Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- کانون اکوژن در رحم بل ضخامت 6م
کانون اکوژن خطی در رحم (کلسیمفیکاسیون و با اکوهای مربوط به گاز) درمانش چیه؟ درد زیادی رو سه ماه داره تحمل میکنه و 60سالشه
- افزایش بافت گلاندولار
بافت سینه فیبروگلاندولارهتروژن یعنی چی تو سونوی قبلی هموژن بود الان هتروژن زده با دو تا کیست ۳.۳×۲۰۵میلیمتر
- پرده بکارت
سلام ببخشید پارگی یا اسیب دیدگی کم روی ساعت ۳ یعنی چی ؟ یعنی روی گواهی بکارت اینو مینویسن ؟ یعنی اینکه بر اثر رابطه بوده یا سانحه ؟
- خونریزی بعد زایمان
سلام من ۴۵ روز که از زایمان طبیعی ام میگذره سه چهار روز بود که خونریزی ام قطع شده بود و فقط تراشح داشتم بازدوباره خونریزی دارم کمی زیاده و تکه ای هم میاد ایا طبیعی است این موضوع
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟
- جراحی زنان
سلام من سونوگرافی رحم انجام دادم وگفتن در ناحیه اکوژن به طول ۱۰mmوضخامت۶mmدرون کاویته رحم مطرح کننده پولیپ یاclot مشاهده شد و دکتر رفتم گفتن باید جراحی بشه و جواب پاپ اسمیر مشکل نداشتم لطفا راهنماییم کنید باید جراحی کنم
- Poznejte napínavé Plinko hry
Plinko je napínavá online herní zábava, která láka tisíce hráčů. Hráči mohou získat bonusy a odměny a hrát kdykoliv a kdekoliv.Plinko nabízí skvělou zábavu pro každého hráče. Každý tah přináší nové možnosti výhry.Vyzkoušejte Plinko online s okamžitou registrací. Plinko je vhodné pro všechny typy hráčů.Získejte tipy, jak maximalizovat své výhry a připravte se na vzrušující zážitky. Hra Plinko kombinuje jednoduchost a napětí.Tato hra nabízí skvělou příležitost pro výhry. Užívejte si hru zodpovědně. Nezmeškejte šanci vyhrát s plinko (brusivoro.cz).Tato hra je ideální volbou pro každého, kdo hledá zábavu online. Hrajte Plinko kdykoliv a kdekoliv a užijte si skvělé možnosti výher.
- لابیاپلاسی
سلام میخواستم بدونم اگه همراه نتونیم واسه عمل لابیاپلاستی بیاریم اشکالی داره یعنی از نظر بیمارستان و دیگه اینکه بعد عمل تو راه رفتن مشکلی بوجود میاره که دیگران متوجه شن اخه با خونوادم راحت نیستم
- زنان
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رحم رو میشه پیوند زد.
- ترمیم بکارت
درود ب شما دکتر.ترمیم بکارت عوارض جانبی هم داره؟ایا نیازه ک اصلن اینکار انجام بشه؟ ملزومات ترمیم چ مدارکی مدنظر هس؟
- عکس رنگی بعد از سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر عزيز، من ٨ ماهي ميشه كه به دليل زايمانهاي زودرسم، سركلاژ شكمي كردم. چند ماهي گذشت و باردار نشدم، براي چك كردن لوله هاي فالوپ ديروز عكس رنگي گرفتم ، مسيول عكس رنگي از كاتتر استفاده نكرد، با وسايل فلزي عكس رنگي گرفت، شديدا خونريزي و درد برام ايجاد شد. خانم دكتر نگران بخيه هاي سركلاژ هستم، امكانش هست بخيه ها باز شده باشن؟ يا آسيب ديده باشن؟
- تصویر توده هتروژن در خانم مجرد
هایپواکو حاوی فوکوس های اکوژن ب دیامتر۶۳*۵۳mmدر کانال واژینال مشاهده شده
- کانون اکوژن
سلام خانم دکتر توی سونوگرافی مادرم نوشته \"یک کانون اکوژن به نظر می رسد کلسیفیه ظریف در حاشیه تخمدان چپ دیده می شود. ایا مورد نگران کننده ای هست؟ سن مادرم هم ۵۱ هست
- زایمان سزارین
با عرض سلام حضور پرمهرتون خدا قوت سوالم در ارتباط با زایمان سزارین هست جسارتا میخواستم بدونم شما به کدوم روش بخیه میزنید و آیا چیزی تحت عنوان بخیه ی لیزری وجود داره؟
- سقط جنین
سلام خسته نباشید،من 27 سالمه،دوتا بچه دارم،15برج باید پریود میشدم ولی نشدم،تست دادم باردار بودم.بعد یه هفته قرص سایتوتک مصرف کردم،هم زیرزبونی هم داخل واژن،بعد دوساعت که بلند شدم وطناب زدم 3تا قرص داخل واژن دراومد،خونریزی داشتم با چند تکه کوچیک لخته،رفتم سونو گفت هنوز یه ساک حاملگی هنوز مونده با جنین که ازهم پاشیده شده،حالا چیکار کنم که اون هم بیفته ،از همون موقع خونریزی دارم،ولی چیزی نیفتاده،داروگیاهی خوردم طناب هم زدم ولی فایده نداشته،بجز کورتاژ چه راه دیگه ای مونده،ممنون میشم جواب بدین،خیلی اوضام بده،بچه یک سال ونیم هم دارم
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر یک ضایعه ی کیستیک همراه با رتیکولار انترنال اکو دارم با ابعاد 30*35 در تخمدان راست دارم حدود 5 ماه پیش یه کیست فولیکولی (البته اگه درست گفته باشم) داشتم الانم حدود 40 روز میشه که ریزش شدید مو دارم جوری که موهام نصف شدن لطفا بفرمایید آیا این نوع کیست بدخیم هست و اینکه ممکن است که ریزش مو مربوط به این کیست باشد من تا حالا هیچ وقت ریزش مو نداشتم چندین ساله که تیرویید کم کار دارم اما ریزش مو نداشتم ضمنا 45 سالمه
- هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور .احتیاج به راهنمایی دارم ؟
باسلام خدمت شما .من میخواستم با پزشک زنان که در خارج از کشور(انگلستان ) ویزیت آنلاین داشته باشم وارد سایت پزشک شدم ولی چیزی درمورد هزینه ویزیت آنلاین پزشک نبود .واقعیت هم نمیدونستم برای هزینه به کدام قسمت سایت مراجعه کنم .خواستم بپرسم شما از هزینه ویزیت آنلاین پزشکان زنان خارج از کشور اطلاع دارید .ممنون میشم راهنمایی کنید یک دنیا تشکر و سپاس
- زیبایی
با سلام خدمت خانوم دکتربا عرض پوزش من یک ساله ازدواج کردم اما بعد از ازدواج حدود ۵ ماه نتونستم به دلیل تنگی لنگ رابطه برقرار کنم کلی دکتر رفتم اما باز برام مثل روز اول سخته خیلی عذاب میکشم میخوام کمی بدنم باز بشه ایا شما میتونین کاری کنین برام ممنون میشم راهنمایی کنین
- آندومتریوز
سلام من دوسال پیش سمت راست شکمم درد بدی داشتم بعد از هر بار پریودم و بای دوره مصرف قرص ویزان دردم دفع شد والان سمت چپ شکم و لگنم درد شدید دارم سونو کردم و گفتم آندومتریوز دارم چکار لاید بکنم بازم میتونم ویران بوخورم


