Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
علت سوزش و خارش و قرمز شدن واژن چی هستش؟عفونت قارچی هستش یا باکتریایی؟
- سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
سلام من سه ماه بود که از قرص دزوسپتیو استفاده میکردم و همش لکه بینی داشتم حالا میخام قرص دورسبلین را اسفاده کنم ایا ممکنه دوباره لکه بینی پیداد کنم؟
- بالا بودنfsh
سلام من کم کاری تیروئید دارم که البته کنترل شده هست چند وقت پیش له دکتر غدد مراجعه کردم گفتنfshخونم بالاست۱۳/۹بود گفتن به پزشک زنان مراجعه کنم شاید میخام یائسه بشم واینکه الان چندسال دو روز خون ریزی دارم وباقی روز لکه بینی هست
- سلام دکتربراعقب افتادن پریودیم قرص پروکسی ستروژن دادکه ۵روزقبل ازپریودی بخورم.الان بعد۳شب که خوردم حالت پریودی دارم و لک دیدم ،ادامه بدم یاقطع کنم.میخام برم زیارت
- سلام من ۷۵ میلی در رحمم بقایا مونده نیازی هست به کورتاژ
- پستان..
خانوم دکتر من مجدد سوالمو میپرسم شرمنده من الان تقریبا یک هفته هاله ی قهوه ای سینه ام دچار خشکی شده (البته من الان دارم قرص روکین و یک مکمل مصرف میکنم بخاطر اینکه کیست تخمدان دارم البته رفع شده الان برای اطمینان این دارو هارو مصرف میکنم ۱۸ سالمه ) علتش چیه و آیا خطرناکه؟
- ابله مرغان و قاعدگی
سلام موقع ابله مرغان و پریودی چه باید کرد
- گرید جنین
با سلام و عرض ادب خانم دکتر عزیزم در بهمن ماه سال گذشته 12 جنین برام تشکیل شد که در پنج بسته فریز شدند جنین ها چهارروزه فریز شدند و قبل از انتقال یک روز در بیرون از فریز ذوب میشوند و بلاست سپسی انتقال داده میشوند. بسته اول دسه تا جنین کامپکت آ فریز شده بود که یکی مجدد تنها ریفریز شد و دو تا جنین بلاست آ شد و انتقال اولم به به ساروگیتم در اردیبهشت ماه انجام شد و متاسفانه بتای 187 رو روز پانزدهم جنینم داشت و با افت بتا در روز هفده و هجده و متاسفانه از بین رفتن جنین مواجه شدم. در خرداد ماه مجدد دو جنین کامپکت آ بسته دوم بلاست آ شد و پنج روزه به ساروگیت جدیدم انتقال داده شد و متاسفانه بتای روز پانزدهم عدد دو یعنی منفی بود الان خانم دکتر عزیزم برام یک بسته دو عددی کامپکت آ فریز دارم یک بسته دو عددی کامپکت بی و یک تک عددی کامپکت آ و یک بسته 1عدد کامپکت بی و دو عدد هشت سلولی آ فریز دارم . آیا شانسی با این جنین ها برای مثبت شدن برایم هست. خانم دکتر عزیزم وقتی کامپکت آ فریز شده بلاست آ میشه و منفی میشه آیا شانسی هست کامپکت بی چهار روزه فریز شده یا هشت سلولی آ فریز شده چهارروزه هام مثبت شن. واقعا موندم با کدام یک از این بسته های جنین هام شانسم بیشتر خواهد بود.
- ضربه ب تخمدان
سلام خواهرم با لگد ب تخمدان سمت چپ م ضربه زد ایا احتمالش هست ک مسکلی پیش بیاد
- سونوگرافی تیروئید
سلام ، یک سونوگرافی انجام دادم با متن زیر : هر دو لوپ و ایسم دارای اندازه بیشتر از نرمال و اکوژنیسیته پارانشیمال غیر یکنواخت است . در بخش میانی لوب راست یک ندول اکوژن به قطر 4mm و در بخش میانی خارجی آن یک ندول هیپواکو با ابعاد 5-6.5mm دیده شد.(TIRADS=4) . در بخش تحتانی لوب چپ یک ندول solid-cystic با ابعاد تقریبی 26-21mm مشاهده گردید(TIRADS=2). این به چه معناست ؟ سرطانه ؟!!
- سلام من نزدیک دو ماه پریود میشم ولی دیر قطع میشه و کمرم خیلی درد میکنه هر موقع کمر درد کنه بیشتر پریود میشم ترو خدا کمکم کنید
دکترم رفتم قبلن کیس داشتم کیسم برترف شد الان نمیدنم چرا اینتوریم
- سقط
سلام من ۱۵ سالمه ازدواج نکردم آخرین رابطم ۳ هفته پیش بود وقتی داشت انزال میشد یکم دیر درآورد فکر میکنم یک قطره یا دوقطره ریخته باشه بعد من یک ماه پریود نشدم امروز بیبی چک زدم c پررنگ بود t کمرنگ که من پرسیدم گفتن بارداری مثبت فردا برای مطمئن شدن میخوام برم آزمایش بدم اگه میشه یک راهکار سریع بهم بدین که زودتر سقطش کنم ممنون میشم.
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۰ سالمه و مشکل موهای زائد دارم در سینه جناغ گردن و شکم به دکتر رفتم آزمایش و سونو دادم و قاعدگیم هم منظمه سونو گرافی کاملا نرمال و فاقد کیست بود و در آزمایش خون فقط هورمون تستسترون ۴/۸ بود که بالا بود کار خاصی باید انجام بدم ؟ آیا خطرناکه توضیحاتی که دادم ؟ میشه علت را بفرمایید که به چه دلیل دچار هستم ممنون
- عفونت
سلام خانم دکتر من زایمان سزارین داشتم تقریبا 50 روزه خونریزی اینام تموم شده ولی الان ترشح زرد رنگ خیلی دارم بوی بدی هم میده حالم از خودم بهم میخوره چیکار کنم
- سلام من ی چن وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودپ عقب افتاده ممکنه برا
سلام من چه وقته قرص گین اپ میخورم الان پریودم عقب افتاده برا اونه
- پرویدی
سلام خسته نباشید من دختری 20 ساله هستم مجردم دوتا سه ماهی پروید بودم قرص خوردم از چند روز که قرص شروع کردم تا آخرش خونریزی داشتم قرص که تموم شد پروید شدم نوار میگذاشتم ۵ دقیقه نمیشد که باید عوض میکردم بعدش خوب شدم الان درد شکم لگن کمر دارم مادرمم مثل من بود فیبرم داشت ممکنه منم داشته باشم
- عفونت واژینال زخم دهانه رحم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر نزدیک ۷ ساله ازدواج کردم ۵ ساله عفونت دارم خیلی دکتر رفتم از این دکتر به اون دکتر رفتم داروهارو نصفه رها کردم ولی از دی ماه دوباره رفتم دکتر زنان داروهای خوراکی انتی بیوتیک کرم واژینال کلیندازول از فلوکونازول گرفته تا سفیکسیم تاوانکس داکسی سایکلین سیپروفلوکساسین و حتی ۱۱ تا امپول جنتا مایسین یه دوره ۵ تا روزی ۲ عدد یه دوره ۶ تا هر ۸ ساعت کنارش قرص بایوفم خوراکی شیاف واژینال سیموواژ و لاکتوواژ استفاده کردم بعد از اون دوجلسه پانسمان امنیودیسک که دکتر گفتن شرایطت داره بهتر میشه عفونتت داره خوب میشه بعد پریود شدم دوباره بعد اون رفتم دکتر گفت عفونتت داره دوباره شروع میشه واقعا این روند درمان و برگشتن عفونتم از چیه خسته شدم از داروخوردن نوع عفونتم هم گفتن از نوع مقربتیه تست پاپ اسمیر و اچ پی وی هم دادم خوب بودن ممنون میشم راهنماییم کنید این حجم انتی بیوتیک و جواب نگرفتن از چیه زخم دهانه رحم هم دارم
- کیست
سلام من ۱۶ سالمه دو تا کیست دارم یکیش ۶۳ میله خطرناکه؟
- سلام من یک سال و ودوماه پیش سقط داشتم کورتاژ کردم تواین مدت فقط سه بار پریود شدم بهمدت سه روز باردار هم نیستم میشه راهنمایی کنید پریودم منظم بشه
- خونریزی
سلام من بعد از ۳ روز پاکی دوباره سر خونریزی افتادم و الان ۱۷ روز پریود هستم چون سرماخورده بودم دم نوش و دارو خوردم آبا به همون دلیل یا دلیل دیگه ای داره لطفا راهنمایی کنید ممنونم


