Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جواب پاتولوژی پلیپ رحم
Mac:Specimen received in formalin consists of multiple pieces of tissue with a soft consistency m 3.5*3*1Cm•RSS in••2••blocks• Dx:endometrial polyp biopsy:_proliferative endometrium
- غده بارتولن
سلام خانوم دکتر من توی اینترنت ک سرچ کردم نوشته غده بارتولن فقط نزدیک دهانه واژن و روی لابیا به وجود میاد درحالی ک من توده ای دارم علائم بارتولن رو داره که هر یکی دوماه عود میکنه و قسمت زیرین نزدیک اندام تناسلی هست نه خودش. میخواستم نظر شما رو بدونم ک این جایی ک گفتم هم بارتولن تشکیل میشه؟
- رودهای روده در محدوده راست رحم و ضایعه به۲۶در۳۰ میلیی
باسلام هتروژن در رودهای راست روده رحم مشهود شده است و سازهای در فوندال تنه رحم به ابعاد ۲۶در۳۰میلیمتر مشاهده شده است آیا جای نگرانی است یانه
- عوارض آمپول دکاپپتیل
سلام خواهشاً جواب بدید من پارسال دکاپپتیل سه ماهه زدم و الان چند ماهه که پریود میشم اما هنوز گزگگرگرف دارم و الان یه ماهه که شدید تر شده چیکار کنم طبیعیه؟
- قرص جلوگیری
باسلام من قرص روکین دوماه دارم میخورم ماه اول که قطع کردم پریودم خوب نبود درحد خیلی کم واین ماه که پریود شدم فقط یه لکه دیدم وپاک شدم ممکن باشه حامله باشم بامصرف قرص ضد بارداری روکین
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۱ ساله و موهای زائد در بدنم دارم ولی به تازگی یک تار موی تکی بلند سفید در دست و همچنین کنار گوشه ی ابرو ی من رشد کرده دلیل این تار مو چیست ؟ ممنون
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام دکتر من قرص سیپروترون برای کیستم تجویز کردن که گفتن از اولین پریودم تا زمان تموم شدنم ۷ روز بخورم بعد یک هفته نخورم دوباره به همین ترتیب به نظر شما مشکلی بوجود میاد؟
- پریود شدن بعد از عمل باز کیست تخمدان
سلام من تازه ۱۵ روزه عمل کیست تخمدان داشتم چرخش کیست داشتم الان پریود شدم آیا طبیعیه زیر شکمم هنوز درد داره بالای جای بخیه از تو درد میکنه طبیعیه؟
- سرما گلو درد
سلام خانم دكتر من هفته سي بارداري هستم و بخاطر گلو درد دكتر بمن آموكسي سيلين روزي سه تا تجويز كردن ميخواستم بدونم واسه جنين ضرر نداره؟
- زنان زایمان
باسلام و وقت بخیر.مدت ۷۰روز میشه که زایمان طبیعی داشتم اما تاهنوز موقع نزدیکی احساس درد دارم درنانیه واژن و جای بخیه .ایا طبیعیه این درد ها یا عفونت کردم ممنون میشم جواب بدین
- پریود
با سلام .من از روز ۳ پریود قرص ال دی مصرف کردم ولی تا روز ۱۲ دوره منصرف شدم قطع کردم الان روز ۱۷ پریود شدم به خاطر قطع ناگهانی قرصه؟ برای دوره بعد عوارضی داره قطع ناگهانی قرص؟
- سلام میخواستم بدونم بعد از تزریق سومین امپول واریو پپتیل تا چه مدت در فاز یایسگی موقت هستم
- میوم
- پولیپ آندومتر
سلام، ببخشید به نظر شما امکان دفع پولیپ بدون جراحی وجود داره??? مواردی بوده که از بین رفته باشه??? سپاس.
- میکرو
سلام خانم دکترمن ۲۷ خردادانتقال داشتم متاسفانه آزم منفی شد دوجنین فریزدارم بنظرشما انتقال بعد راکی انجام بدم که بتونم جواب بگیرم آیا شانس جنین فریز بیشتره آیاخوردن ال دی ماه قبل انتقال بایدانجام شود لطفا هرسه سوال راپاسخ دهید سپاسگزارم
- آی وی آف کنم دوباره
سلام .چند وقتیه با یه پیج اینستا آشنا شدم.من بارداری 9سال پیش از طریق آی وی آف داشتم. یه پسر دارم .توی این مدت هم بدون روش جلوگیری باردار نشدم.اما پریودیم خیلی مقدار و زمانش کم شده نسبت به قبل.دکتر رفتم میگن اشکالی ندارد اما بنظر خودم اینقدر طبیعی نیست.توی پیج میگن با دادن داروی گیاهی به شما و همسرتون مشکلاتتان حل میشه و باردار میشید خیلیا بودن میخواستم برن آی وی آف اما درمان شدن و بچه دار شدن.نظر شما چیه من چکار کنم.
- عفونت
سلام من عفونت داشتم ب متخصص زنان مراجعه کردم بعد پماد کلیندامایسین رو بهم دادن سه روز مصرف کردم بعد خوردم ب پریود دوروزه دیگه رو تو پریود مصرف کردم الان یه کم سوزش و خارش دارم این دیگه یعنی چی
- بارداری
سلام من دوروز پیش عکس برداری از رحم انجام دادم این ماه میتونم بارداربشم یا باید جلوگیری کنم
- مصرف داروهای آی بی اس در بارداری
سلام،من التهاب روده دارم و هر ٨ساعت ٢ عدد مزالازین۵٠٠ و ناشتا نولپازا ۴٠مصرف میکنم،ماه پنجم بارداری هستم و نگرانم،ایا این قرص ها برای جنین ضرری نداره؟
- پریدی در هنگام استفاده از ورژست
من ب خاطر کیست تخمدان ب پزشک مراجعه کردم که قرص ورژست تجویز شد ورق اول روخوردم هر از گاهی لکه بینی داشتم وگفتن که همچنان باید ادامه بدم وبدون وقفه ورق دوم شروع کردم نصفش که استفاده کردم پرید شدم اونم کم حالا قرص همچنان ادامه بدم یا قطع کنم. ممنون میشم راهنماییم کنید


