Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مدت پایین آمدن پرولاکتین
سلام ۲ماهه که شیردهی رو قطع کردم تازه شروع کردم به خوردن کابرگولین هفته ای یک عدد ، چه مدت زمان میبره پرولاکتین با دارو بیاد پایین تا بتونم Ivf کنم؟
- کیست
آزمایش تومور مارکر ها انجام دادم همشون خوبن علائمی مث درد یا پریود نامنظم ندارم فقط سونو کیست درموید نوشته که خانوم دکتر گفت باید بری متخصص زنان پیگیری کنی و تا حالا پیش متخصص زنان هم نرفتم دارویی هم استفاده نکردم کیست به اقتطار (30 × 41×48 )
- سنوگرافی رحم
سلام وقت بخیر سونوگرافی واژینال انجام دادم برای بررسی بقایای جنین ضایعه هایپر هتر اکو به ابعاد ۲۱در ۲۸ در ۳۴ وحجم ۱۰ سی سی در حفره آندومتر وهمچنین مایع هایپو اکو به قطر قدامی خلفی ۱۲ میلی متر در بین دولایه آندومتر دیده شده لطفا راهنماییم کنید
- سلامدختر۱۵سالهدارم کههنگامپریودیدردمقعدداردالبتههنگامدفعمدفوعتا۴روزاولپریودیاینجوری
- سلام وقتتون بخیر من دو ماهی سفر به آمریکا اومدم ماه اول پریودم قطع نمید تا ۳ هفته دکتر به من قرص استرادیول ۵/. تجویز کردن برای ۱۵ شب من پریودهای منظم ۲۶ روز داشتم الان ۱۰ روز گذشته و پریود نشدم حامله هم نیستم باید چه کنم ؟ ممنون از راهنماییتون
- دردقاعدگی
سلام بنده تازه زایمان کردم و سیکل بعدزایمانم ۳۱روز و دومی ۳۰روزه و سومی ۲۹روزه و فعلا روز پنجم قاعدگی هستم و درد شدید زیر شکمم احساس کردم دلیل این درد چی میتونه باشه واینکه سیکلم منظم هست یانامنظم و برای بارداری بعدیم مشکلی بوجود نمیاره اگه هر چرخه ی روز میادجلو سپاس فراوان
- قرص سیبل
سلام من الان امروز دومين قرص سفيد رنگ سيبلو ميخورم شب پريود نشدم هنوز ميخواستم ببينم سفيد ها كلا تموم شه پريود ميشم يا ن وسط هاي قرص پريود ميشم يكيم از روز ٥ پريود ي بايد باز بسته بعدي رو شروع كنم اگه سفيد ها تموم شد پريود نشدم بايد منتظر بمونم كه بشم يا ن بسته بعديش رو شروع كنم ؟
- هماتوم بعدسزارین
باسلام من هماتوم ۴سانتی دارم سزارین انجام دادم لطفابرای درمان راهنمایی بفرمایید
- هایمن
سلام خانم دکتر من چند وقتیه درگیر اعتیاد خودارضایی شدم ولی به هیچ عنوان چیزی وارد واژن نکردم اما همین به ارگاسم رسیدن به تنهایی میتونه مشکلی برای پارگی ایجاد کنه؟
- عوارض
سلام گفتید زگیل تناسلی اگه عوارض جدی نداشته باشه باعث نازایی نمیشه این عوارض شامل چیه؟
- کلومیفن ولتروزول باهم
سلام خانم دکتر من از 3وم پریود شبی دوتا قرص کلومیفن ودوتا لتروزول مصرف میکنم میخام تا 8م پریودم ادامه بدم ..میخاستم بدونم این تعداد قرص زیاد نیس ک باهم مصرف میکنم لطفا اگه امکانش هس سریعتر جواب بدین ک اگه خطرناکه مصرف نکنم
- ضخامت اندومتروضایعه اکوژن
زنی40ساله که درسونوی واژینال نوشته ضخامت اندومتر17ودوضایعه اکوژن 14در8ودیگری10در8درکاویته اندومترمطرح کننده پولیپ وفولیکول14 وبقایای فولیکول17می باشدخطرناکه لطفاراهنمایی بفرمایید
- آنتی هیستامین
سلام آیا مصرف یکجا آنتی هیستامین و استامینوفون باعث ب تعویق افتادن پریودمیشه؟؟
- سلام درجواب آزمایش من Satis factor evaluation وEndocervical/Transformation zone cells are present
سلام درجواب آزمایش من گزینه Satis factory for evaluation و گزینه Endocervical/Transformation zone cells are present ضربدرخورده میشه بفرمائید علت چیست ؟
- پریودی
من یک سال پیش دو ماه ال دی خوردم ولی کردم از اون موقع پریودیم قطع نمیشه فقط با خوردن ال دی قطع میشه چرا اینجوری شدم
- سلام من دو سال یائسه شدم دکتر بهم قرص استرادیول داده ایا امکان پریود شدنم هست ؟؟
- آیا باردار میشوم یا خیر
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم آیا من به صورت طبیعی باردار میشوم یا خیر یا باید از رحم اجاره ای استفاده کنم؟
- درد در سینه چپ
سلام. من ۲۵ ساله و با ذخیره کم تخمدان، طی ۱۲ روز ، ۵۰ عدد آمپول منوتروپین مصرف کردم برای آی وی اف. ۵ فولیکول با سایز خوب در سونوها دیده میشد. سه شنبه ۲۸ مرداد تخمک کشی انجام دادم و متاسفانه فقط یک تخمک کشیده شد. به مدت ۳ روز بعد از تخمک کشی، هرروز دو عدد آمپول پروژسترون و دو عدد قرص استرادیول مصرف کردم. امروز متوجه شدم اون یک تخمک بدست آمده هم جنین نشده. الان مشکلی که برام پیش اومده اینه که از عصر امروز، در قسمت بالای سینه ی سمت چپ درد دارم. تشخیص نمیتونم بدم که درد پستان است یا قفسه ی سینه . حین تنفس عمیق و بازدم تشدید میشه و بازوی سمت چپ و کتف سمت چپ هم درد میکنه. خیلی نگرانم. آیا این درد ازعوارض داروهاست یا مشکل دیگری هست؟
- سوزش ادراری
هنگام ادرار سوزش شدید
- حاملگی
سلام دکتر،16هفتمه گلودرد دارم چی بخورم تا خوب شم ؟


