Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خون ریزی مقعد هنگام پریودی
سلام من دخترم و 23سالمه سه روزه پربودن ولی دو روزه از مقعد هم خون ریزی شدید دارم هنگام مدفوع . باید چیکار کنم
- سلام من در حین خوردم قرص مدروکسی پروستوژن پریود شدم برا ما منظمی پریود بهم داده بودمن الان دو هفته پربودن پریودیم تموم نمیشه چیکار کنم با تشکر از شما
- درباره رحم
من ۶۱ سالم هست و فقط برای جماپ سونو انجام دادم که این جمله نکرانم کرده Endometrial thickness is 6mm and it's echogenicity represent secretory phase اکه ممکنه برام توضیح بدین که مشکلی هست یا نه. ممنون از وقتی که میگذارید
- ضربه به رحم
من مجردم و داداشم حواسش نبود با پا ضربه شدیدی به رحمم زد کمی مایل به ران الان دو روزه شدید درد میکنه خیلللی میترسم به نظرتون مشکل چیه و خالت تهوع هم دارم
- مصرف قرص دوفاستون
سلام من دو تا فیبروم نسبتا بزرگ دارم ۴۷ سالمه به پزشک متخصص مراجعه کردم یکیشون میگه به خاطر سنت نمیتونیم داروی هورمونی بدیم ودیگری قرص دوفاستین دادن هر دو دکترای حاذق هستن نمیدونم به حرف کدومشون گوش بدم دکتر دوم گفتن احتمالا رحمت باید ورداشته بشه لطفا نظرتونو بهم بگید ممنون
- سلام خانم دکترعزیزمن میتونم باوجودفتق زایمان طبیعی داشته باشم؟؟بعدزایمانم بایدنافم راحتما جراحی کنم؟؟خیلی ازتون ممنونم ک جواب سوالهامون رامیدید
- آیا تزریق بوتاکس برای درمان واژینیسموس نتیجه بخش هست؟درمان موقتی نیست؟هزینه ی تزریق چقدر هست؟
- عفونت واژن
سلام. وقت بخیر حدود ۴،۵ روزه خارش واژن دارم، اوایل ترشح پنیری داشتم اما الان ترشحم به رنگ زرد،سبز تبدیل شده، هنگام ادرار کمی سوزش دارم، میشه راهنماییم کنین چکار کنم ؟؟؟ که توی این وضعیت دیگه مطب دکتر نرم
- قرص دروسبلا
سلام ، تنبلی تخمدان داشتم دوره دوم برام قرص دروسبلا تجویز کردن من فراموش کرده بودم ک طبق گفته پزشک باید از روز اول پریود مصرف کنم و الان چهار تا از قرص هام رو بدون اینکه پریود باشم مصرف کردم، ادامه بدم یا اینکه بسته دیگه ای رو هنگام شروع پریود مصرف کنم
- قرص آسپرین ۸۰
با سلام . مشکل نازایی دارم رفتم دکتر ازم پرسید درد پا داری گفتم گاها قرص آسپرین و متفور مین داده آیا آسپرین فقط برای درد بخورم یا برای درمان هم هستش؟ اگه برای درد من گفتم گاها درد دارم متفورمین هم بخورم ؟
- داشتن درد در روده
سلام خسته نباشیدمامان من هر وقت پریود میشه در موقع مدفوع از روده هاش درد میگیره شکمش درد میکنه نمی تونه مدفوع کنه چی میتونه دلیلش باشه
- زایمان
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بهترین زمان برای زایمان دوقلویی هفته چند بارداری است؟
- زخم شدید و عفونت. کمک
سلام. داخل واژنم زخم شدید داره و این زخم عفونت کرده و این عفونت و زخم مربوط به رابطه نیست. رفتم متخصص زنان ولی گفت عفونت داخل زیاد و چیزی معلوم نیست. ایا میتونم به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ مدام درد دارم مثل درد پریودی و حالت هایی مثل بی حسی و سردی و تب بهم دست میده و ضربان قلبم میاد پایین. خطرناک؟ دوسال اینطورم
- int.os
با سلام و عرض ادب، در سونوی بنده نوشته یک هماتوم به ابعاد 12*48 میلی متر در مجاورت تحتانی جفت و مقابل int.os دیده می شود. یعنی چه؟
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- راهی برای جلوگیری از زگیل تناسلی وجود دارد؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید اگر همسر زگیل تناسلی داشته باشه و واکسن گاردسیل تزریق نشه(چون واکسن موجود نیست)راهی هست که زن به این ویروس مبتلا نشه؟خیلی ممنونم
- آب دور جنین
سلام وقت بخیر خانم دکتر ۲۴ هفته و سه روز رفتم سونو گرافی حجم مایع آمنیوتیک ۲۳cmبود گفت شاید دیابت گرفتی خانم دکتر خیلی نگرانم جنینم مشکل داشته باشه تو ان تی و آنومالی مشکل نداشت ممکنه به دلیل مشکل جنین باشه تو روخدا جواب بدید خیلی خیلی نگرانم؟
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- پلی کیست و پرولاکتین
خانوم دکتر من بیست سالمه و بخاطر خوردن پودر های چاقی که روی من تاثیر زیادی گذاشت، دچار مشکل شدم و الان پلی کیست و پرولاکتین28 و غده ی ادنوم دارم. متخصص داخلی رفتم و برام قرص سیپروترون کامپاند Evening primrose oil سیپرونولاکتون نوشته بخاطر ادنوم هم بهم یه قرص داده میخواستم بدونم زیر نظر متخصص زنان هم باشم یا همین داروها خوبه و نیازی نیست؟ سوال دومم اینه که خوردن این داروها با قرصی که واسه پرولاکتین دادن تداخل نداره؟


