحم با سونو واژینال هم اندازه گیری میشه؟ آیا خراش اندومتر هم نیاز هست انجام بده؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید خراش اندومتر با بیهوشی هم انجام میشه؟ تفاوت خراش آندومتر با هیستروسکوپ چیه؟
- سلام پارگی مهبل و غشا و خونریزی زیاد و قطع ان اما درد عفونت و گرفتگی بعد دو سال خطرناک ایست
- ناباروری
سلام من یک آمپول واریوپپتیل استفاده کردم ماه اول پریود شدم ماه دوم هنوز نشدم چکار کنم پریود شم میخوام برم برای انتقال
- هاییو اکو هتروژنم
سلام من ۳۸ سال دارم میخوام بدونم که اینی که تو سنو گرافی انجام دادم خطر داره نیاز به عمل داره یا با دارو رفع میشه و چه دارو باید بخورم اینی که تو سنو نوشته اینه دو سه ناحیه هاییو اکو هتروژن به دیامتر بزرگی ۱۱ مم در بادی رحم جواب بگین ممنون
- سلام من سونو دادم اینه یعنی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
سلام این ینی چی؟تو سونوم نوشته :تصویر ساک واحد حاملگی ب دیامتر۱۸میلیمتر دارای Yolk sacوFetal poleفاقد در کاویته اندومتر مشهود است سن تقریبی حاملگی بر اساسGSمعادل۵هفته و ۲روزاست
- پریود
سلام من روز ۵از پریودیم دو تکه سفید گوشتی مشاهده کردم و این اولین باره این اتفاق می افته خیلی نگرانم لطفا پاسخگو باشید
- نحوه مصرف دوفاستون
سلام بعد از کورتاژ خونریزی داشتم رفتم دکتر قرص دوفاستون تجویز کردن که از روز یازدهم قاعدگی به مدت ده شب شبی دوتا بخورم.حالا اگه روز اخر هم بخورم و قطع بکنم چند روز بعد پریود میشم؟
- سیکل ماهانه
سلام من از۱۴تیرتاالان که۵مرداده خونریزی دارم که شدتش متفاوته یعنی یادرحدلکه بینیه یادرحدعادت ماهانه این خطرناکه؟؟یاطبیعیه؟؟درضمن استرسم بخاطرکنکورزیادبود
- سلام پماد تریامسیکورت 0/1درصد چه جوری مصرف کنم ممنون میشم راهنمایی کنید لطفا


