Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت
سلام من به دکتر مراجعه کردم موقع انجام پاپ اسمیر گفتن عفونت قارچی شدید داری و فلوکونازول ۱۵۰ سه عدد تجویز کردن و گفتن خوب میشه ایا با همون سه عدد فلوکونازول که دادن بهم خوب میشم بعد از اینکه قرص تموم شد باز هم برای عفونتم باید برم دکتر؟
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- ضخامت رحمی
سلام ضخامت رحم در روز اول پریود ب ۱۱mmرسیده و عفونت شدید و زخم دهانه رحم وجود دارد. و ملیع آزاد حاوی دبری اوژن ۱ccمشاهده شده. نشانه چیست؟
- بارداری
باعرض سلام وخسته نباشید حضور خانم دکتر عزیز,خانم دکتر برای آزمایشهای غربالگری دوم باید ناشتا باشم,سوال بعدیم اینه که مصرف کندر در بارداری مفید هستش؟ممنون از راهنمایی های مفیدتون
- توده اکوژن در سنوگرافی
سلام لطفا خیلی سریع پاسخ بدید در سنو گرافی که از رحم انجام دادم نوشته 2_3اکوژن کوچک در میومتر در زیر آندو متر مشاهده میگردد بعد توی پرانتز نوشته یه (آکسیفیکاسیون)؟ علامت سوال گذاشته منظور چیه لطفا توضیح بدید ممنون میشم
- ار اف
سلام ،ایا ار اف برای افتادکی رحم به دلیل هسترکتومی مناسب هست؟
- درد تخمدان ها
سلام. من هنگامی که خواب بودم دچار درد شدیدی در ناهیه تخمدان ها و اطراف ناف شدم و دردش حالت تیر کشیدن یا گرفتگی عضله داشت به سختی میتونستم راه برم و یت حتی نمیتونستم عطسه کنم ...حالت تهوع زیادی هم داشتم اما حتی اگه میخواستم استفراغ کنم تخمدان ها درد میگرفت...مادرم کمی گلاب بهم دادن و وقتی نشستم جایی بعد مدت کوتاهی بهتر شدم...من دچار pco هستم ...درحال حاضر شرایط دسترسی به پزشکم رو ندارم کیشه کمی راهنمایی کنید که این مسئله بخاطر چه چیزی میتونه باشه؟
- نخ بخیه
سلام خانم دکتر . خسته نباشید. خانم دکتر شما برای سزارین از چه نخ بخیه ای استفاده میکنید. جذبی یا غیر جذبی؟ لایه بیرونی پوست رو از نوعی میزنید که نیاز به کشیدن دارن؟
- تیروئید
سلام،در جواب آزمایش تیروئید 0.9هستش که رنجش 0.2تا 5.5هستش وپرولاکتین ۱۰هستش که رنجش برای زنان کمتراز 29هستش،ایا نرمال هستش؟یا کم کاری تیرویید دارم؟
- مدروکسی پروژسترون
باسلام آیا مدروکسی پروژسترون باعث خونریزی شدیدتر و یا طولانی ترشدن زمان قاعدگی میشود؟
- هموراژی ساب کوریونیک
سلام من هفت هفته امروز رفتم سونوگرافی ساک حاملگی نرمال بود وصربان قلب جنین منظم ولی گفتن هموراژی ساب کوریونیک حدود ۱۰ درصد کنار ساک دیده شده اگه میشه راهنماییم کنید نگران شدم
- هفته های اول بارداری سقط هم انجام میدید؟
- آیا تنگی واژن و لابیا پلاستی هم انجام میشه توسط،دکتر
ایا تنگی واژن و لابیاپلاستی هم انجام میشه؟
- درد انقباضی چیست
سلام خانم دكتر من هفته ٢٩بارداري هستم گاهي اوقات شكمم به شدت سفت مي شود ايا اين يعني انقباض؟ سوال دوم: دكترم از هفته ٢٦به دليل اينكه طول سرويكسم٢٨بود بهم استراحت دادند حدود يك ماه قبل گفتند اگر درد انقباضي داشتي قرص ايزوپرين ١٠ بخور، كه تا حالا استفاده نكردم الان بايد اين قرص رو بخورم؟ ممنون
- قرص سیپروترون کامپاند
سلام من همسرم دو ماهه که قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکنه امروز بیست و یکمین قرص رو خورده که ماه دوم تموم میشد و رابطه ی محافظت نشده داشتیم که بعد از رابطه ۴ قرص برای اطمینان بیشتر مصرف کرده لازمه بدون استراحت دادن قرص رو دوباره شروع کنه؟ و اینکه احتمال بارداری چقدره؟
- بارداری
سلام من9فروردین نزدیکی داشتیم که منی داخل واژنم بودامروز16تخمدانام تیرمیکشه کمردردویه خورده ای سرگیجه دارم عایاایناعلاعمه بارداریه?
- وجود توده
سلام خسته نباشید من کیست سالید سیستیک به ابعاد 44در 29در تخمدان سمت راست دارم دکتر زنان رفتم فقط قرص مفنامیک اسید و زینک داد گفت خوب میشه ولی من درد زیادی در زیر شکم دارم ب نظر شما چیکار کنم خطرناکه
- سلام من در مجردی هیچ مشکلی نداشتم نه تنبلی و تخمدان پلی کیستیک حتی در زمان مجردی وزنم خیلی بالا رفت اما مشکل نداشتم بازم اما بعد از ازدواج بعد از ۳ سال بهم گفتن تخمدان پلی کیستیک دارم اما جزئی هس این مشکل اگر ژنتیکی هس چرا قبلا نبود و الان پیدا شد و با کاهش یک کیلویی وزنم خیلی فرق کرد آیا لزوما مشکل من به ارثی بودن ربطی دارد یا نه
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.من بمدت یکسال خودارضایی مالشی انجام دادم ولی چیزی داخل واژنم نکردم میخواستم بپرسم ایا در پرده بکارت هلالی لبه های پرده باید کاملا صاف باشه چون من لبه های پرده ام انگار پارگی های خیلی کوچیک در حد یک میلی متر داره ایا واقعا پردم اسیب دیده؟؟؟خودارضایی مالشی که چیزی داخل نره باعث اسیب ب بکارت میشه؟ واگر اون پارگی های یک میلی متری واقعا پارگی باشه گواهی سلامت بهم میدن؟؟؟؟یعنی دکتر زنان یاپزشک قانونی میتونه تشخیص بده که اسیب پرده ام در اثر رابطه نبوده؟؟؟؟خانم دکتر تورو خدا جواب همه سوالامو بدین من خیلی نگرانم
- قرص دوفامد
باسلام.دکتر به دلیل کیست وتنبلی تخمدان و۴ماه پریود نشدن قرص دوفامد بهم دادن که تا۱۰شب مصرف مکنم یه دونه ازقرص مونده که پریود شدم، قرص رو ادامه بدم یا نه؟ممنون


