Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر خوبین ، من در حوالی تخمک گزاری نزدیکی داشتم از طرف شب، الانم زیر شکمم درد میکنه احساس درد پریودی میکنم ممکنه از چی باشه دیروز تست تخمک گذاری دادم پررنگ بود اما الان تست دادم خیلی کم رنگ بود راهنمایی کنید
- بارداری
سلام من پریودام منظمه و ۳۰پریود میشدم مرداد ماه باردار شدم و ۴مرداد دفع شد بچه نموند خود به خود دفع شدالآن ۱تیر هستیم من هنوز پریود نشدم درد سینه دارم تبخال زدم.دردای خفیف پریودی دارم اما هنوز پریود نشدم آیا امکان داره باردار باشم ؟
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- با سلام و عرض ادب
- خون واژن
باسلام.من دوسال هست که بعدزایمانم اگه درماه6بارنزدیکی انجام بدم حتما3یا4بارلبه واژنم بعدنزدیکی خون میادبااینکه ازژل نرم کننده استفاده میکنم ولی بازم خون میاددلیلش چیه؟
- تاثیر اشعه
سلام در ماه اول بهرداری هستم...سرکارمن با کامپیوتر هست و درمحل کارمودم دقیقا روی میزکارم هست...آیا ثابت شده که امواج مودم تاثیر منفی داره روی جنین؟و حتما باید جاب جاشود؟
- لکه بینی بعد از دوهفته
سلام ببخشید من 17پریود میشدم اما الان دو هفته می گذره بی بی چک مثبت اما لکه بینی سیاه دارم الانم مایل به صورتی میشه بگین مشکل چیه
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۲۷ سالمه ۲ ساله که ازدواج کردم میخوام بارداری دوقلو داشته باشم باید چیکار کنم و ریشه ی ارثی هم نداشتیم نه من نه همسرم اگه میشه راهنماییم کنین ممنون.
- سزارین
باسلام من بارداری اولم سزارین بود بعلت کم شدن مایع آمونیاک در هفته 37 مجبور به سزارین شدم 5سال از زایمانم گذشته آیا بارداری اکنون می توانم طبیعی تولد داشته باشم اکثرا می ترسانند که رحم پاره می شود لطفا راهنمایی کنید؟
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید
- چسبندگی جفت
با عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم آیا جفت قدامی به خودی خود عامل چسبندگی جفت میشود؟ عملهای جراحی رحم مثلا سزارین تاثیری در این زمینه دارد؟ آیا این امکان وجود دارو ک جفت به سمت دیگری حرکت کند یا دارویی هست که به این موضوع کمک کند؟ بسیار سپاسگزارم
- توده oval پستان سمت راست با حاشیه circymscibeچیست آیا خطرناک است
- قرص گین آپ
سلام من قرص گین آپ مصرف میکنم الان یک هفته از زمان پریودم میگذره و پریود نشدم ممکنه عوارض قرص باشه
- دکا پپتیل
سلام من قصد بارداری دارم قرص لتروزل خوردم دیروز ۱۱ پریودم بود رفتم سونو ۱۰ تا فولیکول داشتم امروز ۱۲ هس دکتر گفته امپول دکا پپتیل بزنم برای چی دکاپپتیل نوشته برام ؟
- دفع بقایا
سلام برای دفع بقایا همراه با پدیکول عروقی دکتر برام ساکشن کردن و دوازده عدد مترژن هر هشت ساعت استفاده کردم خونریزی داشتم و گفتن این بار که پریود شدم بعد سونو بدم و همزمان با پریودی روزی دو تا آسپرین ۸۰ مصرف کنم میدونم که برای دفع بهتر و خونریزی بیشتر گفتن ولی خطرناک نیست؟ اگر دو تا زیاده میتونم روزی یک عدد استفاده کنم یا کمتر یا اصلا نباید استفاده بشه؟ ممنونم از پاسختون.
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ۴۶ساله عیستروسکوپی شهریور شدم نتیجه خوب بود بعد قرص هورمونی خونریزی بدتر کرد الان سه هفتست دیفرلین یازده زدم قطع شد اما طبق تاریخ قبلی پریود شدم آمپول بعدی میشه زد یا نه من کم خونی دازموریزش مو نمیخوام رحم دربیارم
- سلام خانم دکتر خسته نباشید شرمنده من رحمم دوشاخه یه پسر هفت ساله دارم الان دوسال اقدام به بارداری کردم اما حامله نیستم میشه بخاطر اینکه رحمم دوشاخه باردار نمیشم
- قرص شیردهی
سلام وقت بخیر من قرص شیردهی استفاده میکنم الان میخوام اونو قطع کنم قرص ال دی استفاده کنم لطف کنین بگین چطوری ال دی رو شروع کنم؟


