Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Iui
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم تصمیم به انجام iui دارم برام قرص ال دی تجویز کردین. مصرف کردم الان ۳ روزه که قرص تموم شده ولی هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم اگه پنجشنبه پریود شم کی برای سونو بیام؟شما گفتین پریود که شدم روز اول یا دوم پریود بیام واسه سونو
- لکه بینی
با سلام من از هفته ۱۲ بارداری به خونریزی افتادم و بعدش هم لکه بینی الان هفته ۱۸ بارداریمه البته با Ivf توو این فاصله دو بار خونریزی داشتم بقیه لکه بینی شیاف هم استفاده میکنم از هفته ۱۶ دکترم بهم آمپول پرلوتون دادن هفته ای یه دونه الان دو هفته زدم ولی باز هم لکه بینی دارم هماتوم هم دارم جفتم قدامی و یه قل از دست رفته دارم
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- عمل سرکلاژ
سلام من برا بچه اولم سرکلاژکردم وبعدبرابچه دوم ۶ماهه مردتوشکمم الان ۲سال ازسقط جنین میگذره ومن ای یودی دارم خونه آپارتمانی دارم ایامیتونم بارداربشم و نیازی سرکلاژهست یان
- پریودی
با سلام ۲۷سالمه ۴سال پیش زایمان سزارین پیش خودتون داشتم که چند دقیقه بعد زایمان که به بخش اومدم دچار خونریزی زیاد شدم که گفتید رحمم شل شده بود. در حال حاضر قند و ترویید دارم. حدود یک سالی فقط تایم پریودی چنان دردی تو شکمم و جای بخیه هام میوفته منقبض میشه که حس میکنم الان میمیرم خییلی ببخشید ولی وقتی بتونم همون لحظه مدفوع کنم یا باد معده خارج کنم این درد آروم میشه. ولی تو اون لحظه این دوتا کار سخت ترین کار دنیا برام. خواستم بدونم باید چیکار کنم بابت این موضوع؟
- پریود نشدن
سلام من دوماه قرص اورژانسی مصرف کردم که هر بار ۱۰روز انداختم جلو ایندفعه باید ۵ پریود میشدم که نشد...۴ماه هم هست که همسرم وازکتومی کرده و سر دوماه که آزمایش داده بود اسپرمش ۲۵ صدم بود اسپرم محرک و پیشرونده هم صفر..یعنی ممکنه باردا باشم؟
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- زگیل درآلات تناسلی شوهرم جواب پاتولوژیک
Gross Recived in formalin consist of 2 pieces of tissue M-1.5x0.740.5cm SOS-2/1 Embedded-50%
Dx:Genitai skin iesion,biopsy :
-Consistent with Condyloma acuminatum.
comment:For definitive diagnosis IHC staining is recommended معنی این چیه - کیست تخمدان
کیست هموراژیک تخمدان داشتم سمت راست پاره شده بود عمل بازکردم الان سمت چپ تخمدونم دردگرفته رفتم سونو گفتن کیست هموراژیک4سانتی داری چکار کنم بزرگ نشه مث اون؟ دراثر چی ایجاد میشن و آیا اگه بارداربشم مشکلم حل میشه؟
- پارگی فورشت
سلام حین رابطه که بدون دخول هم بود یهو یه درد اومد بعد خون ریزی شد رفتم گفتن فورشتم آسیب دیده باید بخیه بزنیم،من بخیه نمیخام بزنن چیکار کنم؟راه دیگ نداره؟
- شیاف پروژسترون ۴۰۰
با سلام ببخشید خانم دکتر من از اوایل بارداریم دکترم برام شیاف پروژسترون ۴۰۰نوشته و الان هم که بین ۱۶ _۱۷هفته هستم حدودا، میخواستم بگم اگه استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ادامه بدم در جنین مشکل ایجاد میکنه؟ آخه ی جایی خوندم که باعث مشکل در جنسیت جنین میشه و باعث دوجنسه شدن جنین میشه، ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- جوش واژن
سلام خانوم دکتر رو لبه ی واژنم یه جوش زیر پوستی زده به مدت یه هفته شده فشار میدم درد داره بعد اینکه الان خیلی ریز شده چه دارویی استفاده کنم ک کامل ازبین بره
- طول سرویس
سلام مه ۲۱ هفته حاملم طول سرویسم توی سنوگرافی نوشته ۲۷ ولی دکتر سرکلاژ نمیکنه به نظر شما چیکار کنم
- اندومتریوز
سلام وقتتون بخیر مشکل اندومتریوز دارم و از نفخ شکم خیلی اذیت میشم،راهکاری هست که انجام بدم؟
- سزارین
من بعد چهارسال سمت راست جا بخیه هاسزارینم موقع پریودی درد میکنه
- بارداری
سلام من سه ماه هست که باردارم میخوام سبتش باید چیکار کنم میشه یه راهنمایی کنید
- خونریزی قاعدگی
سلام وقت بخیر من این ماه خونریزیم کمتر از حد معمول بود ولی عمچنان بعد از تموم شدن به صورت لکه بینی ادامه داره دکتر قرص ترنسید داد از دیشب مصرف کردم امروز لکه بینی بیشتر شده به جای اینکه کمتر بشه ممکنهدوباره پریود بشم ؟ البته ماه قبل تودوران پریودی به خاطردرد کتفم زیاد مسکن استفاده کرده بودم ممنون میشم کمکم کنید
- کیست بارتولن
- منفی شدن بارداری.
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۱۵روز پیش رابطه با نامزدم داشتم که منی ایشون واژنم رو خیس کرد یکساعت بعد ۴قرص ال دی همزمان و ۱۲ ساعت بعدی ۴ قرص دیگه مصرف کردم .الان هم بعد ۱۵ روز از رابطه بی بی چک مصرف کردم که منفی دراومد یعنی فقط یک خط c افتاد.بااین اوصاف مطمئن باشم باردار نیستم؟آخه ۲۰ام مرداد باید پریود میشدم اما الان ۱۰ روز تاخیر داره و هنوز نشدم
- نازایی
سلام خانم دکتر ببخشید ایا با مصرف لتروزول امکان عقب افتادن پریودی بدون اینکه باردار باشیم رو دارد؟؟؟تا چند روز امکان عقب افتادن بدون بارداری وجود دارد؟؟؟


