Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
سلام من ۳ماهه وروژست مصرف میکنم و ۱ماه لکه بینی دارم اولش قهوه ای بود بعد تبدیل به پریود شد و الان باز کم شده و قهوه ای شده ولی قطع نشده .مشکلی نیست الان ۱ ماه بیشتره اینجورم.و کی میشه نزدیکی داشت با این شرایط؟
- آمپول واریوپپتیل
سلام. دخترم تقریبا ۱۲ سالشه. برای افزایش قد و تزریق هورمون رشد، دکتر برای توقف بلوغ آمپول واریو پپتیل ۳/۷۵ رو بهش داده تاهر ۲۸ روز، یکبار تزریق کنه. ۱۱ روز پیش اولین آمپول رو زد. امروز لکه های قهوه ای رنگی رو لباس زیرش دیده. یعنی ممکنه بخواد پریود بشه؟!!! یا ممکنه در حد لکه بینی باشه؟ لازمه به دکتر مراجعه کنیم؟
- سرکلاژ
سلام مجددببخشید آیا روش دقیقی برای تشخیص نارسایی سرویکس وجود دارد؟ حاملگی اولم در حین استراحت متوجه خونریزی شدید شدم احتمالا کیسه آب پاره شده بود درد زایمانم خیلی خفیف بود در عرض ۱/۵ ساعت بچه دنیا اومد، دومین بارداری بعد از ماه ۵ لکه بینی و درد در کمر قسمت پایین شکم داشتم هفته ای ۱ آمپول میزدم ولی ۲۷ هفته زایمان کردم سومین بارداری هفته ۱۳ طول سرویکس۲۶ بود سرکلاژ شدم ولی۲هفته بعد با درد و خونریزی نهایتا سقط کردم
- کیست
سلام دکترمن کیست ۵۵*۴۰ میلیمترازنوع هموراژیک درسمت تخمدان چپم دارم.درحال اقدام ب بارداری هستم.دکترقرص روکین تجویزکرده.آیاباین قرص کیستم ازبین میره.یانیازب عمل داره؟
- پریودی نامنظم
سلام،من مدتی قبل جراحی دندان داشتم و چون دچار درد و خونریزی شدم سرخود بدون تجویز پزشک از قرص ال دی استفاده کردم که اون ماه کلا پریود نشم ولی بعد از دوهفته که دندانم خوب شد منم مصرف قرص ال دی رو قطع کردم...سیکل همیشگی پریودی من از ۳۰ هرماه شروع میشد ولی الان ۲۵ ام هرماه ینی یک هفته زودتر پریود میشم مجرد هستم رابطه هم ندارم و اطلاعی هم از خوردن قرص های تنظیم کننده ی هورمون یا سیکل عادت ماهانه ندارم به داروخانه مراجعه کردم برای من روکین در نظر گرفتن که استفاده نکردم و میخواستم اول مطمئن بشم که مشکلی ایجاد نمیکنه و پریودیم تنظیم میشه؟خانم دکتر عزیز پریودی باید از روز چندم اتفاق بیافته اگه دقیق راهنمایی کنید ازتون ممنون میشم
- سلام خانم دکتر وقت بخیر دوسه شب دارم کرم واژینال استفاده میکنم شب سوم خیلی پایین شکمم درد میکنه چکارکنم؟ادامه بدم یا نه
- سلام من پریود خیلی نامنظم حالا دارم قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم دکتر گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم بار اول که خوردم یکیش مونده بود از قرص مدرکسی پروژسترون پریود شدم حالا نوبت بار دوم شده از عادت ماهیانه که پاک شدم ۵روز بعد دوباره خون ریزی خفیفی دارم باید چی کار کنم چه طوری مصرف کنم باید خون ریزی ۵روز فیش حساب کنم یا حالا که خون ریزی خفیفی دارم باید حساب کنم چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- کیست بارتولن
سلام خانوم دکتر من کیست بارتولن دارم و مجرد هستم میخوام جراحی کنم و بطور کامل کیستو خارج کنم ک دیگه عود نکنه..اینعمل عوارض یا خطراتی نداره؟؟وزمان این عمل چقدره؟
- کیست تخمدان
سلام ایا کیست تخمدات باعث ریزش موی شدید میشه وایا امپول سینورا برای بارداری خطر دارد
- زدن آمپول واریوپپتیل
سلام دختر من هنوز ۸/۵سالشه دو دز آمپول رو زده والان ۹روزه که پریوده مشکلی نداره؟دز سومم بزنه؟
- کم شدن روز پریود*
سلام، من ۳۹ سالمه، یه سه ماهی هست تعداد روزای پریودیم کم شده به چهار تا پنج روز رسیده قبلا تا ۷ روز کامل پریود میشدم تا ۱۰ روز لکه بینی قهوه ای داشتم میخواستم ببینم به مشکل بر خوردم ممکن یائسگی زود رس باشه چون از حجم پریودم هم کم شده
- بیماری زنانه
سلام خانم دکتره عزیزم همدم هستم راستش مامانم الان مدته ۴ روزه لکه خون تو دستمالش وقتی دستشویی میره نیبینه با این شرایطه قرنطینه لطفا منو راهنمایی کنید چیکار کنم یا کجا بیارمش که شما ببینین
- عفونت
سلام خانوم دکتر خسته نباشید.ببخشید من ترشحم در زمان تخمک گذاری که باید مثله سفیده تخم مرغ سفید و شفاف باشه رنگش چند ماهیه سبزه.یعنی هرچه به زمان تخمک گذاری نزدیکتر میشم مقدارش بیشتر میشه و هر چقدر از تخمک گذاری فاصله میگیرم مقدارش کمتره وخیلی روزها اصلا نیست.آیافقط رنگ سبز بدون هیچ مشکل و علائم دیگه ای نشانه ی عفونته؟
- بالا بودن عددبتا
سلام من دوماه سقط کردم توازمایش ها عددبتام هی بالا میره دکترا میگن باید شیمی درمانی بکشی یعنی سرطان دارم
- سلام من در تخمدان چپم تصویر یک کیست باجدار نازک حاوی اینترنال اکو باابعاد ۳۸×۴۱م م دیده میشه که به نفع کیست هموراژیک مباشد
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر میخواستم بپرسم من وقتی که تو آینه به پرده بکارتم نگاه میکنم از بالا یعنی از مجرای ادرار تا سوراخ قاعدگی شبیه کتابه بازو بسته میشه یعنی من مادر زادی فاقد بکارت هستم
- پرولاکتین بالا
با سلام پرولاکتینم بالاس قرص کابرگولین مصرف میکنم و دوماه برای درمان پر مویی قرص سیپرترون مصرف میکنم الان احساس سر درد دارم امکان داره دوباره پرولاکتین بالا رفته باشه وایا ماه سوم هم سیپرترون استفاده کنم و پرولاکتین رژیم غذایی خاصی داره با تشکر
- جای بخیه سزارین
بخیه سزارینم میسوزه شش ساله عمل کردم.دوسال تحت نظر دکتر بودم خوب نشد.طب سنتی رفتم هیچ دردی نداشتم.دیگه جایی نرفتم الان باز جای بخیه میسوزه شدید.
- درد پریودی
سلام خانم دکتر من ۴۲ سالمه هر ماه موقعه پریودی درد شدیدی درقسمت کمر و عضله های پاهام دارم رفتم دکتر و سونو گفتن کیست و فیبرم ریز داری بهم قرص دزوسپینو داد برا سه ماه ،استفاده کردم واقعا دیگه درد نداشتم خیلی خوشحال شده بودم بعده یکی دوماه بعدپایان دوره ی درمان دوباره درد سراغم اومد درحدی که باید میرفتم آمپول کترولاک و،،میزدم تاکمی آروم شه الان دیگه سرخود دارم دوباره قرص مصرف میکنم دیگه طاقت درد وحشتناک وندارم وقتی دردم شروع میشد باید ژلوفن دوتا دوتا هر سه چهار ساعت میخوردم اونم زیاد تاثیر نداشت اگه میشه یه راهی نشون بدین که دیگه این درد و نداشته باشم ممنون
- سلام وخسته نباشید ببخشید سوال من درمورد قرص ال ای دی هستش که ازموقعی که داخل واژنم میکنم برای جلوگیری از بارداری واژنم به خارش وسوزش افتاده میخواستم ببینم این سوزش وخارش ربطی به قرص ال ای دی داره یانه وهمچنین مصرف قرص ال ای دی از طریق مقعد مطمئن هستش یانه برای جلوگیری از بارداری
من عفونت باکتریای داشتم سه شب پماددالاواگ استفاده کردم بعدپریودشدم تموم شدبازدوباره درمان ادامه دادم پمادتموم شده وولی خارج ازبدنم سوزش خارش دارم واسه چیه اثرات کرم هستش


