Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ۸۵۰۱
عرض سلام و خسته نباشید من ۳۶ساله هستم قبل و بعد پریود لکه بینی دارم دکتر زیاد رفتم سونو و آزمایش انجام دادم ولی خوب نمیشم لطف میکنید منو راهنمای کنید 🙏🙏
- عفونت واژن
سلام وقت بخیر من در سه ماه اول بارداری هستم عفونت قارچی گرفتم دکتر بهم دارو داد خوب نشد مصرف دالاواگ سی موردی نداره؟؟
- سقط
سلام خانم دکتر سقط میکنه
- تداخل دارویی ال دی و نورم اسکین
سلام من ۳ماه هست که قرص نورم اسکین ۲۰ مصرف میکنم و امشب ک شب تخمک گذاریم هم بود رابطه داشتیم و همسرم میگن که شاید یک درصد مایع منی داخل ریخته باشه من هم سریعا ۴قرص ال دی به صورت اورژانسی مصرف کردم ایا مصرف همزمان نورم اسکین و ال دی تاثیر قرص ال دی رو از بین میبره؟
- با سلام و خسته نباشید درد تخمدان بعد از تزریق واکسن hpv عادی هست؟البته اینم بگم که زمان پریود من هست
دکتر عزیز بعد از تزریق واکسن hpv زمان پریودم بود ولی با اینکه در زمان پریود قبلا درد نداشتم ولی متاسفانه این دفعه سمت راست شکمم میشه گفت تخمدانم درد میکنه چندین روزه میشه بفرمایید که تاثیر واکسن میتونه باشه
- سر درد
خانم دکتر من سردردهای شدیدی دارم چی کا کنم
- چه قرص مصرف کنم
من از اول مشکل کیست تخمدان داشتم وکیستم با قرص جلوگیری برطرف نشد همین طوری موند تا پارسال که رفتم عمل کردم وتخمدان وکیست راستم را درآوردن وسونو دادم گفتن فیبروم داری بهم آمپول دادن ومرتب مصرف میکردم ولی همش خونریزی داشتم هنوزم پاک نشدم خواستم بدونم میتونم آمپول یا قرص ویتامین کا مصرف کنم در کیست چپم یه کیست دارم من 39 سالمه
- کیست
سلام خانم دکتر توروخدا جوابمو بدین.من از وقتی ازدواج کردم همیشه جلوگیری میکنم چون سنم کمه نمیخام بچه دار شم.ولی وقتی جلوگیری نمیکنیم بعدش شکمم درد میکنه سوزش ادار میگیرم بعد قرص.میترونیدازول میخورم یکم خوب میشم.الانم زیر شکمم درد میکنه انگار ی چیز بزرگی هست دست میزنم درد میکنه خواهش میکنم بگین دلیلشو
- تخمکگذاری
سلام ۲۹ فروردین پریود شدم الان ۱۵روز گذشته امروز چندساعتی ترشح داشتم بعد یه چیز لجز مانندی ازم خارج شد که رو شرتم بود ایا نشانه تخمکگذاری هستش؟اگه هستش از روز دوشنبه تا کی میتونم اقدام داشته باشم؟درد خفیف زیر شکم هم داشتم
- آی وی اف
سلام من انتقال جنین داشتم وروز ۷ بعد از انتقال لک بینی دارم که با شیافت پروژسترون کمتر شده نگرانم که آیا انتقالم موفق بوده یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون
- 20سالمه. پلی کیست تخمدان دارم و پرولاکتینم 28 و غده ی ادنوم دارم!بخاطر خوردن پودر چاقی رویال این مشکلات برام بوجود اومد و کلی مشکل دیگه مثل التهاب و تیرویید و کلیه و… میخواستم بدونم داروی پرولاکتین و پلی کیست تداخل ندارن؟ خوردنشـون در یک روز یا هفته
- تاخیرافتادن پریود
الان نزدیک ۵هفته است ازپریود عقب افتاده. هیچکدوم ازعلائم بارداری ندارم ولی علائمی که ذکرکردید باعث تاخیر میشه داشتم مث مصرف قرص تیروئیداسترس بدلیل فوت ناگهانی پدرم بهم خوردن وعدهای غذا کم خونی نداشتن اشتها انجام کارهای مراسم. ولی الان ۳ ماهه شروع به خوردن قرص کردم هر ۱۵ روز یکهفته پریود میشدم ماهی ۲ بار ازشما دکترمحترم درخواست راهنمایی دارم
- افزایش خفیف نسوج گلاندولر دردو پستان به ویژه در ربع فوقانی خارجی وناحیه رتروآرئولار به همراه نواحی هیپواکو بینابینی دال بر تغیرات خوش خیم چیست
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
سلام خسته نباشید من یه ماه پیش به خاطرخونریزی شدیدقاعدگی رفتم گفتم به ال دی حالت تهوع میگیرم بهم آتیسترون دادهفت دونه خوردم شبهاتاصبح بیداربودم وعصبی شدم وتمام صورتم لاغرشده استرس وتپش قلب دارم یک ماهه خوب نشدم فقط هفت دونه خوردم استخوانهای صورتم زده بیرون پیرشدم چکارکنم برای درمان توشهرمادکترخوب نیست
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- بارداری
سلام بچه از چند هفته دنیا بیاد مثل بچه کامل میشه؟اخه شنیدم بچه هایی که زود تر ب دنیا میان از بچه هایی که ۳۸ میاد دیر تر حرف میزنن و میشینن و راه میرن' باید تا چند هفته بمونه در رحم؟ یکم خطر زایمان زود رس دارم
- نازایی
طرزمصرف پودراینوفولیکرف
- درمورد تخمدان
من طی ۳سال دوتخمدان خودم روازدست دادم تخمدان سمت راستم روبخاطر تومورسروزبوردلاین درهفته۱۸حاملگی ازدست دادم وتخمدان چپم بخاطر توده وکیست باتورشن تخمدان ازدست دادم من باچه دارویی میتونم پریود بشم واینکه شبها دچار گرگرفتگی میشم چیکارکنم
- سزارین
سلام خسته نباشید،من یسوال پرسیدم جوابموندادین،میشه لطفاپاسخ بدین؟ممنون میشم.سوالم این بودکه سه سال پیش عمل کیست تخمدان انجام دادم این عمل تمام مراحلش دقیقامثل سزارین بود،میخواستم بدونم آیامیشه باتوجه به این مسیله زایمان من روبصورت سزارین انجام بدن؟باتشکر
- علت تاخیر درپریود
سلام من دختری هجده سال دارم والان ده روزه که از زمان پریود شدنم می گذاره وپریود نشدم براولین باره همیشه پریودها سرووقت می شدم البته توفصل امتحانات هستم خیلی هم استرس دارم به نظرتون چکار کنم پریود بشم


