Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ایه دارو روی کیست تخمدان اثر مگذارد
سلام من درد زیر شکم دارم ودر سمت چپ رحم کیست تخمدان به ابعاد ۴۸*۳۸m دارم میشه راهنمای کنید
- دردپریودی
سلام حدود 8 ماه است که زایمان کرده ام از4 ماه پیش هنگام پریودی دردشدیدمقعدهنگام دفع مدفوع دارم به دکترمراجعه کردم بعدازسونوگرافی تشخیص بزرگ شدن رحم دادن وگفتن مشکل دیگه ای ندارین وفقط قرص ldتجویزکردن ولی هنوزموقعه پریودی دردپشت رادارم لطفاراهنمایی کنیدممنون
- تهوع شدید بارداری
سلام خانم دکتر هیچ قرص ضد تهوعی به من نمیسازه از صبح تا شب بالای 5 بار حالم بهم میخوره افت فشار دارم چه سرُمی مجازم بزنم؟
- رابطه
سلام خانوم دکتر چجوری از بارداری جلوگیری کنم بدون قرص؟ و اگر اب منی سه تا چهار سال داخل واژن ریخته نشه بعدن واسه ی باردار شدنم مشکلی نیست یعنی بعد سالها با ریختن اب حامله میشم میشه اینجوری پیش رفت؟
- سونوشکمولگن
سلام خسته نباشیددرسونورحم وضمائم ولگن توسه ماهگی حامله باشی نشون میده؟؟؟ ممنون ازراهنماییتون
- سقط بارداری خطرناک
5فرزندq دارم آخرین بچه ام سه سال ونیمشه. به زحمت تولدش کردم مشکل هموروئید هم داشتم از ماه چهارم نمیتونستم حتی بشینم. جلوگیری طبیعی داشتم، اما ناخواسته الان25 روزه باردارم. با توجه به شرایط جسمی وسنی معیشتی، که شوهرم یه کارمنده میخواستم سقطش کنم لطفا خانم دکتر ساده ترین وسیعترین وکمم هزینه ترین روش در خانه را راهنمایی بفرمایید. تشکر، در پناه خدا مهربان
- قرص لتروزول
سلام وقت بخیر من امروز روز ۱۴پریودیمه چن روز قبل قرص لتروزول مصرف کردم امروز سونو رفتم تخمدان راستم ی فولیکول ۱۲ وتخمدان چپم ی فولیکول ۱۳.۵ویدونه ۲۶دارم امپول زدم امکان بارداری هس بااین وضعیت؟؟؟
- پریودی طولانی و لکه بینی
كيست تخمدا ن داشتم اندومتزبو دوبار عمل كردم هميشه پريودي منظم داشتم تا اينكه ويزان استفاده كردم شش ماه از اونجا پريودي نا منظم و طولاني حتي با قرص ضد بار داري پريود ميشم و دو فيبرم كوچك دارم اگر ممكنه راهنماييم كنين
- سینه
باسلام من دوسال بچه امو شیر دادم الان یه ساله از سیر گرفتمش ولی رگهای روی سینم هنوز هست روی هردو سینه یکیش بیشتر به نظر شما مشکلی داره
- عقب افتادن پریودی
۱۳ آبان آخرین پریودم بود الان این ماه اصلا پریود نشدم ۱ماه و۱۱ روز عقب افتاده چرا اینجوری شده دلیلش چیه؟؟؟
- ضایعه اکوژن
سلام خانم دکتر ضایعه اکوژن به ابعاد ۱۱*۶*۶ در داخل کاویته رحمی، بیشتر به نفع پولیپ مشاهده شد. نظرتون؟
- نابارورشدن
سلام شوهرم تقریبا۸سال پیش هپاتیت بگرفت الان کنترل شدست ودکترش گفت هیچ خطری نداره وتوبدنش خاموشه یه دختر۱۴ ساله داره ولی دیگه به خاطرداروهایی که برامریضیش مصرف کرده بچه دارنمیشه میخواستم ببینم راهی هست ومیشه بچه دارشیم
- عوارض آمپول واریو پپتیل
سلام خسته نباشید به خاطر خونریزی زیاد در زمان پریود دچار کم خونی شدم دکتر غدد آمپول واریو پپتیل تجویز کردن تا به مدت کوتاه یائسه موقت بشم تا کم خونی برطرف بشه سوالم اینه آیا این تجویز درسته وزدن آمپول عارضه ای نداره دوم اینکه آمپول زیر جلدی است اما دکتر به من گفتن عضلانی تزریق کنم اشکالی نداره لطفا جواب بدین ممنونم
- زنان
سلام .من در جواب تست پاپ اسمیرم گزینه Endocervical Transformation zone cells present تیک خورده و گزینه information وsevere تیک خوردن میشه بفرمایید چه مشکلی هست
- بارداری
سلام خسته نباشید آیا پریود نشدن بعد از سقط مانع بارداری میشود تا پریود نشویم احتمالی بارداری هست یا ن لطفا واضح توضیح بدید برام
- درمورد توده هایپواکو
سلام من فیبروآدنوم توی پستانها داشتم که سالی یک یا دو بار سونو میدادم ولی دوسال و نیمه که بخاطر بارداری و شیردهی سونو ندادم و الانکه بعد از دو سال و نیم سونو دادم داخل سونو نوشته که توی هر پستان یک توده هایپو اکو دارم (الانم بچه شیر میدم)بنظرتون مشکلی هست؟؟ این توده های هایپو اکو همون فیبر هستن؟
- رشد تخمدان وفولیکول
سلام خانم دکتر خوبین ۳ ماه پریود نشدم رفتم سونو ۱۰ روز پیش گفتن فولیکول ریز و ۹ میلی متر دارم بعد از چند روز بازم سونو دادم نوشتن تخمدان راست باحجم ۱۴/۵سی سی دارای حجم افزاریش یافته است تخمدان چپ هم نرمال و حاوی یک فولیکول به قطر ۲۴ میلیمترو چند فولیکول ریز هستش ایا طبیعی هستش
- برامدگی اطراف کلیتوریس
سلام خسته نباشید من سال پیش یه برآمدگی شبیه جوش اطراف واژن و نزدیک کلیتوریس ایجاد شد و مدتی بعد مثل جوش چرکی ترکید و عفونت و خون خارج شد به دکتر مراجعه کردم که چندتا پماد موضعی بهم دادن امسال هم چندبار این غده دوباره ایجاد شد اما یه مدت بود یه مدت هم نبود تا اینکه امروز خود به خود مثل تبخال شده بود و چرک و خون ازش خارج شد الان که شرایط مراجعه کردن به پزشک نیست میشه راهنمایی کنید این دقیقا چی هست و برای درمان و پیشگیری دوبارش چیکار کنم راستی من ۱۷ سالم هست و تا الان رابطه جنسی هم نداشتم
- مشکل شیردهی
سلام خانوم دکتر . من چهل روزه زایمان کردم و در حال شیردهی هستم . نوک سینه هام از روز اول زخم شدن. تا امروز خوب نشدن . درد شدید دارم در حدی که در اثر تماس با لباس موقع راه رفتن نمیتونم راه برم اونقدر که میسوزه سر سینه هام.وقتی شیر میدم از شدت درد گریه میکنم. نزدیک چهار پنج تا پماد شقاق شینه هم امتحان کردم ولی فرقی نمیکنه و خوب نمیشه. این زخم طولانی مدت خطرناکه ؟ چیکار کنم تا خوب بشن؟
- قرص های جلوگیری ازبارداری
سلام من برای اولین بار دیروز قرص دروسبلا خوردم ولی پریود نیستم..داخل بروشور قرص نوشته از روز اول پریود شروع به مصرف کنید...ولی من از دیروز ک پریود نبودم شروع کردم ...میخواستم بدونم چیکار کنم الان؟مصرف قرص همینجوری ادامه بدم؟مشکلی پیش نمیاد؟یعنی اگه الان رابطه مخافظت نشده داشته باشم از بارداری ایمن هستم؟لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم


