Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی دارم ۴۴سالمه دوتا سزارین داشتم ی سقد
من زخامت رحمم ۱۶ میل اضافه داره لکه بینی دارم کمروشکمم سمت راست درد داره فا صله بین پریدیم کم شده پاپاسمیرم سالم بود دکتربرام نمونه ورداری ازداخل رحم نوش انجام ندادم ترسیدم دارم داروعطاری مصرف میکنم
- بی اختیاری ادرار
سلام دختری ۱۹ ساله هستم.حدود ۲ ماه پیش تو دوران پریودیم خودمو با مالیدن به نوار بهداشتی تحریک کردم و الان دچار بی اختیاری ادرار شدید شدم.جوری ک در همه حالت ادرار ازم خارج میشه برای بقیشم باید به خودم فشار بیارم.بعد از دشویی بلافاصله حس میکنم دشویی دارم.تند تند میرم حتی شبا چندین بار.انقباص شکمی دارم.پیش دکتر اورولوزیست رفتم دارو داد گفت عفونت لگنی.میخواستم بپرسم امکان داره اعصاب مجاری ادرارم صدمه دیده باشه یا مجاری ادرارم پاره شده باشه؟لطفا راهنماییم کنید چه احتمالاتی وجود داره؟و اینک اگ با داروها خوب نشدم به نطرتون به عمل میرسه من حس میکنم بعد چن روز دارو خوردن بهتر نشدم.سونو دادم تشخیص داد من نمیتونم مثانمو پر کنم..
- آمپول لوپرومر
با سلام من برای درمان کیست آندومتریوز و فیبروم و لکه بینی دو تا آمپول لوپرومر ۷/۵ با فاصله ۲۸ روزتزریق کردم دوتا آمپول لوپرومر بعدی رو میشه لوپرومر۳/۷۵ تزریق کرد یا اینکه باید لوپرومر ۷/۵ باشند؟تاثیرشون با هم فرق داره؟
- نازایی
سلام خانم دکتر تحرک اسپرم شوهرم ۱۶/۲ است پیشرونده،،،دکتر براش کو آنزیم کیوتن ۱۰۰ میلی گرم،آسپریژن و ویتامین E نوشه،ایا با این درمان میشود
- کیست تخمدان
سلام من ۳۹ ساله هستم دو فرزند دارم به دلیل درد پهلوی چپ سونوگرافی انجام دادم که نوشته بود کیست به ابعاد ۴۸*۲۸ حاوی سپتوم ظریف در تخمدان چپ میباشم،ممنون میشم راهنمایی کنین
- قرص اورژانسی
سلام. خانم دکتر این ک میگن اگه قرص های اورژانسی اووسیز که دو عدد در یک ورق هست.. یکی را مصرف کنید بدن بیشتر تحریک میشه؟. درست است.. آیا یک عدد احتمال بارداری را زیاد میکنه
- پریودی
سلام خانم دکتر من مجردم و۲۱ سالمه چندسال پیش سمت راست شکمم درد داشتم که رفتم دکتر و سونو برام نوشتن و گفتن مشکل خاصی نداری و یکم عفونته ازاون وقت تاحالا بعضی وقتها سمت راست شکمم دوباره درد داره و پریودمم چند دوره هست که کمترشده و نسبت به قبل سبکترشده میخواستم بدونم مشکل جدی دارم؟ اخه همش فکر میکنم مشکل خطرناکی دارم یافکرمیکنم خدایی نکرده دراینده برای بچه دارشدن دچار مشکل میشم میخواستم ازتون بپرسم پیش دکتر برم یا نه؟اگراره حتما پیش دکتر زنان برم یا دکتر عمومی هم میشه؟ممنون
- خارش باسن
سلام خسته نباشید دختری ۲۷ ساله هستم، در زمان پریودی خارش بین باسنم احساس کردم وقتی چک کردم یه چیز کوچیک سفید رنگ شبیه به جوش دیدم که سفت نیست، درد هم نداره فقط در زمان پریودی کمی خارش داشتم.. خواستم بدونم چی هست، لازمه که حضوری به پزشک مراجعه کنم؟
- بارداری
با سلام و عرض ادب
خانمی 42 ساله هستم و یک دختر 17 ساله دارم
پریود من یک هفته هست که عقب افتاده بود و با آزمایش خونی که امروز دادم و جوابش مثبت بود فهمیدم که باردار شده ام
من الان چندین سال هست که پروسه لاغری را طی میکنم و تا به امروز قرص های زیادی از جمله ونوستات ، توپیرامات 50 ، فلوکستین 20 و انواع و اقسام کرم های رتیونل برای آکنه و ... مصرف میکنم . حتی شوهرم هم به دلیل یک سری مسائل روحی و عصبی بودن در حال مصرف فلوکستین 20 هست . مطالب زیادی مطالعه کردم که بایستی مصرف این نوع داروها 6 ماه قبل تر بایستی متوقف و سپس اقدام به بارداری کرد . بارداری من کاملا ناخواسته اتفاق افتاده است . الان سوالی که دارم اینست که وضعیت من با مصرف انواع و اقسام داروها و جنین چه خواهد شد و آیا بایستی سقط جنین کنم ؟ ممنون میشوم راهنمایی بفرمایید - دفع پروتئین
سلام خانوم دکتر نازنين در آزمايش ادرار 24ساعته مقدار دفع پروتئينم 250 هست اين مقدار از دفع تا چه حد خطر ناک است و اينکه در اين دو هفته باقي مانده تا زايمان چه عوامل يا غذاهايي ممکن است اين مقدار از دفع را تشديد کند؟
- خوردن چیپس
سلام من باردارهستم هفته پانزده هستم امروز یه بشقاب میوه خوری چیپس خوردم خیلی پشیمونم درضمن دوقلو باردارم میترسم برای نی نی هام ضرر داشته باشه ولی اولین بار بود که میخوردم😔
- تخمدان من در سونوگرافی مشخص نشد و رحم من به ابعاد۴۳×۲۲م ماست
- مشغول به کاردر کدام بیمارستانید
سلام در کدام بیمارستان رشت مشغول به کار هستی
- اختلال هورمونی
سلام . خسته نباشین من مدتیه ک پوست صورتم تیره و بد شده البته بعد ی مسافرت بدون هیچ پوششی روی صورت ک مدت زیادی ازش میگذره . قاعدگیم هم خیلی بی نظمه . صدرتم مدام تغییر رنگ میده درحالیکه قبلش سفید و شفاف بود . میتونه تغییر رنگ پوستم از مشکل هورمونی باشه ؟؟ چون هر کاری کردم درست نشد پوستم برام عجیبه چرا خوب نمیشه . ۱۸ سالمه
- ار اف
سلام ،ایا ار اف برای افتادکی رحم به دلیل هسترکتومی مناسب هست؟
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر عزیز،من در ماه اول و دوم حاملگی ام.براز سونو اومده بودم پیش شما.وضعیتم خوب بود.اما ترشحات سفید و زرد دارم.بنظرشما اشکال داره؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من اولین بارداریم هست و ۱۲ هفته هستم در سونوگرافی ان تی من نوشته شده funnelingدیده نشد و نوشته شده کنترل طول سرویکس ترانس واژینال توصیه میشود منظور چیه؟؟؟ آیا خطر داره؟خیلی نگرانم
- سفیدک روی کلیتوریس در دختر ۱۷ ساله
سلام خانم دکتر ببخشید من ۱۷ سالمه روی ناحیه کلیتوریس و پشت لابیا داخلی سفیدک داشتم که روی کلیتوریس به صورت دونه سفیده بنظرتون ممکنه چی باشه بی بو هست و ترشحاتمم عادیه
- سنوگرافی
سلام من آزمایش سونوگرافی دادم نوشته در تخمک راست کانون اکوفری با دیا متر ۱۷ میلیمتر وجود داره یعنی چی ؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من خانمی ۲۰ ساله هستم و متهل هستم وقتی پریود میشم روز اول درد مقعدی و درد زیر شکم دارم که نشتن تا چند ساعت بارم سخت است و پریود هم نامنظم هست و الان ۵ ماه هست قصد بارداری دارم ولی باردار نشدم ایا ممکن هست که علت اندومتر یوزیس باشه و امکان داره باعث ناباروری بشه لطفان جواب بدید


