Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در مورد عمل میومکتومی
سلام خانم دکتر عزیز من دوازدهم اسفندعمل میومکتومی داشتم استروژن و پروژسترون بهم دادن ولی دوبار پریود شدم قرصها رو طبق دستور پزشکم خوردم ولی بازم پریود می شم خیلی نگرانم میشه راهنماییم کنید منون میشم
- قرص
سلام لطفا نحوه مصرف قرص سایتوتک رو بفرمایید
- تیر کشیدن زیر شکم دربارداری خواب
تیر کشیدن زیر شکم در بارداری ماه ششم در جابه جایی در خواب علتش چیست
- بارداری
سلام خسته نباشید ۳۵ سالمه یک سقط بیست و یک هفته ۷ سال پیش داشتم بعد شش ماه یک بارداری موفق داشتم سزارین شدم ۱۷ فروردین باید پری می شدم که پریود نشدم جلوگیری طبیعی داشتم بعد ده روز بی بز چک استفاده کردم مثبت شده من در تاریخ تخمک گذاری لکه بینی و خونریزی قهوه ای داشتم در همین مابین دز اثر عفونت واژینال دارو ی پماد کلوتریمازول دو درصد و داکسی سایکلین و فلوکونازول دو عدد و قرص پنتو پرازول استفادکردم تست خون بارداری بدون نسخه پزشک در این اوضاع کرونا ممکنه و آیا با مصرف این داروها مشکلی برای جنین پیش نمی آید چون بارداری ناخواسته بوده من حتی یک درصد شک به بارداری نداشتم لطفا راهنماییم کنید
- تنبلی تخمدان
سلام دکترقرص دروسبلاتجویزکرده ک ۵ پریودمصرف میکنم ولی متاسفانه بعد۷ روز پریودشدم بعدمتوجه شدم ک قرص رواز آخرشروع کردم میتونه ازاون باشه؟ ادامه بدم قرص رویانه؟
- قرص دوفامد
سلام من ۴۲ سالمه برای خونریزیهای شدید به پزشک مراجعه کردم برام قرص دوفامد از شب ۱۴ پریود شبی دو عدد تجویز کردن الان بعد از خوردن ۳ شب خونریزی کم و لکه بینی دارم باید قرص را ادامه بدم یا اینکه قطع کنم؟
- سلام خانم دکتر خسته نباشیدمن ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم
من ۲۰روز پیش عمل سزارین را انجام دادم و همچنین لوله های رحم را بسته ام این سزارین چهارم بود خداراشکر بچه ام مشکلی نداره ولی خودم ازاول هم نفع کردم وهم درد شدیدی دارم مخصوصا درناحیه اطراف شکنم ازجایی که بخیه هست از هردوطرف به فاصله یک بند انگشت از سمت راست پیک بند انگشت از سمت چپ خیلی درد دارم از۵ روز پیش که بخیه هام را کشیدم خونریزی ام کمی بیشتر شده دراین مدت ۲۰ روز در روزهای ۱۵و ۱۶و۱۷تب ولرز شدید کردم میشه منو راهنمایی کنید چیکارکنم من ساکن روستا هستم دسترسی ندارم به جایی شما لطف کنید منو راهنمایی خواهشا
- فولیکول
سلام خانم دکتر من امروز سونوگرافی رحم و تخمدان دادم برام نوشتن .. یک فولیکول اکوفری با قطر 17 میلیمتر در تخمدان چپ دیده میشود .. این به چه معنی هست؟؟
- مولتی ویتامین
سلام برای قبل بارداری مصرف مولتی ویتامین با داشتن ویتامین D3 با مقدار ۶۰۰Iu و کلسی پاوربا داشتن ویتامین D3بامقدار ۲۵۰ Iu تداخلی ایجاد نمیکند؟ضرر ندارد؟ کلسی پاور را عصرها مصرف میکنم.
- بارداری
سلام خانوم دکتر من ۱ماه پیش نزدیگی داشتم قرص مصرف کردم پریود نشدم ولی بعد ۱ماه و۱۰روز پریود شدم امکان داره حامله نباشم؟
- پیشگیری از بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من یک ساله امپول ضد بارداری 3 ماهه یک ماهه استفاده میکنم امپول زدن ایا باعث میشه ادم فلج بشه چ مضراتی داره
- پریودی روز کنکور
سلام. برای جلوگیری از پریود شدن در روز کنکور باید چیکار کنم ؟
- هایپرپلازی بدون آتی
من برای درمان هایپپلازی بدون آتی دو دوره مدروکسی و متفورمین خوردم اگه جواب پاتولوژیم همچنان هایپر پلازی باشه لازمه هیسترکتومی کنم یا باز فرصت دارم درمان بشم؟
- سلام خانمدکتر من نازایی ثانویه پیدا کردم سه ساله تو اقداممم خودم مشکل خاصی نداشتم همسرم هم گفتن خوبه منتها اسپرمش کمی ضعیف هست واسه همسرم دارو نوشتن واسه پیگیری برام عکس رنگی نوشتن وپاپ اسمیر هم گفتن انجام بدم سوالم اینه واسه عکس رنگی بهترین زمان کی هست وپاپ اسمیر هم بعداز پاکی هر زمانی خواستم میتونم انجام بدم ممنون میشم
مشابه قرص یاامپول استروژن چیست
- انتقال
سلام خداقوت خانم دکتر عزیز من ۳ روز پیش انتقال جنین فریز شده در روز ۱۶ سیکل داشتم و دوز دوم لکه بینی قهوه ای رنگ داشتم که قطع شد به نظر شما لک لانه گزینی بوده؟؟ ممکنه مشکلی باشه با تشکر از شما
- قرص پروسترون
سلام دکتر ببخشید من در حین مصرف قرص پروسترون پریود شدم هنوز قرص قطع نکرده بودم که پریود شدم ایا طبیعی هست یا نه؟
- کانون اکوژن
سلام وقت بخیر ببخشید من امروز سونو انجام دادم و داخل سونو نوشته شده اندومتر ضخامت ۵میل داره و بصورت triple line این یعنی چی؟ و اینکه نوشته شده در قسمت dependentتخمدان چپ کانون اکوژن با ابعاد 18 در ۱۲ در ۸ دیده شده خیلی میترسم این یعنی چی؟ من متاهلم و تاریخ سونو هم بعد از ۱۰روز از آخرین روز قاعدگی هستش
- نسوج اکوژن
من سقط جنین داشتم. تقریبا جنین دو ماهه بود. یک هفته میگذره از این سقط. امروز سونوگرافی دادم. نوشته نسوج اکوژن به ابعاد ۴۱ در ۹ میلیمتر و به نفع هماتوم میباشد. خواستم ببینم چیه و چرا دفع نشده؟ آیا دفع میشه خود ب خود یا باید ساکشن یا کورتاژ بشه؟
- سقط جنین
هفته ششم بارداری هستم بنا به شرایطی میخواهم سقط کنم
- سلام من هرماه ازقرص ال دی روکین استفاده میکردم البته ازپنجم پریودی میخوردم خژلژ خوب بودولی ازلین ماه روزدوم پریودی خوردم قرص الان ده روزلکه بینی دارم قرص راقطع کردم ایامشکلی دارم


