Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنات
سلام وقت بخیر سوال طولانیه و جزییات رو کامل مینویسم امیدوارم جواب بگیرم بنده ماه پیش رابطه داشتم ولی منی داخل ریخته نشد ،دو تا قرص ال دی خوردم بعدش .پنج روز بعد خونریزی داشتم شبیه پریود بود اما خیلی کم خونریزی داشتم بشدت کم.آلان منتظر پریودم هستم اما عقب انداختم یک روز .درصورتی که تخمک گذاری انجام شد طول ماه تمام ترشحات رو داشتم الان ۳روزه هیچ ترشحی ندارم .ممکنه باردار باشم؟
- سقط
سلام آقای دکترمن مادریه دختر۱۶ساله هستم دخترم موردتجاوزازعقب قرارگرفت بردمش دکترگفتن پرده سالمه چهارتاآمپول پرژسترون براش زدولی بعدش متوجه شدم بادجودپرده بارداره وکیسه تشکیل شده الان قرص سایتوتک میخوام بهش بدم باوجودامپول پرژسترون سقط انجام میشه؟چندروزم هست خونریزی ودردزیرشکم داره توروخداجوابم بدیددارم ازاسترس میمیرم.
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - هزینه Pgd
سلام خانم دکتر عزیز هزینه ی Pgd تقریبا چه مبلغی میشه ؟ برای تعیین جنسیت میخوام
- بارداری
سلام وخسته نباشید من دیروز سقط داشتم فقط خونریزی خیلی کمی دارم لخته اصلا نیومده باید چیکار کنم
- طول سرویکس
سلام وقت بخیر.من ۲۱هفته باردارم با رحم دو شاخه و در سنوگرافی به روش tvs حین مانور والسالوا تصویر funneling به طول ۵ میلیمتر در ابتدای کانال سرویکس مشاهده شده و باقی مانده طول سرویکس حداقل ۳۱ هستش. آیا خیلی خطرناکه؟نیاز به سرکلاژ دارم یا نه؟
- بارداری
سلام هفته ۱۸ بارداری هستم داخل سنوی آنومالی نوشته بود سرویسک بسته است و سونو واژینال هم انجام دادم طول سرویکس ۳۲ بود.من دفعه پیش یه زایمان تو هفته ۲۴ داشتم و الان چند بار شده سونو واژینال هم انجام میدم. میخاستم بدونم که باید سرکلاژ بشم یا با استراحت تموم میشه.
- آزمایشات پیش از بارداری
سلام برای اقدام به بارداری نیاز هست که آقا هم آزمایشی انجام بده؟
- بارداری
در سونو انومالی اکوژن روده جنین دیده شد و منو فرستاد دکترم به اکو قلب که سالم بود ولی همه ازمایش و سونو سالم هستن میگم این مورد مشکلیه برا بچه
- تعریق در دوران شیردهی
سلام خانم دکتر من پنج ماه زایمان کردم وهمچنان عرق میکنم مخصوصا در خواب به نظر شما علتش چیه؟ و به بچم شیر مادر میدم .
- اقدام به بارداری دوم
سلام خانم دکتر خسته نباشید، می خواستم بدونم بعد یک سال از سزارین می تونم برای بارداری دوم اقدام کنم یا هنوز زوده؟
- رنگ مو
با سلام و احترام فراوان خدمت خانم دکتر عزیزم. یه مطلبی در مورد رنگ کردن مو تو روزنامه خوندم که میگفت رنگهای مخصوص بارداری که آمونیاک ندارن هم خاصیت اکسیدانی دارند.آیا رنگ کردن مو رو در ماه 8 صلاح میدونید؟ ممکنه روی جنین تاثیرگذار باشه؟ ممنونم
- سفت شدن جنین
سلام من هفته 29 بارداری ام خیلی بچه توی شکمم خودش رو جمع میکنه نفسم تنگ میشه چیکار کنم
- بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- سقط جنین
سلام خانوم دکتر ، من 25سالمه و در هفته ی هفتم بارداری هستم ، در سنوگرافیم ساک حاملگی وجود داره اما هنوز جنین تشکیل نشده، بهم گفتن باید کورتاژ کنم ، بنظر شما صبر کنم یا نه؟لطفا راهنماییم کنید ، خواهش میکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخواستم سونو گرافی رو برای شما ارسال کنم کجا ارسال کنم ؟؟ میخواستم در مورد سونو یه نظر بدهید ممنون
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- بارداری
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من دو روز پیش سرکلاژ شکمی شدم امروز از بیمارستان مرخص شدم مقداری لکه بینی دارم. به نظر شما طبیعی هست یا باید کاری انجام بدم؟
- بارداری
تصویر یک ساک بارداری درون کاویته اندومتر در سگمان فوقانی رحم فاقد رویان ودارایyolk sackرویت شد وسن تقریبی msd,-12.5mm,6w+0 d..وتصویریک کیست با جداره ایزو او۲۶*-۱۲.۵ mm ه مدرح کننده کوپورس بارداری باشد
- مصرف مزالازین در بارداری
باردارم الان ۲۷هفته ام کولیت روده دارم که به دلیل خونریزی روزی ۴تا مزالازین مصرف میکنم آیا خطری برای جنین نداره؟


