Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی شکم و لگن
سلام وقتتون بخیر،تو سونوگرافیم: رحم رتروورته باابعاد37*91 و اکوی میومتریال هموژن فاقد ضایعه فضاگیردیده میشود،چندکیست نابوتین در سرویکس بزرگترین8mmدیده میشود،اندومتر با ضخامت 4mm با نمای هیپراکو هموژن مشاهده میشود،سونورو۶ روز بعداز تموم شدن پریود انجام دادم و۲۲سالمه
- سلام و عرض ادب،ده روز از زایمانم میگذره و دچار عفونت ادرار شدم واژنم ب شدت تیر میکشه و موقع ادرار درد زیادی داره،چ دارویی میتونم مصرف کنم؟
- بارداری
۳۲ سالمه،یک سال اقدام به بارداری کردم خودم و شوهرم سالم هستیم طبق ازمایشات پزشک. نباید قرصی مصرف کنم برای باردار شدن؟
- درد زانو و پا بعد از پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر ۲۱ سالمه مجردم بعضی وقت ها بعد از پریودم بلافاصله تموم میشه زانو درد و پا درد شدید میگیرم علتش چی میتونه باشه و اینکه چون دانشجو هستم زیاد در مسیر رفت و آمد و سره پا هستم ممکنه به این علت باشه ؟ خیلی نگرانم لطفا پاسخ بدین تشکر
- درد در هنگام مدفوع هنگام پریود
سلام من معمولا روزهای پریودم درد دارم اولین باره که درد زیادی تو لگنم حس میکنم موقع دفع مدفوع توصیه تون چیه؟
- عوارض
سلام گفتید زگیل تناسلی اگه عوارض جدی نداشته باشه باعث نازایی نمیشه این عوارض شامل چیه؟
- آندومترضخیم وهتروژن
ایاتوده هتروژن خطرناکه
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام خسته نباشید ببخشید من پریودیم عقب افتاده و امروز متوجه شدم آبله مرغان گرفتم میخواستم ببینم آیا عقب افتادن پریودیم ربطی ب آبله مرغانم داره؟؟
- ابله مرغان و پرید
سلام خانم دکتر من آبله مرغان گرفتم و قرص آسیکلویر مصرف میکنم آیا میتونی باعث بشه عادت ماهانم عقب بیوفته؟
- قطع نشدن پریودیم بعدازمصرف قرص سیبل
سلام بخاطر جوش صورتم وانیلی تخمدان دکتر 4بسته قرص سیبل تجویز کرد خوردم بعدازاتمام آخرین بسته 12روز پریود شدم پاک شدم 7روزازپاک شدنم رد شد دوباره پریودشدم الان هفت روز خونریزیم قطع نشده چکارکنم
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر منکیست در هر دو تخمدان دارم ایزواکو و ۳۰× 23 میل هست ۳ ماه پریود نشدم دردهای شدید دارم قرص پروژسترون هر ۱۲ ساعت مصرف میکنم میشه راهنمایی کنین
- پرده بکارت
اگه با مسح کردن با دستمال محکم پاره نميشه پرده خون که از شما پرسیدم مگه خون که دیدم ماله چیه؟ممکن چی باشه
- پریود نامنظم
سلام من هرماه پریودم نسبت به ماه قبل یک هفته جلوتر میشه یعنی از روز اول پریودم تا روز اول پریود بعدی ۲۶ روزه . ماه رمضان من هفت روز اول پریود بودم الانم هفته اخر دوباره شدم ایا این طبیعیه یا خیر .
- میوم کلسیفیه ووترشحات
باسلام وتشکر،۵۸ ساله هستم و۱۰ سال است یائسه شده ام .سابقه فیبرومهای متعددکوچک و بزرگ بین سنین ۴۰ تا۵۰سالگی دارم .درگرافی کمر،دوسه توده به اندازه گردوونارنگی دررحم مشاهده شدکه گفتند احتمالامیوم کلسیفیه است.آنچه نگرانم میکند،ترشحات است که هنوز ادامه دارد.آیانبایدقطع میشد؟
- پریودی روز کنکور
سلام خسته نباشید من یه دختر 19 ساله هستم و فردا کنکور دارم و امروز پریود شدم تو دوران پریودی درد خیلی شدید و غیرقابل تحملی دارم قبلا دیکلوفناک مصرف میکردم ولی خوابم میگیره بعد از استفاده و برای فردا نمیتونم استفاده کنم میشه کمکم کنید چی استفاده کنم تا دردمو از بین ببره و گیج نشم سر جلسه شیافت دیکلوفناک تاثیری داره؟ اگه الان استفاده کنم فردا دردم تموم میشه؟
- لابیاپلاستی
- سلام خسته نباشید . در رابطه با عمل لابیا سوالی داشتم . خواستم بدونم کدوم بیمازستان این عمل انجام میدین؟ من بیمه سلامت دارم . تعلق میگیره؟ من همراه ندارم . میتونم عمل و انجام بدم؟
- برای تشخیص مطمئن پولیپ در افراد مجرد چه راه حلی وجود دارد و در صورت وجود پولیپ چگونه درمان می شوند؟
- هایمن
سلام من چندباربکارت دختریکسالم رومعاینه کردم یعنی لابیاهای کوچیک روازهم بازکردم وداخل واژنشودیدم الان نگرانم که نکنه بااین کاربکارت دخترم آسیب دیده باشه یاشل شده باشه آیااگه شل شده باشه خودبه خودخوب میشه
- بلوغ زود رس دختران
با سلام.دخترم ۷ سال و ۱۰ ماه سن داره متوجه شدیم بلوغ زود رس داره.۱۰ روز پیش آمپول واریوپپتیل رو زیر نظر پزشک براش تزریق کردیم متاسفانه امروز صبح پریود شده این خونریزی همراه با دل درد چه دلیلی میتونه داشته باشه.از همکاری شما سپاسگزارم.ممنون میشم پاسخ بدید
- کیست بارتولن
سلام من کیست بارتولنم خیلی کوچیکه و درد نداره فقط سفته میتونم خودم با سرنگتو خونه تخلیه کنم؟


