Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من مدتهاست تنبلی تخمدان دارم و همیشه تحت نظر بودم قرصای مختلف و وزنمم کم کردم رژیمم دارم پیاده روی هم میکنم اما به محض اینکه قرصم قطع بشه دیگه پریود نمیشم تا اخر عمر باید قرص بخورم و تنبلی تخمدان درمان نمیشه؟😔
- آیا حقیقت داره
راستش من یک مطلب خواندم کسانی که آژنزی واژن دارند بعدازاصلاح و نقص آن باردار نمیشوند خواستم بپرسم که آیا این موضوع حقیقت و صحت داره ؟
- سنگ حالب در هفته ۱۱ بارداری
سلام دکتر بزرگوار خسته نباشید . خانومم دو قلو بارداره ولی متاسفانه سنگ ۵ میلیمتری در حالب گیر کرده که باعث شده کلیه مقداری التهاب کنه و دکتر گفته اگه تا یک هفته دفع نشه باید لیزر کنه برا دفع سنگ و این کار عوارض داره احتمال این که جنین ها سقط بشن یا مشکلات و نقصی برا جنین پیش بیاد زیاده ، دکتر جان خواهش میکنم بهم بگین چکار کنم نمیخوام دوقلو هام رو از دست بدم خیلی به زندگی امیدوارم کرده بودن . خوزستان هستیم توانایی مالی نداریم که شهر دیگه ای بریم دکتر هیچ دارویی برا دفع ننوشتن گفتن فقط آب بخور تو این یک هفته . خواهش میکنم راهنماییم کنید دارویی چیزی کاری که دوقلوهام چیزیشون نشه . ممنونم ببخشید طولانی شد
- لکه بینی؟؟
سلام وقتتون بخیر
بنده ۶ ماهه پریودام نامنظم شده از 5 روزه تبدیل شده به ده روزه 7 روز خونریزی 3 روز لکه بینی
سونوگرافی و آزمایشاتم خوب بوده دکتر به مدت دوماه قرص روکین برام تجویز کرده بودن دوماه پیش قرص روکین خوردن و این ماه که کلا قرص قطع شده الان روز 12 ام پریود هستم و همچنان لکه بینی دارم ایا امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟
پریودم 7 روزه تموم شد ولی الان هنوز لکه بینی دارم کمی
قبلا فقط تا روز 10 ام لکه بینی داشتم ولی این ماه هنوز روز 12لکه بینی دارم ولی کمه
امکانشه بخاطر قرص روکین باشه ؟ - سلام خانوم دکتر دارو واسه پلی کیست و تنبلی تخمدان چی خوبه. من کیست های ریز بخاطر پریود نشدن دراوردم یعنی روزی که باید پریود میشدم درد داشتم ولی نمیشدم. فکر میکنم بخاطر اینکه پریود نشدم کیست دراوردم چه دارویی باید بخورم. نمیتونم متخصص زنان یا داخلی برم لطفا بگید چی دارویی خوبه
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام میخواستم بدونم اگر قرق لویتود رو بعد از رابطه جنسی مصرف کنم و ادامه بدم موثر هست یا نه حتما باید روز اول قاعدگی مصرف کنم؟
- پودر کیدی لایکت
با سلام وخسته نباشید کودک من سه ماهشه ودوسه روزه که اسهال داره ایا میتونم پودر کیدی لایکت بهش بدم وطریقه مصرف ان برای نوزاد سه ماهه چگونه است
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید روز یازده سیکل از طریق سونو واژینال فولیکول ریز که بزرگترین سایز هفت میل بود تجویز شما واسه درمان چه دارویی هست؟
- سمت راست لگن کیست اکوفری بعد اینبار پریود شدم اونقد خون رفت ولی الان پریودم 4 ماهیه معمولی شده
- سنوگرافی
سلام من دو ماه پیش ی کیست ب ابعاد 4سانت داشتم امروز سنو گرافی دادم همه چی نورمال بود فقط من یه چی متوجه نشدم نوشته Rto=25×14mm و Lto=28×14mm این ینی چی این کیسته؟فقط همینو نوشته بقیه چیزا نورمال و اوکی بود
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- سرکلاژشکمی
سلام من ۴سال پیش سرکلاژشکمی شدم بعدم سزارین سرکلاژم بازنشد الان هفته ۲۳ام ببینم همون سرکلاژم جواب مید خیالم راحت باش
- private
سلام سوالِ خصوصی داشتم که آیا خانوم دکتر، **** و اینکه *** هزینهاش چقدر است؟ لطفا چون سوال محرمانه هست میخواستم به ایمیل پاسخ دهید بسیار سپاسگذارم خسته نباشید
- سلام خسته نباشید من مشکل نازایی داشتم رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داده اما داروخانه طریقه استفاده را نوشته فقط نوشت میشه راهنمایی کنین
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما. دختر ۱۷ ساله هستم پریود نمیشدم تو ازمایش سونوگرافی فقط pco بود و دکتر برای دوماه قرص دوفاستون تجویز کردن و گفتن ورزش کنم تا زمان مصرف قرص منظم پریود میشدم اما الان ۴ ماه نشدم ایا باید دوباره مصرف کنم تا چه زمانی؟ بادنیای از تشکر
- ذرات اکوژن معلق فراوانی در مایع آمینوتیک دیده میشود
سلام من 19هفته باردارم 15هفته خونریزی شدید لخته کردم رفتم سونو گفتن بچه سالمه یه بارم 18هفته خونریزی کردم فقط یه تکه لخته به اندازه توت فرنگی بود و 19هفته رفتم سونو گفتن در مایع آمینوتیک ذرات اکوژن فراوان هست باعث خونریزی میشه میخواستم بدونم این ذرات چیه و آیا برای جنین خطر ناک است یعنی بچه سالم نیست
- کیست همراژیک
سلام و احترام در سونوگرافی رحم و تخمدان من کیست هموراژیک به قطر 27 میلیمتر مشاهده شده آیا خطرناک هست؟
- سلام خدا قوت من ۴۶سالمه و چندماهی است پریودیم به هم ریخته و ماهی دوبار با فاصله کوتاه پنج شش روزه از همدیگه دوباره پریود میشم به دکتر مراجعه کردم قرص دوفامد ده رو برام تجویز کرد به همراه مفنامیک اسید طریقه مصرفش هم گفت که اینقدر تو اتاقشون رفت و آمد بود که اصلا متوجه نشدم خودم فکر می کنم علت این به هم ریختگی قرص های اورژانسی هست که برای پیشگیری از بارداری با موافقت همسرم مصرف می کردم خواهش می کنم من رو راهنمایی کنید واقعا عصبی شدم از این وضعیت
- سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
سلام من هم زخم دهانه رحم دارم لکه دارم وزمان پریودشدنم هم نیست الان باید دارو راقطع کنم؟
- پریود درحال شیمی درمانی من باید چه کارکنم
- سلام کیست تخمدان


