Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست سینه
سلام دکتر خسته نباشید در سینه چپم یه کیست با سپتای ظریف داخلی در ساعت ۱۱ به دیامتر ۱۵٫۵.۵ میلی متر قرار داره لطفا بگید خطرناکه؟؟؟
- زایمان
باسلام من در هفته ششم بارداری بودم ولی سونو نشون داد که کیسه زرده و کلا جنین تشکیل نشده با قرص سایتوتک سقط انجام دادم بعد از ۳ ساعت خونریزی کم داشتم و بعداز ۵ساعت یک تیکه کرم رنگ شل مثل کیست که یک نقطه قرمز کنارش بود با مقدار کمی لخته بهمراه درد دفع کردم ولی حالت ترشی و کمی تهوع بارداری هنوز دارم آیا سقط انجام شده و چیزی که دفع شده چی بوده الان یکروز میگذره و مثل پریودی خونریزی دارم چه اقدامی انجام بدم
- کودک
سلام خانم دکتر من یه دختر۶ساله دارم چندماهه که تو نوک سینه چپش یه چیز سفت کوچولوهست اولش یکم بادکرده بود یکمم درد داشت ولی الان اصلادردنداره دیگه بادم نمیکنه ولی من خیلی میترسم از ترس نمیتونم ببرمش دکتر میشه خواهش کنم بگین خطرناکه یانه؟ ممنون
- گوشت اضافی
سلام خسته نباشیدمن یه مدتی درناحیه مقعدم یه گوشت اضافه بیرون اومده نه درد دارم نه خونریزی خلاصه اذیتم نمیکنه فقط نمیدونم چیکارکنم قبلا یه بار به دکترمراجعه کردم گفتن وقتی یبوست دارین به خودتون فشارنیارین یه پمادبهم دادن خوب شد ولی حالا بعد چندسال دوباره اومداونم مطمنم براثرفشاری که به خودم اوردم الانم نمیدونم چیکارکنم گفتن مایعات بخور واین پمادبزنین رفت ولی باز به خودم فشاراوردم موقع یبوست دوباره اومد
- قرص پردنیزولون
سلام من بیماری ماستیت پستان دارم و دکتر برام قرص پردنیزولون تجویز کرده. ایا این قرص میتونه در تنظیم عادت ماهانه تاثیر بزاره؟ چون من چندماهی هست که ماهی دوبار پریود میشم.
- بارواری قرص
سلام پرونیزولون دربارداری ضرردارد الان من دارم مثرف میکنم دربارداری یجاخوندم برارشدجنین بد
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین چند روز بعد مصرفش باید نزدیکی داشته باشم وتا کیه ادامه بدم نزدیکی باید یک روز در میان باید باشه چطوری باشه برای بارداری ممنون میشم آخه من از دکتر نپرسیدم یه کم خجالتی هستم برای همین از شما پرسیدم میشه راهنمایی کنید
- بقایا سقط
سلام وقت بخیر من زیر ۸ هفته بودم که سقط کردم ۴روز گذشته رفتم سونو گفتن بقایا داری#رحم بزرگترازحدطبیعی به ابعاد۱۰۷*۵۷میلیمترواندومترهتروژن باضخامت افزایش یافته میانگین۱۰ میلیمتراست.ضایعه متراکوبه ابعاد۲۹*۱۵میلیمتردرقسمت میانی کاویته ی رحم دیده شده که باتوجه به هیستوریabortionاخیربیماردر راس تشخیص مطرح کنندهR/o Retained product of conceptionمیباشد. تطابق باتیتراسون سریال bhcgو سونوگرافی تراس واژینال توصیه میشود اگه ممکنه بفرمایید یعنی چی ممنون میشم خیلی نگرانم استرس دارم
- دفع پروتئین
با سلام خدمت دکتر نازنين آيا احتمال دارد که خانوم باردارى که در دوران حاملگي دفع پروتئين دارد پس از زايمان نيز دفع پروتئين داشته باشد يا دفع پروتئين پس از وضع حمل متوقف ميشود؟ با تشکر از جواب شما :*
- ترشحات بارداری
سلام روز خوش بنده در هفته۱۴بارداری هستم و ترشحات مخاطی شکل سفید و کمی شیری رنگ بدون بو و خارش و سوزش دارم در روز دو الی سه بار مشاهده میکنم ایا این ترشحات طبیعی هستند؟سرکلاژ شکمی هستم ترشحات دربارداری تا چه مقدار طبیعی هستند؟
- سرکلاژ
سلام .خانم دکترشما بین سرکلاژشکمی وسرکلاژ مک دونالد همراه پساری ٬کدومشون رو برای خانمی که دوتا زایمان زودرس تو هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 23باسرکلاژ مک دونالد داشته.پیشنهادمیکنید؟؟
- باسلام وخسته نباشد خدمت خانم دکتر من حدود سه ماه پیش قرص اورژانسی مصرف کردم وار اون موقع تا حالا پربودن تا منظم شده سونوگرافی دادم اینطور نوشته که اندو متر دارای ضخامت نرمال ،10.4می خواستم ببینم مشکلی هست یا نهبا تشکر
- کیست باسپتاهای نازک متعددداخلی تخمدان راست
سلام کیست باسپتاهای نازک داخلی متعدددرتخمدان۴۳میلی متر......بهم دودوزه قرصا دی دادن
- عدم میل به رابطه
سلام خانوم دکتر عزیز من ۳۱ سالمه و پنج سال ازدواج کردم ولی اصلا میل ب رابطه ندارم بعضی اوقات وقته تخمک گذاری میل جنسیم زیاد میشه و بعد دوروز سرد میشم و شاید بارها تو یک ماه شده رابطه نداشتم من چکار کنم
- پیشگیری از بارداری
سلام وقتتون بخیر من روز چهارشنبه با نامزدم رابطه مشکوک داشتم در حد نزدیکی واژن و آلت ولی دخول صورت نگرفت برای محض اطمینان سه روز بعد رابطه قرص اورژانسی خوردم بمحض خوردن قرص دست نامزدم ک مقدار کمی آغشته به پیش آب بود ب واژن خورد حالا باید چیکار کنم؟آیا من حاملم؟
- کسی متواند سزاریان پنجم در خرمشهر انجام دهد
- درد شدید دنبالچه و زیر شکم پریودی
سلام خانم دکتر.کیست تخمدان بای لوکولار با جدارصاف فاقد فلوی عروقی دیامتر ۴۶ م م دارم لطفا نظرتون رو بفرمایین.خبلی نگرانم خدا خیرتون بده
- سوال
سلام من وقتی به داخل واژن دست زدم قسمت بالاش از داخل یه چیز ریز مثل جوش کوچیک برآمده ریز حس کردم دو جا از واژن عفونت قارچی هم داشتم که دارو زدم آیا قارچن؟ نگرانم یا بیماری؟
- سوال دارم برای باردارشدن
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم 35سالمه کیست درتخمدان وپریودی های نامنظم که دکترزنان گفت مدروکسی پروژسترون از14پریدبه مدت10شب بخورم تاپریودیهام منظم بشن ولتروزول لتراکس هم دوورق نوشت که دومین ورق روشروع کردم بخوردن گفت اینم ازشون سوم قاعدگی بخورتا5روز که خوردم و گفت مدروکسی پروژسترون روادامه بده تاپریودی های منظم داشته باشی برای حاملگی حالا 12اردیبهشت پریود شدم واز19اردیبهشت اقدام کردم برای بارداری دوشب درمیان حالا من مدروکسی پروژسترون روبخورم ؟؟؟؟تا کی نزدیکی داشته باشم ؟؟و سوال دیگه من اینه دکترتیروییدم برای من این قرص ها رونوشته قرص تیرویید لووکسین لووتیروکسین 50 میخورم ومولتی ویتامین simoDailyهرروزیک عددمیخورم ویتامین B6صبح یک عددمیخورم ،آلپزیل 50 هم برای حافظه م میخورم و ویتامین Eهم روزی یک عدد جویدنی میخورم وحالا دکترزنان به من یدوفولیک هم داده باید اونو بخورم یانه ؟؟؟ممنونم ازجوابتون خانوم دکترعزیزم
- مشکلات قاعدگی
سلام خسته نباشید من دختر 16 ساله هستم ببخشید من کیست داشتم و دکتر بهم قرص دزسپتیو دادن برای دو ماه الان ک در دوره مصرف قرص هستم خیلی درد پریودی دارم با دوره مصرف قرص امکان پریودی هست؟ ماه قبل بعداز اتمام قرص پریود شدم هرمون های مردانم بالا بوده و پریودی خیلی نامنظم هم هست من مشکل تیرویدیت دارم بعداز پرکار شدن تیروئیدم کیست توی رحمم تشکیل شد آلان تیروئیدم کم کار شده ببخشید بعداز ازدواج برای بارداری باید تحت نظر دکتر باشم


