Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- امپول ریه
سلام در هفته چندم شما امپول ریه جنین تجویز میکنید؟ برای همه باردارا هستش یا فقط کسایی مشکل خاصی دارن؟
- بارداری
سلام
من 26 اسفتد یک رابطه با همسرم داشتم 13 فروردین 97 هم پریود شدم
اما اردیبهشت پریود نشدم و الان چند روز عقب افتاده
ممکنه من باردار شده باشم؟
چون نمیخایم بچه دار بشیم راه حل چیه؟ - بارداری
با سلام اگر قسمتی از اسپرم یک مرد جایی ریخته باشه و ناخود اگاه دست یک دختر خانم بخوره بهش و با همون دستش به مبهلش دست بزنه باردار میشه؟لطفا راهنماییم کنید
- امپول واریوپپتیل
باسلام من قصد بارداری دارم اما با تشخیص و تجویز پزشکم ۳ دوز امپول واریوپپتیل ۳و ۷۵ با فاصله زمانی ۲۸روز یکبار تزریق کردم الان بیش از ۳ ماه از تزریق اخرین دوز من میگذره ولی خبری از پریود نیست و همچنین خیلی میل جنسی کم شده و دچارحشکی واژن شدم.از طرفی قرار شد که پریود بشم از روز سوم داروهای بارداری رو شروع کنم.حالا سوال من از شما اینه که بنظرتون میشه امپول پروژسترون تزریق کنم که زودتر پریود بشم ؟ تزریق پروژسترون میتونه کمکم کنه که زودتر پریود بشم؟ وآیا تاثیر بدی توی روال بارداریم داره یا خیر؟ ممنونم
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- بارداری
سلام خانوم دکتر، من همیشه روزهای پریودیم8 روز خون ریزی طول میکشید و بعدش ام یک تا دو روز لکه های قهوه ایی، این بار بعد از 6روز یک دفعه خون ریزیم کاملا قطع شد و خبری از لکه های قهوه ایی رنگ نبود، من با همسرم روز 8 پریودم( خون ریزی نداشتم) چون فک میکردم پریودم تموم شده رابطه جنسی داشتم و پیشگیری طبیعی کردیم،امروز بعد 24ساعت جسارتا لکه های قهوه ایی رنگ مشاهده کردم روی لباس زیر، ممکنه دلیل بر بارداری باشه؟
- بارداری
سلام من پریود هام همیشه منظم هست ۲۸روزه و۷ روزه است اما این ماه ۳روز پریود وروز۴ فقط لکه بینی داشتم روز۷ و۹و۱۱و۱۵نزدیکی داشتم فردا هم ۱۹ میخوام اقدام کنم چون دختر میخوام روز تخمک گذاری اقدام نکردم روز ۱۳ فقط زیر شکمم درد کرد شدید تا ۲ ساعت نتونستم خوب راه برم و درد ساق پادارم دیگه هیچ علائمی نداشتم نه ترشح ونه سینه درد وغیره قرص لتروزل ۲/۵خوردم از روز سوم ویتامین eویتامین D3وامگا۳ واسیدفولیک ۵ هرروز خوردم آیا احتمال بارداری در این ماه وجود داره خیلی استرس دارم آخه من یک ساله اقدام کردم باردار نشدم تحت پزشک هم هستم ولی تاثیری نداشت لطفا منو راهنمایی کنید چکار باید بکنم چه قرص های باید مصرف کنم دکترم میگه تنبلی تخمدان دارم یه ساله دارم قرص میخورم آمپول زیر جلدی هم زدم تاموکسیفن ولتروزل ویتامینها را یه ساله دارم میخورم
- سقط
سلام سونوی بقایا به شرح زیر است در داخل کاویده رحم تصویر ضایعه فضاگیر هتروژن به ابعاد ۱۲ در ۸ میلیمتر با جایگزینی بادی به نفع بقایای بارداری رویت شد.هماتوم نواری در حال دفع رویت شد.
- ازمایش بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر چندروز بعدتاخیر پریود باید برای پی بردن بارداری ازمایش خون داد?و چه موقع باید برای دیدن ساک حامگی وشنیندن ضربان قلب جنین به پزشک مراجعه کرد?
- عفونت قارچی
سلام خسته نباشید من خانم 27ساله 8ساله عفونت قارچی دارم پریودنامنظم دارم دکترمیرفتم امپول میزد قطره قطره میشدم اماتاریخ 5.20پریودشدم یک دختردارم والان 7ساله اقدام به بارداری کردم اما نمیشم لطفا کمکم کنید
- ایست قلبی جنین
سلام خانم دکتر .خیلی میشنوم که بخاطر ایست قلبی سقط جنین زیاد شده .بنظرتون چکار انجام باید داد که این اتفاق نیفته؟
- فتق ناف
سلام خانم دكتر وقتتون بخير من پارسال شكمم خيلي درد ميكرد سونو دادم گفت پارگي ناف داري به اندازه ٥ميلي و بايد جراحي بشه به دليل كرونا انجام ندادم تا دو روز پيش با ضربه اي كه به شكمم وارد شد از درد دوباره رفتم دكترو سونو كه در سونو گرافي دكتر گفت من پارگي ناف نميبينم و فتق ناف هست اندازه بين ٢تا٢/٥ميلي كه دكتر جراح به من گفتن احتياج به عمل نداره حالا ميخواستم از شما سوال كنم اگر بخوام بذارم باردار بشم بعد بارداري عمل كنم مشكلي نداره يا اول بايد عمل كنم بعد اقدام به بارداري كنم ممنون ميشم بنده را راهنمايي كنيد متشكرم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر این ماه من پریود شدم باید ۱۰ میشدم ولی نشدم بعد من ۱۷ رابطه از پشت داشتم همسرم منی شو از پشت ریخت روم میخواستم بددنم حاملم
- بارداری
سلام هفته 32بارداری هستم گرید جفتم دو شده خطر داره خون به جنین میرسه
- بارداری
سلام ازشیاف و دارو استفاده میکنم و خونریزی شدید ودفع لخته خیلی بزرگ دارم با درد فراوان اما بعد دفع دردم کمتر میشه نمیدونم احتمال سقط میدم چون لخته های بزرگ میدیدم ایا شیاف و داروها بازم مصرف کنم تا سونو یا قطعشون کنم هفته هفت بودم امپول رگام بخاطر خونریزی زدم
- عفونت در بارداری
سلام خانم دکتر من هفته۲۹ بارداری هستم خارش واژن دارم و ترشح امروز احساس میکنم رگه های سبز داره عفونته؟ ۹شهریور نوبت بعدیم هست تا اون موقع صبرکنم بده؟ یا چیزی پیشنهاد بدید فعلا استفاده کنم ؟میترسم واسه جنین مشکلی پیش بیاد😔
- قرص سیپروترون و نحوه مصرف
سلام من مشکل نا منظمی پریود دارم دکترم گفته قرص سیپروترون از روز پنجم پریود بخور.اگ پریود نشدم چی؟میتونم بخورم از الان؟
- بارداری
سلام وقتبخیر.خانمی هستم۴۵ ساله برج گذشته ۳/۱۰پریودیم تمام شد امروز۴/۹هست هنو پریود نشدم ممکنه باردار باشم.. چ وقت باید ارمایش خون بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
باسلام من ۲۸ سالمه تصمیم به بارداری دارم .تنبلی تخمدان دارم ویه کیست هم در تخمدان راست داشتم دکتر برام ۳ دوره قرص دوفاستون نوشته وروزی یک عدد گلوکوفاژ الان دوره سوم دوفاستون تموم شدم .میخواستم بپرسم بایدچند ماه ادامه بدم یا اینکه باید تا بارداربشم هر ماه مصرف کنم یا نه ؟؟
- بقایای سقط
با سلام و خسته نباشید حدودا 2ماه پیش به علت عدم تشکیل قلب جنین در 7هفته و بارداری پوچ مجبور به سقط با قرص شدم ولی بعد از12 روز که رفتم سونوگرافی هنوز بقایای زیر یک سانت داشتم.خونریزیم بعد از15روز کامل قطع شد و ولی حالات حاملگی انگار هنوز وجود داره و چیزی هم دفع نکردم و2 دوره پریودم تقریبا شدید بوده.ایا برای رفع بقایا در این اندازه احتیاج به کورتاژ هست؟ یا با دارو میشه دفع بشه.ممنون


