Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
سلام من تنبلی تخمدان دارم خانم دکتر برام قرص سیبل تجویز کردن الان طریقه مصرفش نمیدونم یعنی توضیح دادن من خوب نفهمیدم فقط عدد پنج یادمه نفهمیدم پنج روز بعد از پریود شدن یعنی باید بخورم کلا نفهمیدم ممنون میشم شما راهنماییم کنین
- چای نعنا میتونه هورمون مردانه را پایین بیاورد ؟
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- سلام میخواستم بدونم بعد از تزریق سومین امپول واریو پپتیل تا چه مدت در فاز یایسگی موقت هستم
سلام من این ماه برای قطع خونریزی های طولانی امپول واریو پپتیل زدم ولی بعد از ده روز سر موعد پریود شدم علتش چیه میشه راهنماییم کنید جایگزینی چی مصرف گنم
- سلام میخوام باردار بشم اما شوهرم دوست نداره میگه قرص ارژانسی بخور چه کار کنم که فاسده بشه این قرص که بتونم باردار بشم
- درموردقرص لتروزول
سلام دکتربهم گفته بود ازروز چهارم قرص لتروزول بخورم ولی من فراموش کردم ازروز پنجم خوردم والان دقیقانمیدونم سونوبگیرم بعدازاینکه تموم شد قرص یانه
- استمنا
سلام خانم دکتر،آیاباترک خودارضایی عوارض آن برای روابط زناشویی برطرف می شود؟ ممنون ازتوجهتون
- ###بارداری
سلام وقت بخیر خانم دکتر من سه ماهه که بع بارداری اقدام میکنم اما باردار نمیشم رفتم دکتر گفته هیچ مشکلی نداری سه ماهه که اقدام میکنم اما پریود میشم حامله نمیشم از چی میتونه باشه چرا اینطوری میشه ۳ ساله ازدواج کردم ۲۱ سالمه خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنین
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر بهم قرص استروژن از اولین روز پریود تا ۱۰ روز داد بعدم از چهاردهم پریود شبی دو عدد قرص دوفاستون تا ۱۰ شب مصرف میکردم بعد از روز دوم پریود تا ۵ شب قرص لتروزول هم میخوردم روز چهاردهم هم دو تا امپول hcg میزدم بعد از دو شب قطع کردن قرص دوفاستون من پریود میشدم تا سه ماه دقیقا به همین روال پریود شدم ولی این ماه ۶ روز که عقب انداختم ایا احتمالش هست که باردار باشم؟ ممنون میشم زود جواب سوالم و بدین
- چسبندگی
سلام خانم دکتر عزیز. خانم دکتر شما جواب عکس رنگی من را دیدید و فرمودید که کمی چسبندگی اطراف هر لوله دارم. خانم دکتر من ای وی اف انجام دادم اما متاسفانه منفی شد. یعنی روز سوم انتقال جنیم، هر دو به صورت لخته دفع شدن. خانم دکتر ایا این چسبندگی باعث شد که جنین ها بیفتن؟ یعنی چسبندگی ایا مانع لانه گزینی هست و یا اینکه این چسبندگی ها از خودشون عفونت یا ماده ی سمی ترشح میکنن که مانع بارداری من میشه؟؟ ممنونم از وقتی که میذارید
- درد زیر شکم در بارداری
سلام خانم دکتر من در هفته ششم بارداریم زیر شکمم درد میکنه شیاف پرژسترون استفاده کنم اشکال داره
- 24سالمه بارداریم خطرناکه یانه
سلام من امروز سونو دادم میشه جوابشو بگید خیلی نگرانم اکولوسنسی با حدودمنظم درکاویته رحم در لوکیشن فوندال دیده شد مایع ازاد در حفره لگن مشهود نیست توده اکویmixedبه ابعادmm۲۰×24 درمجاورت تخمدان راست مشاهده شد دربررسی کالرداپلر the ring of fire sign دراطراف ان مشهود است یافته های فوق به نفع E.Pمی باشد سونوگرافی کنترل توصیه شود کسی میدونه چی میشه
- زگیل تناسلی
سلام ادرس دکتر برا زگیل تناسلی مردان در رشت میخوام
- تزریق آمپول تریپتورلین 3
سلام من ۳تاآمپول تریپتورلین زدم به خاطرکیست آخرین دوزکه زدم ۲۱یکم آبان بوده ازاون موقع تا الان پرویدنشدم مشکل نداره ممنونم ازتون میشه راهنماییم کنید
- سقط به علت ایست قلبی
سلام من سقط به علت ایست قلبی در هفته هشتم داشتم که جنین تا شش هفته رشد داشت بعد از ده روز سونو واژینال بقایا ۸×۱۵ نشان داد الان قرص ال دی و مترژن میخورم به نظر شما با پریودی دفع میشه
- من قرص مدرکسی پروژسترون خوردم بعد پریود شدم اما الان خون شدید شدید دارم همراه باکمرد دردو دل درد طبیعی ی ن
- خونریزیdisrdered proliferative endometrium
- کیست اکوفری
سلام ببخشید من یه کیست اکوفری سمت راست به قطر22 دارم مشکوک به کیست پاوراارین هم هستم خطری داره یا دیگ نمیتونم باردار شم؟
- بررسی سونو گرافی رحم
با سلام من خانمی ۴۷ ساله هستم بدلیل خونریزی های مکرر و لک بینی مدتی تحت درمان با قرص دوفاستون بودم بدلیل بالا رفتن فشار خون دوماه مصرف قرص را قطع کردم و دچار خونریزی شدید شدم در سونو رحم بزرگتر از حد طبیعی هست و آدنومیوز نوشته. رحم هتروژن و حاوی فوکوس های ظریف هست برای ادامه درمان چه پیشنهادی دارید؟


