سلام،مشکلی نیست.امااگربه طور پیشرونده حجم پریود درحال کم ترشدن باشد.انجام آزمایشات هورمونی توصیه می شود.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی حین مصرف دوفامد
سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان خفیفی دارم برای همین دکترم یکسری قرص تحریک تخمک گذاری و آمپولhmg و hcgبرام نوشتن پریودی هامم نامنطمه، قرص دوفامد هم برام نوشتن،، دیشب که شب نهم قرص بود ی رگه ی خون دیدم،،امشب هم خیلی کم دیدم، علتش چی هست؟ ممنون میشم راهنماییم کنید🙏🏻🌸 آخه خیلی استرس دارم🥲
- سزارین
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر آیا براتون پیش اومده که یک یا چندتا از مراجعینتون بعداز سزارین اول در ماه چهارم بعداز زایمانشون برای باردوم باردارشدن و بارداری بخیروخوشی انجام شده خواهش میکنم جوابمو بدین ی دنیا سپاس
- اندومتریوز
باسلام و احترام من ۴۹ساله مبتلا به اندومتریوز هستم گاهی نیمه شبها بدنم داغ میشود. تخمدان ها هم تا حدودی کیست داررشدند. به طور نامنظم، دوپامد خوردم. گاهی در سینه راست و مقعد احساس سنگینی خفیف دارم. پرید منظم و حدود ۱۵ روزه دارم با خونریزی متوسط. دو حاملگی طبیعی و زایمان سزارین داشتم. چند سوال ۱ آیا امپول دکاپتیل بزنم؟ ۲. ایا میتوانم لاپراسکوپی کنم ولی هیستروکتومی نکنم؟ چرا دکتر ها سعی نمیکنند فقط چسبندگیهارا حذف کنند؟ ۳. اگر بگذارم حامله شوم تا بدون مصرف دارو، پرید نشوم و اگر لازم شد سقط کنم یا ادامه دهم تا زایمان، خطری مرا تهدید میکند؟ بنظر شما، حاملگی میتواند راهکاری باشد برای توقف پرید تا یایسگی ام که ممکنست رخ دهد با سپاس از توجه شما
- ترشح سفید
سلام من ترشح ابکی سفید رنگ دارم زیاده و بعد از نزدیکی درد واژن دارم
- کاهش ذخیره تخمدان
سلام آیا کاهش ذخیره تخمدان درمانی داره؟چه راهی وجود داره که با وجود کاهش ذخیره تخمدان بتوان بچه دار شد؟
- سلام قرص سیبل دکتر بهم داده گفته از کرم شروع کن بخور بعدش سفید هارو بخور میخوام ببینم مابین اون قرص ها اگ پریود شدم چیکار کنم بخورم بازم یا نخورم برای هورمون داده دکتر برای اینکه هورمون هام بهم ریخته ممنون میشم جواب بدید تشکر
- سلام انجام پی جی دی برای 40سال به بالا امان پذیر است؟
- درد معقد
سلام من ۱۵ سالمه یه بار خودارضایی کردم و فقط در ۵ دقیقه بود بعدش خون اومد و یکم درد در داخل خود سوراخ حس کردم بدون هیچ سوزشی. میتونید بگید حالا چه اتفاقی افتاده؟! آیا کارم به جاهای باریک کشیده؟!
- تصمیم به بارداری
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر 35 سال سن دارم و با توجه به سنم تصمیم دارم زود بچه دار بشم با توجه به اینکه فریرز زخم رحم که قبلا انجام دادم یه کم نگرانم که نکنه نتونم بچه دار بشم آیا دارو هست که کمک کنه به زودتر به نتیجه برسم بخدا خانم دکتر تا آخر عمرم مدیونتون میشم
- جوش نخوردن بخیه سزارین
سلام خانوم دکتر من بعد یک سال سونو واژینال شدم و گفته شد که بخیه های عمل خوب جوش نخورده چکار کنم بخیه جذب بشه؟ ممنونم
- سلام من خنریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دچار شدم آیا برای جنین خطرناک هست و ممکنه به بچه آسیبی برسونه؟
خونریزی ساب کوریونیک به ابعاد ۴*۲۲ در قسمت تحتانی ساک بارداری دیده شده آیا خطر ناک هست و ممکنه به جنین آسیبی برسونه؟
- دردمعقددرپریودی
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخير، من برای تنبلی تخمدان دو هفته هست قرص سیبل مصرف میکنم، ولی میل جنسیم به شدت کم شده، سردردهای شدیدی دارم و پاهام هم درد گرفته لز وقتی مصرف میکنم. زیر شکمم هم همینطور. میخواستم ببینم ادامه بدم خوردن قرص ها را یا قطع کنم؟
- بارداری
سلام خانم دکتر .باردار هستم گاهی اوقات از سینه هام آب میاد .طبیعیه ؟
- اقدام بارداری
سلام چرخه های مرتب دارم.بهد تجویز دکتربرای کمک ب بارداری قرص دوفاستون را از روز ۱۴ تا ۱۰ روز خوردم... و الان ۶ روز از قطع اون میگذره....دوسه روز به پریودیم مونده آیا اینکه قرص برای من خونریزی نداده میتونه نشانه مثبت برا بارداری باشه؟بعلاوه این چند روز گاهی در طول روز زیر دلم میگیره و یکم درد ضعیف داره...نه به شدت پریودی..و ترشحات آبکی سفید دارم.
- سلام .من ۱ ابان ۱۴۰۱ زایمان کردم و بعد ۶۰ روز خونریزیم چند روز قطع شد و مجدد شروع ، این روند همچنان همینطوریه و الان ۴ ماه گذشته و همینطوری ادامه داره …یعنی چند روز قطع میشه و مجدد چند روز خونریزی دارم . سونو دادم سالم بود همچی ، چکا
- تبخال
سلام وقت بخیر آیا در دوران شیردهی میشه از قرص آسیکلوویر استفاده کرد؟؟
- اقدام به بارداری
سلام .اقدام به بارداری کردم.قرص آریپیپرازول و سیتالوپرام و نورتیلیپتیلین مصرف میکنم.آیا مصرف اینا در اوایل بارداری مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه؟
- آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هستش و جز رحم دوشاخ محسوب میشود یا خیر.
- من چند روزه قرص گین اپ استفاده میکنم الان پریود شدم بخورم مشکلی نداره
سلام اگه پریود باشی میشه از قرص گین اپ استفاده کرد


