Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام ایا عفونت یا قارچ روی پریودی تاثیر دارد ؟ من پریودیم بهم ریخته و سنوگرافی دادم و پزشک موقه ی سنو پرسید پریودیت منظم. نپرسیدم چی دیده که اینو پرسید.ایا چیز خطرناکی است؟ مشکل چیست؟
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر دختری 25ساله هستم با مالش کلیتوریس خودارضایی کردم سوزش گرفتم با اینکه اصلا انگشتم داخل نرفت میخواستم بدونم پرده بکارت بااین کار از بین میره
- هیپرپلازی آندومتریال
سلام وقت بخیر ،مادرم ۵۱سالشونه و در سن ۴۰سالگی دچار یائسگی زودرس شدن ،الان هیچ علائمی از جمله خونریزی ندارن و سونو هیپرپلازی آندومتریال تشخیص داده شده با ضخامت ۱۱/۵خود متخصص سونوگرافی گفتن مشکلی نیست احتمالا شستشو باید انجام بشه ،منتها دکتر که رفتن با لحن خیلی بدی صحبت کردن و گفتن دیر اومدی ما خیلی استرس گرفتیم ،الان قراره کورتاژ تشخیصی انجام بشه ،میخواستم بپرسم حواب کورتاژ تشخیصی در هرحالت ممکن چی میتونه باشه یعنی وضعیت خطرناکه ؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سلام خانم دکتر من ١۶ اردیبهشت عمل کیست درموئید تخمدان انجام دادم، متاسفانه تخمداانم در گیر شده بود، ازمایش خون که دادم گفتن یایسه شدم ، و دکتر بهم قرص استرادیول داد و دوفاستون ، ولی من قرص استرادیول گفته بودن تا ٢١ شب بخورم و از شب ١۵ بعد از مصرف قرص استرادیول دوفاستون بخورم، و من از شب ١۵ دوفاستون خوردم و حواسم نبود که گفته استرادیول هم بخورم، و من دیشب اخرین قرص دوفاستون خوردم و شب بعد پریود شدم، اشکال نداره؟
سلام خانم دكتر من ١٦ ارديبهشت عمل كيست تخمدان انجام دادم ، و متاسفانه تخمدان درگير شده بود، ازمايش خون كه دادم گفتم يائسه شدم ، من ٣٠ سالمه، دكتر بهم قرص استراديول و دوفاستون دادن، قرص استراديول گفته بودن تا ٢١ شب بخور و دوفاستون از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، من از شب ١٥ بعد از مصرف استراديول ، دوفاستون شروع كردم، وتا ٧ شب گفته بودن، و شب اخر كه قرص دوفاستون خوردم، فردا شبش پريود شدم ، اشكال نداره؟
- قطع خونریزی پریودی
استرادیول برای چیه؟
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- سزارین
بعدازدوسالجای سزارین وکمرم درد میکنه
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- سزارین دوم بافاصله ی ۳ماه
- در اندوکس چپ یک کیست
در اندوکس چپ یک کیست به ابعاد ۳۸در۳۸ میلی متر وجود دارد در داخل کیست یک septation ظریف مشاهده شد
- ماستیت
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده هیپواکوی لوبونی به اندازه ۵•۷ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و جای دیگه نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه. سرطانه ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر سرکلاژ شکمی ریسک داره برای مادر ؟
- سلام ۴۹روز سزارینم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد مجبورم تالان پد میزارم
سلام ۴۹روز سزارينم میگذره دو هفته بعداز زایمانم خونریزیم گذاشت ولی ترشحاتی زرد رنگ بوی بد دارم مجبورم تالان پد میزارم
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
دل پیچه میگیرم و بخیه های سزارین از داخل خیلی میسوزه و درد می کنه و از بیرون هم متورم شده
- پستان
سلام خسته نباشید،من حدودیک ماه پیش سونوسینه دادم گفتن ک سه تاتوده هیپواکوتوی سینم هس،حالالیزرزیربغل انجام دادم،میخوام ببینم ضرری برای سینم نداره؟
- ترمیم بکارت
درود ب شما دکتر.ترمیم بکارت عوارض جانبی هم داره؟ایا نیازه ک اصلن اینکار انجام بشه؟ ملزومات ترمیم چ مدارکی مدنظر هس؟
- علت لکه بینی ده روزقبل ازپریودی
سلام.من تقریبایکسال و نیمه هرماه قبل از قاعدگی چندروزلکه بینی دارم.بعدازمصرف دارد دکتر گفت پولیپه .پولیپ راهم برداشتم الان دکترمیگه جای بخیه ای سزارین ۴سال پیش نازک شده از داخل وعلت آینه.باید دوباره عمل کنی.بنظرتون چکار کنم.
- عفونت پستان
سلام من 34 سالمه و متاهل. به تازگی با انجام سونوی پستان متوجه شدم عفونت و التهاب پستان دارم. دکتر برام نمونه برداری نوشته و گفته که با دارو درمان میشه. میخواستم نظر شما رو هم بپرسم که ایا خطرناکه یا درمان پذیره.
- چیزی مث تیله داخل لب بزرگ
دختر ۲۰ ساله هستم مجردمم الان چند مااه میشه که احساس میکنم یه چیزی مث تیله داخل لب بزرگ سمت چپ دستگاه تناسلیم این هم هر ماه بعد از مرور ۴ یا ۵ یا ۶ یا ۷ روز از تموم شدن پریود در میاد ، وقتی بهش دست میزنم حرکت میکنه یه جا نمیمونه پایین وبالا میره ، میخوام بدونم این مال چی ؟ آیا نیاز داره دکتر برم آیا چیزی عادی یا قابل نگران ؟ ممنونم از اینکه سوالم خوندید وجواب دادید❤
- عفونت ادراری
سلام ببخشید من خارش واژن وسوزش ادار شدید گرفتم وهنگام نزدیکی دردخیلی شدیدی دارم وبعد از رابطه بوی بد وغیر طبیعی دارم وبعد ازنزدیکی شکم درد میگیرم


