Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام برای زخم رحم از نزدیکی بایدازچه داروی استفاده کردممنون
- شرح عکس رحم
در عکس رنگی اتساع mild moderate در انتهای دیستال دیده شد و spillsge در حد نرمال است لوله فالوپ چپ irregularity در بخش آمپولر دیده شدو spillage با تاخیر صورت گرفته و در حد mild است. یعنی چی؟
- قرص
سلام خانم دکتر من ۲۵ سالمه با توجه به دردی ک در دو سینه ،و سمت راست شکمم امروز سنو دادم و داخل سنو مشخص شد که در سینه سمت چپم کیست دارم و در رحمم کسیت مشاهده شد .دکتر برام قرصTrancid250تجویز کردن .با تحقیقی ک امروز کردم این قرص برای خونریزی های شدید تجویز میشه.میخواستم بدونم ربط این قرص با کیست داخل سینه و داخل رحم چیه؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید🌹
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- موی زاعد
سلام خانم دکتر من ۱۹ سالمه و موهای زائد درو سینه و ناف و گردن دارم مادرم م دقیقا تو این نواحی موی زاعد داره مثل همیم پریودم منظمه امکان داره این موها ارثی باسه و ربطی به بیماری نداشته باشن؟
- ماموپلاستی
سلام وقت بخیر ببخشید من عمل ماموپلاستی سه سال پیش انجام دادم و غدد شیری رو برداشتم ایا ایندموضوع در ازمایش قبل ای وی اف و انجام ابن روش موردی به وجود می اورد ؟
- مصرفکننده
ببخشید من قرص اورژانسی فروردین خریدم الان که دی هست میشه استفاده يخچال هم نذاشتم
- سونوگرافی
سلام.خانم دکتر من قبلن از شما یه سوال پرسیدم و شما عرض کردید که در روش سونوگرافی سن بچه را از لقاح حساب نمیکنند و 15 روز قبل از لقاح حساب میکنند.. میخاستم بدونم چرا از زمان لقاح حساب نمیکنند آیا نمیتوانند زمان لقاح را تشخیص دهند یا دلیل دیگری دارد.. از صبر و شکیبایی شما در پاسخ گویی سپاسگزارم.
- خشکی واژن
سلام وقت بخیر من ۱۹سالمه عفونت و خشکی واژن دارم علت عفونت خشکی واژن می تونه باشه؟راهکاری برای درمان خشکی واژن و رفع عفونت بگید به خاطر خشکی واژن اذیت می شم ممنون می شم کمکم کنید.
- خونریزی بعد از ای وی اف
سلام خواهرم ۱۸روز پیش ای وی اف کرده و آزمایشش مثبت شد دوروزه لکه بینی داشت الان خونریزی داره و یه لخته هم دفع کرده ۴تا جنین انتقال داده ممکنه اگه یکیش افتاده باشه بقیش بمونه ۲۸سالشه ممنون
- بکارت
سلام خانم دکتر من خود ارضایی میکنم میخواستم بدونم بکارتم آسیب دیده و یک بار از سر کنجکاوی یک بند انگشت داخل واژنم کردنم والان واژنم گشاده ممکنه بکارتم اسیب دیده باشع
- سلاموقت بخیر. کرم مترونیدازول در چهار شب استفاده کردم. در شب پنجم که عادت شدم ارش دیگه استفاده نکردم. و تا الان که به مدت دو شبه دارم ارش استفاده می کنم ایا باید پنج شبه دیگه ادامه بدم یا نمی خواد. و شوال دیگه اینکه طی این دو شب بعد استفاده از این پماد ترشح قهوه ایی تیره ازم خارج میشه. دوره درمان رو ادامه بدم یا خیر.
- یاسمین
سلام. وقتتون بخیر. برای پوست قرص راکوتان ، اسپیرونولاکتون و یاسمین مصرف میکنم
اولین دوره مصرف یاسمین رو از روز پنجم پریود شروع کردم و تا الان 18 قرص مصرف کردم. یک سفر زیارتی در پیش دارم و می خواستم بدونم میشه مصرف قرص رو بیشتر از 21 عدد ادامه بدم و تا 16 روز بعدش هم بخورم؟ عوارض این اقدامم زیاده؟
یا اگر همین امروز قطع کنم چقد احتمال داره که خیلی زود مثلا فردا پریود بشم؟
ممنون - باسلام دخترم ۲۰ساله .جراحی اندومتریوزشده ترشح زیادداره والتهاب رحم وتخمدان ومثانه .بیزحمت راهنمایی کنین برای درمانش ودلیلش ۶ ماهه جراحی شده ولویتودمیخوره
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- پلاکت
خانم دکتر من دیروز سوال پرسیدم در مورد پلاکت،۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم که آزمایش دادم و پلاکتم ۱۴۳ بود شما فرمودید نرماله،ولی رنجه نرمالو تو آزمایش زده ۱۵۰ تا ۴۰۰،من خیلی نگرانم و میترسم یه بیماری داشته باشم تروخدا کمکم کنید
- سقط جنین
ایا جنین ۶ ماهه با دارو و یا امپول سقط میشه
- درد مقعد
سلام خانم دکتر من یک ساله از زایمان سزارینم میگذره الان یه مدته در قسمت بالای مقعد درد دارم نمیتونم بشینم حدود ۴_۵ سال پیش کیست مویی داشتم عمل کرده بودم الان دکتر زنان رفتم معاینه کرد میگن کیست نیست،دیگه دلیل درد چی میتونه باشه؟و اینکه پیش چه متخصصی باید برم برا درمان این درد؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- fl 57 mm
سلام، fl 57mm خوب هست یا بد؟
- دوفاستون
سلام تنبلی تخمدان دارم pcoالن برای تنظیم دوره ها دوفاستون مصرف می کنم یه سالی میشه ایا با خوردن این قرص ها میشه باردار شد یعنی کمکی می کنه واینکه اگه قطعش کنم دوره هام مرتب نمیشه یه مقدار شکمم زیاده قد 153وزن 169می خوام اگه بشه دوباره حامله شم دوتا بچه دارم قبلا کلومیفن مصرف کردم متولد 64 هستم باتشکر از صبر وحوصله شما عزیز


