Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جراحی زنان
سلام ایا تنگ کردن واژن عوارض دا ره باتشکر
- خیلییییی مهم
سلام خسته نباشید خانم دکتر من توسیکل ای یوای هستم ضخامت اندومترم پایین میشه لطف کنید بگید چه چیزایی مصرف کنم ضخامتم بالا بره،چون مراکز دولتی میرم خیلی سرسری ازکنارش رد میشن ممنون میشم راهنمایی کنید
- پرده بکارت
آیا پرده دوتکه ای خون رزی دارد .؟ آیا کسی که چنین پرده ای دارد باید جراحی پرده انجام دهد ؟
- بارداری
سلام خانوم دکترمصرف کدامنوع ازانواع ماهی دربارداری مجازاست میشه لطفااسم ببریدچون من نمیدونم دقیقاچه ماهی رومیتونم استفاده کنم که بی خطرباشه تشکر
- پریودی
سلام خانم دکتر دختری مجردو۲۰ساله هستم میخواستم بپرسم ایا خوردن دمنوش پونه یا پنیرک در دوران پریودی مضره و ایا باعث نازایی میشه؟ ممنون
- امینوره اولیه
سلام من امینوره اولیه دارم متخصص غدد رفتم و قرض تحریک غدد نوشت وبعد متخصص زنان با سونو گرافی گفتن رحمت کوچیکه من 19سالمه اصلا تاالان پرید نشدم میشه لطفا بفرمایید درمان دارهاین بیماری ؟؟؟ راه درمانش چیه ؟؟؟ باید به چه دکتر یا متخصصی مراجعه کنم ؟؟؟ یا این که اونایی که این بیماری رو دارن باردار میشن یا نه ؟؟ می شه لطفا منو راهنمایی کنید برای این مشکل چندوقت هست افسردگی گرفتم
- کیست باسپتاهای نازک متعددداخلی تخمدان راست
سلام کیست باسپتاهای نازک داخلی متعدددرتخمدان۴۳میلی متر......بهم دودوزه قرصا دی دادن
- آی وی اف
سلام و خسته نباشید ببخشید مزاحم میشم در مورد ای وی اف دو تا سوال داشتم : ۱_ در آوی اف امکان اینکه جنین ناقص باشه و درنهایت یک بچه ناقص بدنیا بیاید چند درصد احتمالش هست ۲_ مادر چقدر تهدید میشه امکان فوت مادر هم وجود داره
- میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. برای تقویت میل جنسی بانوان چه روش طبیعی یا داروی افزایش میل جنسی خوبه ؟ اگه امکان داره قرص معرفی کنید خیلی ممنون
- گذاشتن دستگاه آیودی و خویزری بعد شش ماه
سلام من سه ماهه دستگاه گذاشتم خونریزیم بند نیومد دکترم گفت قرص جلوگیری بنداز الان ۲۰روزه میندازم هم زیردلم در میکنه وهم اینکه سه روزه بااینکه قرص میندازم لکه بینی دارم
- تشخیص کیت تخمک گزاری
سلام خانوم دکتر بعداز مثبت شدت کیت تخمک گزاری کمرنگ و یاپررنگ چند روزبعد نزدیکی داشته باشم
- واژن
با سلام خدمت خانم دکتر.ممنون از اینکه وقت خود را در اختیار ما قرار میدهید.سوالم اینه که آیا میتوان برای رفع موهای زاید اندام تناسلی حتی داخل و روی لبها را با موچین برداشت.؟ آیا مشکلی دارد؟چون در جایی خواندم از ریشه کندن مو اندام تناسلی باعث تحریک غدد لنفاوی در اون قسمت میشه و ممکنه خطرناک باشه. ممنون ازاینکه به سوالم پاسخگو هستید.
- عفونت بارداری
سلام ببخشید هفته ی نهم بارداری هستم عفونت واژن و خارش شدید دارم .چیکار کنم؟چه دارویی استفاده کنم.لطفا راهنمایی کنید.ممنونم
- فیستول
سلام روز خوش من گاهی هنگام خروج باد روده احساس میکنم از از واژنم هم همزمان خارج میشه بعد از زایمانم بیشتر شده علائم دیگری هم ندارم و مطمئنم باد روده یا معده هست ایا امکان داره فیستول باشه؟
- شیردهی
شیر زیادی دارم برای پایان شیردهی به کودک ۲ساله ام دو قرص نیم کابرلین به صورت نصفه تا۴شب خوردم اما بعد دوروز از اتمام قرصها دوباره شیر تو سینم جمع شده خیلی درد دارم لطفا کمکم کنید
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من تازه فهمیدم که باردارم شش هفتست ودوهفته قبل دندونپزشکی رفتم و دندونمو پر کردم میخواستم بدونم امپول بیحسی رو بچه تاثیرداره؟نگرانم، ممنون
- قرص اورژانسی
- سونوگرافی با استفاده از برق اضطراری
در ادامه سوال قبلیم که عرض کردم با برق اضطراری سونوگرافی تو ۱۲ هفته و ۴ روز انجام شده اون سونوی ساده بود و سیاه و سفید، سونوگرافی آنومالی در ۱۸ هفته و ۵ روز هم ی بخشش سه بعدی و چهار بعدی بود و ی بخشش دو بعدی بود میخوام بدونم ممکنه به همین علت که با برق اضطراری کار میکنه جوابام غلط بشن؟ تورو خدا راهنمایی بفرمایید.
- بارداری
سلام خانم دکتر روزتون بخیر بنده ۱۷شهریور شروع آخرین پریودیم بوده و این ماه ۷روز میگذره و من هنوز پریود نشدم آزمایش خون انجام دادم مثبت بود و تیترم ۱۷۰۰۰ بود این عدد نرمال هست یا نه؟ و اینکه پریودیم که ۱۷شهریور بود با ماهای گذشته متفاوت بود فقط دوروز خونریزی داشتم اونهم نه مثل روزهای اول و دومی که همیشه بود و بعد از دوروز فقط لکه های قهوه ای رنگ بود.
- آمپول دیفرلین ۱۱/۶
سلام من ۳ سال پیش این آمپول رو جهت کیست تخمدان استفاده کردم و اون موقع گرگرفتگی شدیدی داشتم الان یه مدت بود گرگرفتگی نداشتم دیگه الان چند هفته میشه که دوباره شروع شده ۱۷ سالمه چیکار باید بکنم


